Hakutulokset

  1. K

    Apua 10kk vauvan uniongelmaan

    Löytyisiköhän täältä vastaavaa. Lähes kaikki uniongelmat joista olen lukenut liittyvät nukahtamiseen tai heräilyyn. Meillä nukahdetaan melko helposti itse omaan sänkyyn (kuten pienestä pitäen) ja suurin osa öistä menee 1-2 tutin laitolla. Huonoja "huutoöitä" on ollut yksittäisiä alle kerran...
  2. K

    Syyskuiset 2018 <3 *kevät*

    Kiitos :) <3 Joutuuko muuten tollasesta kohdunkaulan lyhentymisestä olemaan saikulla / huilaamaan vai ootko voinut silti elellä ihan normaalisti?
  3. K

    Syyskuiset 2018 <3 *kevät*

    Lumikko84 I feel you.. kaksi keskeytynyttä raskautta takana ja aina välillä iskee se epäusko ja ihmetys että ihan oikeestikko meille nyt vihdoin tulee vauva! Oon kanssa ihan äärettömän onnellinen että näin pitkällä ollaan ja mahassa käy möyrintä.
  4. K

    Syyskuiset 2018 <3 *kevät*

    Pitkästä aikaa kirjoittelen kuulumisia täältä kesäloman syövereistä :) 25+6 nyt menossa. Vaivoista suurimpana alavatsaan alkava pistämisen tunne heti kun kävelee yli pari sataa metriä. Lisäksi alempaakin särkee ja jomottaa, aamulla huomasin et mulla on tuo häpykarvojen yläraja/yläpuoli melko...
  5. K

    Syyskuiset 2018 <3 *kevät*

    Hei @marrrsipaani jos sulla on jotain vinkkiä vaunuihin niin kerro! Oon ihan kuutamolla kanssa ja mielellään kuulisin muiden mietteitä siitä miten ja millaisiin olette päätyneet
  6. K

    Lokakuiset 2018 <3

    Ane773: Syyskuisista taas huikkaan :) Mulla tuntuu liikkeet parhaiten istuessa kun nojaa vähän eteenpäin eli että maha menee vähän mykkyrään. Voi olla vaikutusta kun vatsassa on muutenkin ylimääräistä niin tuleeko pienelle silloin "ahtaammat oltavat" mutta silloin tuntuu parhaiten pieniä...
  7. K

    Syyskuiset 2018 <3 *kevät*

    Onnea Kiira29 hyvistä ultrakuulumisista :) Mullakin eilen reissuvaatteita pakatessa ja sovitellessa tuntu monet vähän pinkeiltä, tosin turvotus aina hellittää aamuksi eikä ole vielä täysin selkeää raskausmahaa. Vaikka nytkin aamulla yksi työkaveri joka tästä tietää niin sanoi et nyt alkaa...
  8. K

    Lokakuiset 2018 <3

    Syyskuisista sen verran vierailen täällä kertomassa, että kun NetPost lupa oli aktivoitu, tuli tuo sikiöseulonnan tulos sinne SAMANA ILTANA kun olin käynyt ultrassa. Kirje tuli n. viikon kuluttua, ja omakannassa näkyivät kaikki tulokset vasta paljon myöhemmin (oli ilmeiseti piilotettu näkyviltä).
  9. K

    Syyskuiset 2018 <3 *kevät*

    Mulla on 11.5 eli rv 20+4. Pitkä aika on yllä oottaa, siksi tuo vajaa 90e ultra yksityisellä tuli enemmän kuin tarpeeseen :)
  10. K

    Syyskuiset 2018 <3 *kevät*

    Mulle ei siellä merkattu eikä sanottu. Viime viikon "muuten vaan"-ultrassa yksityisellä sanottiin että istukka jotenkin kiertää kohtua? Eli ei ollut selkeästi millään puolella. Kuulosti minusta oudolta mutta ultraaja ei kommentoinut sitä sen kummemmin...
  11. K

