Hakutulokset

  1. H

    Marraskuiset 2018

    Huomenta Eilinen varhaisultra meni hyvin. Sieltä löytyi 3 päivää vanhempi alkio kuin olin itse laskenut menkkojen mukaan, joten nyt on 8+4, laskettu aikakin muuttui 3 päivää aikasemmaksi, eli 2.11 :love: Syke oli vahva ja se kirppu jo liikkuki siellä :ROFLMAO::eek: Kaikki oli kuulemma niin...
  2. H

    Marraskuiset 2018

    Heipähei! Täällä yökukkuja kärsii rytminmuutoksesta ja heräsin äsken yöunilta:eek: toivottavasti pian unirytmi palaisi suomen aikaan. Heräsin pieneen kuvottavaan oloon ja heti piti saada jotain suuhun että paha olo lähtee. Ummetus on ollut jotain järkyttävää, onneksi mulla oli kaapissa...
  3. H

    Marraskuiset 2018

    Huomenta täältä maailman toiselta puolen :ROFLMAO: Täällä on kello edellä joten mun viestit tulee vähän hassuun aikaan :) Vielä pari päivää lomaa jäljellä ja sitten olisi tarkoitus palata arjen keskellä. Pitkä lento pelottaa, jos pahointi yllättää matkalla:confused: Kärsin vielä ahtaanpaikan...
  4. H

    Marraskuiset 2018

    Mulla tekee mieli vaan hedelmiä ja etenki vesimelonia Kaikki raikas maistuu nyt parhaiten! Ja täälläkin turvottaa tosi herkästi, siks yritän välttää rasvasta ruokaa ja hiilihapollisia juomia. Ummetus on ihan hirveetä tällä hetkellä !:(
  5. H

    Marraskuiset 2018

    Ainiin ja tää: 5.11/Happiness89/ensimmäinen/OYS
  6. H

    Marraskuiset 2018

    Hei! Täältä yksi toivottavasti tuleva mamma liittyy seuraan :) Nyt on menossa 7+0 ja reilu pari viikkoa sitten plussasin kun tein testin. Tarkoitus oli tehdä testi että kuukautiset alkaisi ennen reissua.. yleensä ne alkaa heti kun negaa näyttää :D yllätys oli aika suuri kun pamahtikin heti kaks...

Yhteistyössä