Hakutulokset

  1. Carinem

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Kiitos tsempeistä @MyMa, @Eloveera-79 ja @Nuttu92. Harmillinen juttu sinulla Nuttu92, varmasti pettynyt olo. Nyt ei naurata, mutta ehkä lähitulevaisuudessa osaat iloita pakkassaldosta. Leuka pystyyn! @Ellinoora38 Minulla epäonnistuneen alkionsiiron jälkeen vuoto on alkanut vasta muutama päivä...
  2. Carinem

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Pitkästä aikaa kirjoitan tänne. Täällä on porukka vaihtunut siitä mitä viimeksi kirjoittelin. Hienoa, että plussia on tullut tasaiseen tahtiin. Meidän hoidot ovat päättyneet. Meillä oli maksusitoumus kolmeen ivf-hoitokertaan ja nyt ne on kaikki takana. Olimme päättäneet, että lahjamunasoluilla...
  3. Carinem

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    @Katti75 Toivotaan parasta huomiselle! Onko jollakin ollut punktio torstaina? Milloin siinä tapauksessa on alkionsiirto? Meillä saattaa olla punktio tulossa joko ke tai to, ja siirtopäivä jäi epäselväksi. Tuskin klinikka viikonloppuna siirtää (?), jos punktio on vasta to. Jännittää, jos siirto...
  4. Carinem

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Paljon onnea plussanneille, teitä onkin syyskuussa ollut hurjasti! Tämän hetkisille piinailijoille toivon pitkää pinnaa ja hyviä uutisia. Joku täällä kyseli, ollaanko vielä maisemissa, minä ja muutama muu nimimerkki. Taustalla olen ja luen harva se päivä tätä palstaa. En kuitenkaan jaksa...
  5. Carinem

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Viime kirjoituksesta on aikaa vierähtänyt, mutta ahkerasti olen lukenut palstaa. Plussista suuret onnittelut, tuoreimpana @Ismundo lle! Negatiivisen testanneille pahoittelut. I feel you. Maaliskuisen ensimmäisen IVF-hoidon jälkeen oli tarkoitus tehdä PAS luonnolliseen kiertoon, mutta en saanut...
  6. Carinem

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Kiitos myötätunnosta @Ckk , @Aamuska , @mmmoi , @marrasmai , @-dino- ja @Toivo2016. Niin se taitaa olla kitkerin pala nielty ja kuten @mmmoi totesit, nyt parin päivän jälkeen voi alkaa kömpimään ylös kuopasta. Katse tulevaan, ei vaihtoehtoja. Minä ihmettelen myös, miten ihmeessä joku voi tulla...
  7. Carinem

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Tänään oli virallinen testipäiväni. Tulos oli negatiivinen. Olo on niin pettynyt. Kroppani osoitti taas, että se ei onnistu siinä tehtävässä, minkä pitäisi olla maailman luonnollisinta, elämän tarkoitus. Olin ladannut ensimmäiseen IVF:ään isot odotukset. Jos en järeimmällä...
  8. Carinem

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    @Ron_Da :( Surku juttu. @-dino- Eikös sinullakin ole huomenna vasta virallinen testipäivä? Vielä on toivoa. Minun piinailuaika on mennyt aika kivuttomasti ja yllättävänkin nopeaa. Olen pitänyt itseni tietoisesti niin kiireisenä, että en ole ehtinyt vatvoa asiaa koko ajan. Lähes kaikkia...
  9. Carinem

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    @-dino- Jaksamista surun keskelle. Rankkoja nämä hoidot ilman ylimääräisiäkin murheita.. @atvk87 Kerrassaan hieno pakkassaalis! @Toivo2016 Tsemppiä huomiseen koitokseen! Minulla on nyt kyydissä alkio. Eilen oli siirto. Kahta meinasivat siirtää, mutta halusimme vain yhden. Voi kunpa se...
  10. Carinem

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    @Jantzu Olen pahoillani. :unsure: @Ninnupinnu On kyllä hölmöä, että tietoa annettiin noin niukasti. Mielestäni meillä hoidoissa kävijöillä on oikeus tietää enemmänkin asioista, onhan sentään kyse meidän soluista. Meidän elämästä. Ehkä saatte myöhemmin vastauksia..? @kettuperhe Totesin, että...
  11. Carinem

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    @Ninnupinnu Voi ei, olipa ikävä juttu! :(*virtuaalihalaus*
  12. Carinem

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    @Fainatus Hieno saalis! Helpottavaa ja toiveita nostattavaa varmastikin. @Ron_Da Yksikin voi riittää, lykkyä pyttyyn! Eilinen punktio meni hyvin, kaikin puolin. Kipua en tuntenut operaation aikana enkä sen jälkeen. Lääkitys puri hyvin ja hoitohenkilökunta hoiti hommansa hienosti, tunsin...
  13. Carinem

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    @-dino- Lisäisitkö minutkin listalle. Carinem # 10/16 # 1. # endo # 1.IVF @Jantzu Selkeät viivat eivät jätä mitään arvailujen varaan, onnea! Varmastikin aiempien kokemuksiesi vuoksi pelottaa. Itselläni on takana kokemus kemiallisesta raskaudesta. En tiedä miten ihmeessä pystyisin pelottomasti...
  14. Carinem

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    @Ihanapa Olen niin pahoillani puolestasi. Onneksi kuulostat olevan kuitenkin hyvällä asenteella liikkeellä. Uutta yritystä kohti! @Ckk Onnea uuden työn johdosta. Teit varmasti oikean päätöksen kuunnellessasi sisintäsi. Pidetään peukkuja pystyssä ettet kärsi sitten ihan massiivisesta raskausajan...
  15. Carinem

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Hei kaikki! Täällä uutena kirjoittelen. Elämäni ensimmäinen IVF-koitos meneillään ja vertaistuki on enemmän kuin tarpeen. Kaikki on niin uutta ja outoa. Tänään kävin ultrassa. Siellä ilmeni, että vaste oli vaatimaton. Menopur on ollut käytössä, tänään alettiin myös jarruttaa orgalutranilla...

Yhteistyössä