Hakutulokset

  1. Y

    Taloudelliset huolet

    Aluksi ahdisti. Sitten tein excel-laskelman oikeilla luvuilla, jotta nähtiin miehen kanssa mitä tilanne tulee olemaan jos minä/hän jää pidemmäksi aikaa kotiin. Sekä mitä se tarkoittaa toiselle puolisolle, kun toinen on kotona. Sen näkeminen ja läpi keskustelu helpotti, kun tietää että molemmat...
  2. Y

    Maaliskuiset 2019❤

    @Sasusa hep! Pari päivää oli hiljaisempaa, siihen asti oli ollut melkein joka päivä menkkakivun tapaisia. Nyt eilen palasi paljon kovempana vielä kivut ja tänä aamuna myös.. luulin eka et suoliston puolella mut ei. Tuntuu tosi oudolta ja tulee siitä vähän huono olo, vaikkei muuten ole ollut...
  3. Y

    - MITÄ HOMMATA ENNEN VAUVAN SYNTYMÄÄ? -

    Pari linkkiä jotka olen laittanut talteen, en tiedä puuttuuko listaltasi jotain näistä: https://www.kaksplus.fi/raskaus/oletko-varautunut-oikein-vauva-arkeen-naita-tarvikkeita-tulet-tarvitsemaan/ http://www.lily.fi/blogit/kahdesta-kolme/meidan-tarvikkeet-ja-turhakkeet
  4. Y

    Maaliskuiset 2019❤

    Tuntuu kyllä pitkältä ajalta odottaa varhaisultraa! Reilu viikko vielä. Tekisi jo mieli kertoa kaikille läheisille.. mutta haluaisi kuitenkin kuulla ensin että kaikki on hyvin :cautious:
  5. Y

    Maaliskuiset 2019❤

    @Jankesof Meillä myös mies tulee mukaan ainakin ensimmäiseen neuvolaan ja ultraan. Katsellaan sen jälkeen sitten, ehkä useamminkin, sillä on aika joustava työ onneksi. :)
  6. Y

    .

    @Toiveikas92 Täällä ainakin on närästänyt viime päivinä, plussasin viikonloppuna. Ennen plussaa ei vielä närästänyt..
  7. Y

    Maaliskuiset 2019❤

    @Lilja<3 ok! Voisitkohan antaa tilannetietoja täällä ennen kuin ryhmä täyttyy vielä myöhemmin, ettei menisi ohi? jos siltä alkaa näyttää :)
  8. Y

    Maaliskuiset 2019❤

    @inna-90 en ehtinyt vielä tehdä varausta mutta jos pääsee niin varmaan 23.-25.7., sopisi parhaiten aikatauluihin :) en oo viikoista myöskään varma kun ollut epäsäännöllinen kierto, siksi mietin että jätän suosiolla myöhemmälle viikolle niin ainakin syke pitäisi löytyä. Tuohon asti malttaa vielä...
  9. Y

    Maaliskuiset 2019❤

    Me päätettiin varata varhaisultraan aika, että kaikki on varmasti kunnossa (eka raskaus niin epäuskoinen olo, vaikka oireita on kovasti). Voisin sen jälkeen liittyä fb-ryhmään, jos sitten vielä pääsee :)
  10. Y

    Maaliskuiset 2019❤

    Varovaisin mielin liityn odotetun plussan myötä seuraan; yoona/ la 12.3.2019/?/27v/1. lapsi Olette ehtineet jo kirjoittaa niin paljon että en ehtinyt kaikkia vielä lukemaan, mutta ihana nähdä että näin paljon on odottajia :love:
  11. Y

    .

    Täällä tänään hailakka plussa kp33 (yk3) :love::love::love: ps. tässä kierrossa alkukierron join ahkerasti greippimehua (tuoreista greipeistä) ;) Siirryn siis plussanneisiin & tuonne Maaliskuisten puolelle jos kaikki menee hyvin :giggle: Kiitos kaikille vinkeistä ja vertaistuesta! :love: onnea...
  12. Y

    .

    @Önnö onnea! :love: @vanilla88 mikäs siellä tilanne, mennään näköjään ihan samoilla päivillä? @vuuti tsemppiä, hankalaa varmasti mut pidetään peukkuja et onnistuis! @quinque ihanaa, yrittämisen odottaminen on jännittävää :ROFLMAO: @tätimoonika mä oon ostanut lähikaupasta tai apteekista...
  13. Y

    .

    Ihanaa, onnea plussanneille! :love::love: Alkaa tää odottelu turhauttaa. kp24. Ovista ei bongattu joten toivon sen olleen ajoissa, ettei kierto (taas) venyisi...
  14. Y

    .

    @MäSäMe täällä kanssa Mirenan poiston jälkeen oli kaikki raskausoireet hyvin selkeinä ja kierto yli 40-päiväinen. Tasoittumisessa voi mennä aikaa, tai sitten ei.. tsemppiä!
  15. Y

    .

    @paupiu onnea! :love:
  16. Y

    .

    @Persikka123 mulla kanssa mennyt iho huonoon kuntoon mutta juuri ennen greipin aloittamista.. Ehkä tuon hormonaalisen ehkäisyn jälkeen keho vieläkin hakee "normaalia". @Miina- oho! Mä oon syönyt sitä nyt aika maltillisesti, toivotaan ettei ihan hirveesti veny.. @Jankesof sullakin siis eka...
  17. Y

    .

    Onko kukaan kokeillut greippimehua? Mä päätin että pitää nyt kokeilla uuden kierron alettua, saa nähdä onko mitään vaikutusta.. :geek:
  18. Y

    .

    Onnea @Scoc! :love:
  19. Y

    .

    Mut voisi varmaan lisätä takaisin listalle kun kierto vaikuttaa palautuneen normaaliksi (!), kp2/27-44, yk3 alkoi tästä.
  20. Y

    .

    @rust, okei. Mä en oo lämpöjä mittaillut kun oon varma että musta tulis ihan hermoraunio, nytkin paljoa muuta mielessä pyöri :D täällä yk2 ja en oo vielä tikkuja kokeillut, ehkä pitää ensi kuussa.. tai sit koitan vielä tunnistaa oloista. Äh. Tuntuu vaan hankalalta joka tapauksessa.

Yhteistyössä