Hakutulokset

  1. F

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    @marrasmai hirmuisesti tsemppejä sinne <3
  2. F

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Ihanaa!! :) ollaa siis tosi samoissa, mulla tänään 7+5.
  3. F

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    @Ismundo mulla tuli ihan samallalailla, mutta kaikki oli hyvin ja nyt vuotoa ei oo enää tullut ollenkaan. Lugesteronit voivat myös ärsyttää limakalvoja niin paljon, että ne hiukan vuotelevat. Tissit mulla on kyllä järkyttävän kipeät. Tsemppiä täältäkin ultraan @Toiveikas81 :)
  4. F

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Mä oon pitäny hiljaiseloa, koittanut selviytyä tän kamalan raskauspahoinvoinnin kanssa töistä ja arjesta. Suurimmat onnittelut synnyttäneille :love: @Ismundo toivotaan, että on vain harmitonta verta. Mulla tuli myös viimeviikolla ruskeaa vuotoa ja oli aikamoisen koviakin toispuoleisia...
  5. F

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Pakko tähän vielä kommentoida, raskauskeijun one stepin näytti negaa vaikka kolme muuta testiä näytti selvää plussaa. Suosittelen ostamaan muun merkkisiä testejä!
  6. F

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Minäkin siirryn tuonne plussanneiden puolelle, ja koitetaan @Toiveikas81 pysyäkin siellä (y);) Kiitos kaikille täällä tsempeistä ja hurjasti onnea tuleviin hoitoihin! Enköhän minäkin tänne uusiksi eksy, viimeistään sitten kun toinen on ajankohtainen. Ihanaa kesää kaikille :love:
  7. F

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Mäkin pääsen siirtymään tänne puolelle! 1.ivf ja 1. pas tuotti tulosta ja plussasin jo pp6, josta viiva lähti tasasesti tummumaan päätyen tasavahvoihin viivoihin päivää ennen virallista testipäivää ja eilen hcg oli 1481. Eli kai sitä täytyy uskoa että raskaana ollaan, ja toivotaan että matkassa...
  8. F

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    @justhope toivotaan, että selviää sulatuksesta ja pääset siirtoon :)
  9. F

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    @daim1 mutta tuo menkkainen olo voi tarkottaa hyvääkin, mulla oli myös sellainen oikeastaan pp5 asti ja jatkuu edelleen. Tissit on kipeät ja mahaa juilii, polttelee ja nipistelee. @Toiveikas81 kiitos! Ultra on 13.7 :) aika piinaa tää on sinnekin asti, pitäs vaan koittaa rentoutua :whistle:
  10. F

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    @krokus pahoittelut myös täältä :( toivotaan onnea ensi kierrokselle (y) @Toiveikas81 vau, jee, onnea!! :) Täälläkin hyvin sekavissa tunnelmissa, kai sitä täytyy uskoa et raskaana ollaan ainakin toistaiseksi. Aamulla piirtyi kaksi tasavahvaa viivaa pregcheckin testiin, virallinen testipäivä...
  11. F

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    @Ihanapa ja @Ismundo toivotaan että pysyvät matkassa mukana :love: Mä olisin toivonut, että olisin malttanut olla testaamatta pp6, jollon näytti jo plussaa. Näyttää siis edelleen ja viivat on vahvistuneet, mutta silti tää piina on ihan kamalaa. En mitään muuta aattele, kun kohta niitä viivoja...
  12. F

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Ääh. Kuulostaapa kurjalta :(
  13. F

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    @Naturamama voi ei :( en ole ihan kärryillä, kun vasta liityin, miksi yrityksen aloitus menisi loppuvuoteen?
  14. F

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Kiitos @Naturamama :love: raskautta en epäilekkään, tietenkin tässä piirtelee kaikkia kauhukuvia, että olisi kemiallinen tms. Tänään aamulla testattu pregcheckin oli onneksi tummunut aavistuksen! Ehkä ne testit on vaan sitten hitaasti tummenevaa sorttia. Elämäni eka plussa :cry::)
  15. F

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Moi! Änkeän itseni tänne kyselemään. 12.6 oon ollut pakastealkionsiirrossa, varsinainen testipäivä ois vasta 26.6. Mä hölmö menin jo maanantaina tekemään pc:n testin aamulla joka näyttikin suureksi yllätykseksi selkeästi kahta viivaa, toinen tosin paljon haaleampi. No iltapäivällä tein myös...
  16. F

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    @Domi no tietenkin testasin, eikä viiva ollut tummentunut yhtään. No, ehkä se ei tässä vaiheessa vielä tarkoita mitään. Jos menkat alkais niin normaalisti, torstaina pitäisi alkaa.. Lets see. Malta sä nyt vaan olla testaamatta, kun kerta saat jo kohta verikokeenkin tuloksen! (y)
  17. F

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    @Domi, mullakin on koko ajan semmosia tuntemuksia, että menkat alkais. Älä vielä luovuta! :) Nyt stressaa vaan koko ajan, että lähteekö viiva tummenemaan vai hiipuuko pois. Onhan tässä kuitenkin vielä viikko viralliseen testipäivään :confused:
  18. F

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    @Toiveikas81 toivotaan että ei ala!! @Rusakkonen tsemppiä siirtoon :) Mulla kovasti nippailee alavatsaa, vähän niinkun menkkakipuja mutta ei kuitenkaan. Tissit tosi kipeet. Sit mä tyhmä menin ja tein raskaustestin. Se näytti kahta viivaa, toinen oli haalea, mutta selkeesti nähtävissä. Nythän...
  19. F

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    @Ismundo , mullakin ensin otettiin kolmepäivänen sulamaan, joka sitten oli yön aikana nuupahtanu. Sit siirrettiinkin se neljäpäivänen. Eli alkuperäsen suunnitelman mukaan mullakaan ne päivät ei ois täsmänny (n) koitan vaan luottaa, että kyllä ne lääkärit osaa :) mutta kannattaa silti kysyä!
  20. F

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    @Ismundo , mä aloin käyttämään 4pvää ennen, mutta mulle siirrettiinkin 4pvänen. Mun mielestä se meneekin sen alkion iän mukaan, jos oikein oon ymmärtänyt (n)

Yhteistyössä