Hakutulokset

  1. A

    Joulukuiset 2018

    Minun ruskea valkovuoto? jäi vähäiseksi ja on nyt loppunut. Neuvolastakin tiedustelin asiaa ja sieltä sanottiin, että se on vanhaa verta, ei vaarallista. Vasta kun tulee suuria määriä punaista ja kovia kipuja, niin sitten lääkäriin. Voin kuitenkin kuulemma tehdä viikon päästä raskaustestin...
  2. A

    Joulukuiset 2018

    Katsoppas tuo minun aiempi viesti. Mullakin tummu vasta viikon päästä kuukautisten alkupäivästä, että ei hätää! :) @Sniff olen pahoillani:( Mutta toivoa on kuitenkin vielä! Mulla oli eilen tullut pikkuhousuihin ehkä 5 senttisen kokoinen ruskeahko limaläntti. Koostumukseltaan valkovuodon...
  3. A

    Joulukuiset 2018

    Tervetuloa uusille! :) Huomasin saman kuin @äiti_82 että ei niitä testien tummumisia kannata usein testata. Ylimmät viime viikolta dpo 14 ja 17, alin taas tänään viikko myöhemmin ja 5+1. Tuo viivan tummuus voi johtua niin monesta tekijästä, että ei niitä varmaan kannata loputtomiin tiirailla...
  4. A

    Joulukuiset 2018

    Juu @mimmmiii täällä ollaan :) onnittelut sullekin, toivon todella että sulla sujuis tällä kertaa hyvin odotusaika :love:
  5. A

    Joulukuiset 2018

    No niin, tosi hyvä juttu @äiti_82 :love: Itse tein eilen aamulla toisen testin ja oli ehkä himpun verran tummempi kuin edellinen. Ja nyt minua alkoi vaivaamaan asia :LOL: muistan kyllä silloin kun olin nuorena raskaana, niin en silloinkaan ikinä saanut täysin vahvaa viivaa. Mietin, että...
  6. A

    Joulukuiset 2018

    Voi ei @äiti_82 Mutta eikö raskaushormonin nousu ole aika yksilöllistä? Olen kuullut, että kaikilla ei välttämättä tule edes tasapaksuja viivoja. Itse aattelin sunnuntaiaamuna katsoa tuleeko tasavahvat viivat, en ole maanantain jälkeen testaillu, kun oli kuitenkin niin selkeä viivaroinen :)...
  7. A

    Joulukuiset 2018

    Kiitos <3 Tosi hyvällä mielellä olen, mutta tuntuu uskomattomalta. Vauvakuumetta on loistanu poissaolollaan tähän asti, kunnes puoltoista vuotta sitten tapasin sen oikean tyypin. Ihana saada yhteinen pikkunen elämäni miehen kanssa <3 Tietysti pelottaa meneekö kaikki hyvin, mutta yritetään olla...
  8. A

    Joulukuiset 2018

    Heippa! Liitynpä minäkin joukkoon, mutta en voi luvata, että olisin aina aktiivinen täällä. Tänään ilmestyi selkeä vaaleanpunainen plussa testiin. Oireena oli heti ovulaatiosta alkanut tissien turvotus ja arkuus sekä kovuus, joka ei lähtenytkään pois. Kasvanut ruokahalu, ja aina syömisen...
  9. A

    Toiveena vauva 2017-2018

    Tämmönen tuli sitten äskön testiin o_O :barefoot:https://aijaa.com/hF8TUJ Ihan selkeä viiva alkoi muodostumaan 15 sekunnissa testin uittamisesta. Minun raskausoireet ovat siis närästys, ainainen nälkä, joka aamu 6:20 automaattisesti herääminen vaikka sais nukkua, kipeät tissit ja...
  10. A

    Toiveena vauva 2017-2018

    Menkkoja ei kuulu, eikä ole menkkatuntemuksiakaan. Ois pitänyt alkaa viimeistään tänään ainakin tiputtelulla o_O Kuvotus on astunut kehiin ja myös muutaman päivän tauolla ollut närästys. Vieläkin on kova ruokahalu. Jos on nälkä niin vatsassa tyhjä olo ja meinaa heikottaa, ja kun syö, närästys...
  11. A

    Toiveena vauva 2017-2018

    Älä vielä luovuta @VauvaHaaveilija89 mullakin on ollut tavoitteena, että eka lapsi ois ennen 30 vuoden ikää, joka on nyt muuttunut siten, että jospa se syntyisi minun ollessa vielä 30 vuoden ikäinen :D Nyt alkoi kirkkaankeltainen vuoto, jota ei ole koskaan ollut (n) Pissattaa ja tuntuu, että...
  12. A

    Toiveena vauva 2017-2018

    Jännää @äiti_82 Toivottavasti plussa vahvistuu! :love: Itelläkin jännäilyt jatkuu. Tänään kierron vika päivä, eikä menkkoja vielä kuulu. Eilen olin taas satavarma, että alkaa kun vatsassa oli sen verta tuntemuksia, mutta ei kuitenkaan normi supistelua ja äkkinäisiä viiltoja jotka laittaa...
  13. A

    Toiveena vauva 2017-2018

    Kiitos tsempeistä @ahmis Tänään herätessa olikin taas jo pirteämpi fiilis, mutta vieläkin on menkkamaisia tuntemuksia. Oon nyt viimeiset kolme päivää herännyt ilman herätyskelloa pirteänä, mikä ei tod. ole mulle normaalia :LOL: Sanoin miehelle että en vielä luovuta ennen ku menkat alkaa. Kiva...
  14. A

    Toiveena vauva 2017-2018

    kiitos! :) Tsemppiä ja plussatuulia, jos uskallat testailla (y) Itse tirautin jo kyyneleet tälle päivälle, etten enää uskalla testailla ennen kuin menkat on varmasti myöhässä :unsure: Toivottavasti muistan tämän seuraavillakin kierroilla, jos nyt ei tärppää :LOL:
  15. A

    Toiveena vauva 2017-2018

    Heeei! Olen jo tovin lueskellut teidän juttuja ja liitynpä nyt minäkin mukaan! Minä 29v ja mies 35, miehellä ennestään lapsia ja minulle tämä olisi ensimmäinen. Hormonikierukka tosiaan poistettiin 28.2, jolloin edellisiltana alkoi menkat, ja yritys alkoi heti menkkojen jälkeen :) Ovistesteillä...

Yhteistyössä