    Syyskuiset 2018 <3 *kevät*

    Tää viikko on ollu jotenki tosi outo, ei tunnu raskaanaolevalta ollenkaan ja epäilyttää vähäm koko juttu. Vaikka viikko vaan aikaa edellisestä Ultrasta. Outoa..
  12. K

    Syyskuiset 2018 <3 *kevät*

    Laita yv @Toiveinen :)
  13. K

    Syyskuiset 2018 <3 *kevät*

    Mä en kyllä osaa sanoa yhtään. Ei ole mitään fiiliksiä eikä tuntemuksia. Aina lapsesta asti kuvitelmissa mulla on ollut tyttöjä jos olen lapsia ajatellut, mut tässä raskaudessa ei mitään ajatusta kumpi olisi. Sykkeet 150-160 / 160+.
  14. K

    Syyskuiset 2018 <3 *kevät*

    Voi vitsi määki ootan noita liikkeitä.. Täällä 16+1 ja kovasti koitan iltaisin pötkötellä ja tunnustella et joko tuntuu. No ei tunnu mut ainakin tuo on hyvä tapa saada unenpäästä kiinni kun rauhoittuu ja keskittyy siihen mahan tunnusteluun :D Jasuulla ei tosiaan enää kovin pitkä aika, pari...
  15. K

    Syyskuiset 2018 <3 *kevät*

    Mulla on melkein päivälleen kuukauden päästä. Tosi pitkä aika vielä, mut nyt tuntuu et jaksaa paremmin odottaa kun viime viikolla kävin yksityisellä ultrassa :)
  16. K

    Syyskuiset 2018 <3 *kevät*

    Hieman meinaa olla... ei niinkään muuten mut pikkuhousut ahistaaaaa joka kohdasta oon saanut pudotettua painoa mut vissiin kropan muoto muuttuu, ja nyt nuo mokomat puristaa myös nivusista eikä pelkästään mahasta. Eivätkä ees oo mitään söpöjä pikkupikkopöksyjä vaan saumattomia kunnon alkkareita...
  17. K

    Syyskuiset 2018 <3 *kevät*

    Ylimääräisessä ultrassa yksityisellä käyty ja kaikki oli mallillaan mitä siellä nyt voi nähdä. Kovasti pieni mylläs menemään. Mitat vastasi viikkoja. Sukupuolta ei ultraaja lähtenyt arvaamaan, joskaan en ollut varma haluaisinko edes tietää. Olipa helpotus taas! Nt-ultra kun oli yhtä paniikkia...
  18. K

    Syyskuiset 2018 <3 *kevät*

    Ravishing, mulla vähän sama juttu. Löllöä löytyy mahasta reilusti ennestään, mut muoto on nyt selvästi muuttunut, etenkin mies näkee sen ja itsekin rupeaa pikkuhiljaa huomaamaan. Oon saanut tässä vähän samalla painoa poiskin niin sekin ehkä auttaa. Jasuuu ai teillä on neuvolassakin mahdollista...
  19. K

    Syyskuiset 2018 <3 *kevät*

    Onko sulla Ravishing jo kovasti vatsa kasvanut? Mä kävin eilen kuuntelemassa sydänääniä avoimessa neuvolassa ihan oman mielenrauhan vuoksi kun tuli pikkasen verta.. Hyvin kuului. Lisäksi menen yksityiselle ultraan pe (15+4) ihan "muuten vaan", nt-ultraan menin niin paniikissa et haluaisin käydä...
  20. K

    Syyskuiset 2018 <3 *kevät*

    Mulla ekasta neuvolasta laskenut paino 3kg tähän huomiseen neuvolaan joka on 14+2. Hyvä vaan, lähtöpainoa on enemmän kuin tarpeeksi... mut silti oln vähän ylpee. Mulla kun ei oo ollu mitään pahoinvointia ja aamupäivän ja iltapäivän ajan on jatkuva nälkä...

Yhteistyössä