Hakutulokset

  1. M

    Marraskuiset 2018

    Mä oon ymmärtänyt että yleensä vaihdetaan jos muuttuu yli 3 pv. Mun kohdalla varmaan vaihdettiin kun kuukautisten mukaan (kun se kierto oli vielä tosi epäsäännöllinen) olisi ollut eilen 13+2, nyt siis oikeesti 12+4. Kävinhän mä siellä varhaisultrassa (mutta jo 6+2) ja sanoi että silloin on vielä...
  2. M

    Marraskuiset 2018

    Voi kun ikävä kuulla :cry: ON. Täällä on tänään käyty nt-ultrassa. Kaikki hyvin, laskettu aika aikaistui muutaman päivän, nyt siis 2.11 :love: josko sitä kohta uskaltaisi liittyä fb:nkin puolelle...
  3. M

    Marraskuiset 2018

    Voimia @Päppyrä :cry::cry: Uskomaton tarina @pampulax! Mistäköhän tuo hcg-lasku johtui? o_O Ihana kuitenkin kuulla että kaikki on hyvin :love: Mulla on jotenkin ollut viime päivinä olo että kaikki ei ole hyvin (n) ei siis ole mitään vuotoja eikä kipuja eikä muutenkaan mitään oikeaa syytä miksi...
  4. M

    Marraskuiset 2018

    @ijomeo @kosmo Tiedän joo että on pääasiassa paikallinen vaikutus MUTTA olen itse lääkealalla töissä ja teen töitä mm. haittavaikutusten parissa. On siis tullut eteen muutama tapaus joissa on epäilty että on saattanut vaikuttaa osaltaan keskenmenoon. Varmuuttahan näistä ei ikinä saada mutta en...
  5. M

    Marraskuiset 2018

    Terkkuja sairastuvalta! Ihan tukossa ja vähän lämpöä :( yöt ihan tuskaa ton tukkoisen nenän kanssa kun en haluais käyttää nenäsuihkeita kun ei niitä oikein suositella :unsure: @hillanella Sun tilanne ja kaikki kuulostaa niin omalta :LOL: ”oversize” vaatteet (paidat) täälläkin käytössä, normi...
  6. M

    Marraskuiset 2018

    Tervetuloa kaikille uusille! Täällä kuvottava olo jatkuu mutta oksennus ei onneksi lennä. Mielihalut on jo nyt tosi kovat: kaikki rasvainen ja hiilaripitoinen maistuisi, mutta esim. makea ei yhtään (ihan ihmeellistä kun mun ei tee sitä mieli!). Onko muilla jo mitään ruokaan liittyviä...
  7. M

    Marraskuiset 2018

    Kiitos vastauksesta, ihan hyvä vastaus! Mun mielestä on ihan mahdollista just ton sekaisin olevan kierron takia että viikot olisivatkin pienemmät kun ajattelin - mietityttää vaan se kun kohtuontelo oli nyt ”isompi” kun tässä vaiheessa viikkojen puolesta olisi pitänyt olla mutta ehkä mulla vaan...
  8. M

    Marraskuiset 2018

    Heippa! Minut saa myös lisätä listalle: 4.11/ minimustikka / 27 / toinen / JS Eilen käyty varhaisultrassa, siellä syke + ja viikkoja 6+2. Luulin tosin että olisi ollut jo 7+ joten nyt vähän pelottaa miten kaikki menee kun olikin pienempi Mulla siis raskautumisen suhteen sellainen tausta...

Yhteistyössä