Hakutulokset

  1. Lilmi89

    Haaveena vauva 2020

    @Alinna86 Luinkin nää sun huonot uutiset, eikä löytyny enää edes sanoja teillä on aivan liikaa ollu näitä menetyksiä :( Voi kun jokin syy löytyisi, mitä hoitaa että onnistuisi. Onko sulla ne ferritiinit parantuneet? Entiiä osaisko sitä koskaan tässä asiassa luovuttaa <3
  2. Lilmi89

    Haaveena vauva 2020

    Siis apua miten ihania uutisia!! Paitsi @Ananas90 Eikä hirveetä, niin monta keskenmenoa ja syytäkö ei ole löytyny? :( Miten sinun ferritiini arvot?? Täällä olis 5viikkoa laskettuun aikaan, tytön jälleen tulee nyt poika ja heille 2v ikäeroa! Esikoinen on vaan allerginen ja nyt selvis alhainen...
  3. Lilmi89

    Haaveena vauva 2020

    Mielenkiinnosta, miten muilla menee? Onko joillain jo vauva sylissä? <3
  4. Lilmi89

    Toiveissa vauva 2021

    Onnea @Alinna86, kyllä sinun vuoro sai tullakki jo, ihanaa raskausaikaa sinne! <3
  5. Lilmi89

    Toiveissa vauva 2021

    @Kasikuus Eiköhän nyt kaikki mene loppuun asti hyvin, se on se fiilis, kun on hyvä ja luottavainen olo <3 Täällä jo 25 viikkoa täynnä, ihanaa odotusaikaa sinne!!!!
  6. Lilmi89

    Toiveissa vauva 2021

    @Tiitiäinen87 Tuo oli niiin tuttua, meillä meni 5 kiertoa niin että mies anto pakkeja, ei jaksanu, ajankohta ei ollu hälle mieleinen blaablaa.. Pidin luennon ovulaatiosta ja otin käyttöön ovulaatiotestit, se auttoi! Vaikka sillonkin jäi sekstailut kesken, mutta tämä raskaus joka nyt tärppäsi...
  7. Lilmi89

    Toiveissa vauva 2021

    @Tiukuna Jes kiitos tästä tiedosta :love:
  8. Lilmi89

    Toiveissa vauva 2021

    Huutelen taas taustalta, onnea nyt tuli hurjasti plussia <3 Tuosta ferritiini ja hb asiasta tuli mieleen, onko kellään kokemusta että hb nousisi liikaa rautakuurilla? Itse syöny huhtikuusta asti 100mg rautaa, sitten hoksasin aloittaa rinnalle cvitamiini ja appelsiinimehu niin hb nousi 2 viikossa...
  9. Lilmi89

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat 19-20

    Mulla oli vain kemiallinen, kellään muulla ei kiinnostanut kuin neuvolassa nyt kun taas vaavi tulossa. Olin aivan ihmeissään, kun neuvolalääkäri sanoi että "neljäs raskaus" ja siis toista nyt odotan puoli välissä. Ihme siis että edes terveydenhuolto piti sitä minään! Entiedä eikö ystävät osaa...
  10. Lilmi89

    Toiveissa vauva 2021

    @Töppönen_ Ihanaa onnittelut!!! <3 Nyt taitaa olla luottavainen olo??? :love:
  11. Lilmi89

    Toiveissa vauva 2021

    @neilikkaruusu Pakko kommentoida, että samaa mieltä että joskus äiti vaan joutuu olemaan vauvassa aivan kiinni, meillä jätin kyllä esikoista isälle ja lähdin synttäreille ym jopa kolmeksi tunniksi, kun palasin, mies myönsi että neiti oli huutanut koko sen ajan :( Meillä esikoinen ei hyväksyny...
  12. Lilmi89

    Toiveissa vauva 2021

    @3milia Huutelen taustalta mutta ite plussasin kahdesta kierrosta, joissa ei ollu ovis kipuja, aiemmissa kierrossa oli kunnon kivut... :O
  13. Lilmi89

    Toiveissa vauva 2021

    @Kasikuus komppaan niin sinua, mullakin kemiallisessa joka meni juurikin samoilla viikoilla kesken, oli jatkuvasti kovat kivut mutta myös tosi vahvat raskausoireet, mutta se tunne, ettei kaikki ole hyvin.. Hei mutta, jospa sullakin alkais raskaus ensi kierrosta kun usein alkaa kmn jälkeen...
  14. Lilmi89

    Tammikuiset 2021

    @zenni92 Jaksamisia sinne, niin väärin </3 Teilläkin oli yritystä pitempään takana <3
  15. Lilmi89

    Tammikuiset 2021

    Täällä myös pahoinvointi ja väsymys hieman hellittänyt eilen, vielä 3vk ntultraan huh. Jotenkin ei kerkeä edes ajatella raskautta kun tuo esikoinen pitää kiireisenä. Tsemppiä kaikille jännäämiseen <3
  16. Lilmi89

    Tammikuiset 2021

    Ihanaa kun nuo nt-ultrat lähenee <3 @_hosuli_ Laitan vielä sulle kun Vesinokkaeläin ei oo ollu linjoilla! :)
  17. Lilmi89

    Tammikuiset 2021

    Tervetuloa :) Oon myös laittanut viestiä ryhmästä, alkaa jo täällä kirjottelu tökkimään :D
  18. Lilmi89

    Tammikuiset 2021

  19. Lilmi89

    Tammikuiset 2021

    @KermaKaramelli Ohhoh olipas teillä innokas neuvolatäti! :D Tuntuu, että itselläni unohtunut 2vuodessa kaikki suositukset.. Mutta tosiaan, viime raskaudessa oltiin Pörnuussa ja olihan se säätämistä kun kaikki ruokalistat Viroksi, hampurilaisen laitoin keskeltä poikki ja palautin keittiöön kun...
  20. Lilmi89

    Tammikuiset 2021

    Mulla alko myös vähän stressaamaan, muistin väärin nuo sallitut ruuat ja oon syöny meetvurstia ja tuorejuustoa aina välillä... :l Ja tänään savulohisalaatin.

Yhteistyössä