Hakutulokset

  1. H

    Joulukuiset 2019

    @AnnMariii Kiitos! tein testin kun rinnat aristi ja oli alavatsakipuja eikä menkkoja näkynyt ja lisäksi mulla oli aika kierukan laittoon niin piti varmistaa etten vaan ole raskaana :whistle: Ilme olis ollut varmasti näkemisen arvoinen kun kaksi viivaa tuli testiin välittömästi :D Mulla on ihan...
  2. H

    Joulukuiset 2019

    @saraheinä on kyllä tosiaan jännä ettei mitään oireita tullut mut onhan tässä ollut ohjelmaa kahden pienen kanssa ja aloitin tekee keikkatyötä uudessa työpaikassa toukokuussa et ihan kaikkea ei ehkä ole ehtinyt huomaamaan :whistle: Pienet ikäerot on teilläkin ja voin vaan kuvitella et miten...
  3. H

    Joulukuiset 2019

    @saraheinä 3v ja 9kk. Eli tulee ihan tosi pieni ikäero ja isommillakin ikäero on tosiaan vaan 2v 2kk. Mäkin luulin ettei näin vois ikinä käydä kun rv 4 alkanut molemmista pahoinvointi, turvotus, arat rinnat, migreenit ja jäätävä väsymys ja nää on kestäneet molemmista rv 12 ja on ollut tosi...
  4. H

    Joulukuiset 2019

    @UniQuePopPy aika hurja toi teidänkin alku ja aika iso ikäeroa mutta varmasti teilläkin näin oli tarkoitettu kun lapsi kaikesta huolimatta on alkunsa saanut :) Ja onhan ton ikäisistä lapsista hirveesti apua vauvan kanssa, toisin kun meillä (y) Ja ihanaa että terve tyttö on tulossa teille...
  5. H

    Joulukuiset 2019

    Kiitos :) Tein testin rv 18 ja lääkäri oli siitä viikon päästä ja silloin siis rv 19. Menin sinne keskeyttäminen mielessä mutta raskaus olikin noin pitkällä niin ei se enää ollutkaan toimiva ratkaisu... Mies oli muös järkyttynyt kun kuuli ja meidän piti 1,5vrk aikana tehdä päätös tulevasta...
  6. H

    Joulukuiset 2019

    Ei ollut mitään oireita, vasta 1,5vko ennen raskaustestin tekoa alkoi rinnat aristaa ja oli alavatsakipuja, olin varma että menkat on alkamassa lähiaikoina. Mulla piti olla kierukan laitto ja tein testin myös varmuuden vuoksi ennen sitä ja olihan se melkoinen järkytys kun heti tuli kaksi viivaa...
  7. H

    Joulukuiset 2019

    Liityn sinne kunhan rakenneultra on tehty ☺️ onkohan vielä joku salainen ryhmä mihin mahtuu?
  8. H

    Joulukuiset 2019

    Täällä uusi joulukuinen odottaja, meille paljastui vasta 1,5vko täysi yllätysraskaus ja alustava la on nyt 22.12 kunnes rakenneultrassa varmistetaan vielä raskauden kesto ☺️ Mulla ennestään 2016 ja 2018 syntyneet lapset joten kiirettä tulee olemaan kun joulukuinen syntyy Vieläkö johonkin fb...
  9. H

    Marraskuiset 2018

    Moi! Täällä plussattu tällä viikolla ja la olisi 13.11. jos kaikki menee hyvin :) Tulisin mielelläni mukaan fb ryhmään :)
  10. H

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Mulla ainakin on ollut aina tosi niukat menkat ja on yksi lapsi ennestään ja toisesta juuri tehty plussatesti Usein on vain yksi hieman runsaampi päivä ja sen jälkeen 1-2 pv pelkkää pientä tiputtelua. @Minni-83
  11. H

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Moi! Olen uusi täällä ja kysyisin teiltä neuvoa että onko näissä testeissä haamuviiva ja viivanpaikka? Livenä molemmissa näkyy ainakin ”jotain”. Tänään kp 26/29 ja oli pakko testata kun oireita on ilmaantunut yllättäen. Tein myös kaksi ovulaatiotestiä jotka näyttivät positiivista

Yhteistyössä