Hakutulokset

  1. H

    Heinäkuiset 2023 ❤️

    Täällä ultassa kaikki hyvin vauvalla. Laskettuaika aikastu ja on nyt sit 24.6 ❤️
  2. H

    Heinäkuiset 2023 ❤️

    Mulla on huomenna ultra😊
  3. H

    Heinäkuiset 2023 ❤️

    Mie laitoin sulle viestiä
  4. H

    Heinäkuiset 2023 ❤️

    Täällä on huono olo pitkin päivää, neljä viikkoa ollu tätä jo. Tänään on jotenki tosi huono olo, makaan vaan ku tekee niin pahaa ja huimaa. Onneksi olen lomalla. Tänään rv 11+0.
  5. H

    Heinäkuiset 2023 ❤️

    Mie täällä taustalla luen päivittäin kuulumisia. Mulla on tarkempi la epäselvä joten en halua listalle vielä. Kierto ollut sekasin mutta edellisen vuodon mukaan nyt olis 9+2. Mulla on pahoinvointia ja väsymystä tyyliin 24/7. Ihan veto pois eikä haluttas muuta kuin nukkua.
  6. H

    Heinäkuiset 2023 ❤️

    Täällä plussattu viime torstaina eka kerran. LA menkkojen mukaan olis 3.7 mutta veikkaan että todellisuudessa aikasemmin kun sain niin aikasin niin vahvat viivat. Jospa se sit varhaisultrassa tarkentuu. Oireita ihan jäätävä palelu tyyliin kokoajan.
  7. H

    Korona rokote raskaana

    En halua ottaa rokotetta raskausaikana.
  8. H

    Helmikuiset 2022

    Namitupa
  9. H

    Tammikuiset 2022

    Tarrasukkia sinnekkin :)
  10. H

    Tammikuiset 2022

    Heippa. Täällä plussattu eilen ja tänään varmistettu myös. Oma olo ja mieli sanoi että raskaana ollaan niin sillä testasin. Maaliskuun alussa oli keskenmeno jonka jälkeen kierto ollu sekasin niin en varmaksi tiedä laskettuaikaa, epäilen että tammikuun alkupuolelle ehkä. Olen kiinnostunut myös fb...
  11. H

    Marraskuiset 2021

    Heippa. Täällä plussattu eilen kahella testillä ja tänään myös :) Ennen plussaa oli kyllä epäilys että raskaana ollaan. La olis 7.11. Varhaisultrasta en osaa vielä sanoa menenkö, viimeksi pääsin neuvolan kautta.
  12. H

    Toukokuiset 2020

    Huomenta. Täällä olis uus toukokuinen, la näillä näkymin 6.5 eli tänään 5+0.
  13. H

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    babygreen: Eikö ovistesti ole plussaa vasta kun viivat on yhtä vahvat?
  14. H

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Jospas se ovistesti oliskin reagoinu raskauteen koska näin oon ainakin lukenu
  15. H

    Marraskuiset 2018

    Pampulax oot kyllä aikasin saanut isot viikot testiin. Voisko se olla että alkioita olis ollut alunperin kaks? Tai jos edelleen on kaks ja ettei vaan näkyny ultrassa.
  16. H

    Marraskuiset 2018

    Tää palelu on ihan järkyttävää ja sit tovin päästä hiki valuu. En näin voimakkaasti ole tämmöstä ennen kokenu. Hyrrr. Pahoinvointirannekkeista joku kysyi niin mulla on aikasemmissa raskauksissa ollu käytössä ja on ollut apua. Otan nytkin käyttöön kun ja jos pahoinvointi yltyy.
  17. H

    Marraskuiset 2018

    Hei. Täällä olis kans marraskuun odottaja, laskettuaika epäselvä mutta joskus puolessavälissä kuuta veikkaisin. Perjantaina tein ekan plussan ja tänään taas varmistin sen :D Miten sinne facebookin puolelle pääsisi, helpompi/mukavampi siellä kirjotella.

Yhteistyössä