Hakutulokset

  1. K

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Kiitos, kun jaksoit käydä kertomassa kuulumiset. Ihana kuulla, että voitte hyvin ja voitte kohta elää normaalia elämää.
  2. K

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Olen muistanut teitä. Tule kertomaan, miten leikkaus meni, kun ehdit ja jaksat. Tuleeko noita leikkauksia useampia?
  3. K

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Hyvää kuuluu. Vähän samaa tänne. Ei tule sijaislapsia, mutta olen vaihtamassa lastensuojeluun. Teen nelipäiväistä viikkoa töissä ja tyttö viihtyy päiväkodissa ja on varsin hauska tapaus. Välillä koen raskaaksi arjen, kun taapero ja ikää 50- v. Mies onneksi osallistuu hyvin, mutta on...
  4. K

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Miten menee vauvan kanssa @Rusakkonen ? Meillä neiti ihana kolmivuotias, nyt kesälomalla. Entä @Ramiina, oletko vielä linjoilla?
  5. K

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Sylin täydeltä onnea! Mitä ihania uutisia, käyn täällä välillä kurkkimassa. Onnea teidän erityiselle yhteiselle matkalle ❤️🥰
  6. K

    Luovutetuilla munasoluilla raskautuneet

    Kirjauduin sisään ihan vain kommentoidakseni sinun kuulumisia 🥰. Google näköjään muisti minut! Onnea raskaudesta. Näköjään olet Suomessa? Et varmaan liikaa halua kertoa miten elmä toi Suomeen, mutta toivon paljon siunausta ja onnea matkaan! Meidän neiti nyt 2 v 2 kk, ja Käy mukavaa päiväkotia...
  7. K

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Onnea!
  8. K

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Onnea. Onpas ollut rankka alku! Seuraan taustalla ryhmää, vaikkei meille enää vauvaa tuu. Neiti täyttää kohta 2 v ja ensi viikolla alkaa päiväkoti.
  9. K

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Onnea 😍♥️
  10. K

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Mulla on kome luomulasta ekasta avioliitosta ja tää yksi lahja nykyisestä. En pode millään tavalla lapsettomuutta tällä taustalla osakseni identiteettiäni, vaikkakin seitsemän vuotta viimeistä odotettiin. Olen helmiryhmässä ja meitä muita vastaavia on monta. Olen ajatellut myös lapsen kannalta...
  11. K

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Suositus myös ryhmälle 😍. Uskon saavani kiinni ajatuksesta. Luovuttajan motiivi voi kuitenkin olla aittaa mahdollisimman montaa ja toisaalta me kaikki ollaan ainutlaatuisia 🤭😍
  12. K

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Meillä meni noin 12 000. Siihen tuli kolme siirtoa, kun kaksi ekaa johti keskenmenoon. Aika monta ultraa ja kolme siirtoa. Mä kävin vielä rautainfuusiossa ja kolmannessa raskaudessa rasvaliuos- tiputuksessa, jota ei Suomessa enää saa. @Ramiina vannoo kans tiputuksen nimeen 😍
  13. K

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Plussatuulia tätäkin kautta! ( Myös helmi-ryhmäläinen ).
  14. K

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Onnea raskaudesta, toivottavasti raskaus sujuu ilman suurempia komplikaatioita? Melkoinen jymypaukku nuo kaksoset varmasti. Kannattaa neuvolassa jo puhua tilanteesta ja tehdä lähete lapsiperheiden kotipalveluun aikanaan. Itse käytin kotipalvelua jo tämän yhden kans, kun oli paha unettomuus.
  15. K

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Jännitän taustalla teitäkin
  16. K

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Pakko hehkuttaa meidän saalista:15 munasolua, joista 12 blastoa . Kahdeksan pakkasessa, mutta emme halua enempää lapsia. Teimme varalta eka vuodeksi pakastussopimuksen, mutta nyt ei enää jatketa. Tyttö nyt 1v2kk. Kaksi keskenmenoa ennen tätä raskautta ja multa ei mitattu keltarauhashormonia...
  17. K

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Onnea teille uuteen yritykseen. Oliko vaikea puhua mies mukaan .
  18. K

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Kiitos, kun kävit kertomassa kuulumiset. Melkoisia vaiheita takana ja uusi edessä. Hienoa, että saatte apua: kaksoset, sairautta, muutto ja remppa! Meille kuuluu hyvää. Tyttö nyt 1v1kk.
  19. K

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Minusta plussa

Yhteistyössä