Hakutulokset

  1. N

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Kiitos kaikille pahoitteluista ❤️ Ja @Emmelie75 ihan hirveästi voimia ja halauksia sinne!! Olen todella pahoillani teidän puolesta ❤️
  2. N

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Tänään pp7 ja nega testattu, en usko että muuksi enää muuttuu kun aiemmin plussat näkyneet näillä päivillä. Uuteen luovuttajaan ei ole nyt varaa, joten pitää vähän miettiä miten tästä jatketaan. Kai sitä kuitenkin pitäisi jatkaa kun kaksi alkanutta raskautta kuitenkin? Onko sitten vaan niin...
  3. N

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Kuullostaa hyvältä alkiot 😊 Katsoivatko ulkonäköä tai saitko itse valita ne? Onpas ikävää pallottelua paikasta toiseen tuon polyypin kanssa. Tai en nyt ymmärrä miksi sitä pitäisi tarkastaa vielä etukäteen jos se on jo löydetty? Toivottavasti kutsu tulisi nopeasti! Tsemppiä odotteluun ❤️
  4. N

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Kiitos ❤️ Kuulostaa ikävältä selkävaivat, toivottavasti tulee kuntoon pian. Toivotaan siitä huolimatta huomiselle hyviä uutisia! ❤️
  5. N

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Kiitos ihanat! ❤️
  6. N

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Olipas tökeröä kommentoida noin, onneksi päätit jatkaa yksin hoitoja! Kuulostaa tosi hyviltä hinnat, oliko alkiot valmiiksi tutkittuja? Tulethan jakamaan kokemuksia hoidoista siellä. Toi matka-aikakin kuulostaa siltä että hoituu päivässä eikö vaadi yöpymistä. Toivon, että saat pian plussan ❤️...
  7. N

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    @Papupilvi kiva kuulla susta, olet ollut välillä mielessä ❤️ Saako udella, saitteko Suomesta lahja-alkioita vai siirryittekö ulkomaille? Mua kovasti mietityttää mitä seuraavaksi, ei ole rahaa heittää enää uuteen luovuttajaan jos tämän luovuttajan soluista ei raskaus ala... Eikä oikein huvitakaan...
  8. N

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Onpas ikävä kuulla tällaisia uutisia :( Ihmettelen kyllä suuresti, että näinkö tosiaan meillä Suomessa olisi vaan hoidettu? Ja miten tilannetta ei havaittu vai mikä tässä meni pieleen? Järkyttävää. Tietysti sitä luottaa Suomessa näihin lääkäreihin, niinhän sen pitäisi olla. Onneksi sait...
  9. N

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Ihanaa, että täällä kaikilla hyviä uutisia kaikista jännitysnäytelmistä huolimatta <3 Meillä seuraava yritys tulossa ensi viikolla, nyt saisi kyllä pikkuhiljaa onnistua jo täälläkin.
  10. N

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Varovaiset onnittelut @Florie lle <3 Käykäähän plussanneet päivittämässä listaa niin saadaan välillä niitä hyviä uutisia kasaan meille muille tsempiksi :)
  11. N

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Oliko arvo kuitenkin rajojen sisällä? Mä en nyt yhtään muista miten se meni, pitikö tuplaantua kahden vai kolmen päivän välein? Kovasti tsemppiä, odottelu on pahinta, toivotaan että kaikki hyvin <3
  12. N

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Lähdetään siitä että nyt onnistuu!
  13. N

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Joo ja ne halpikset on vielä aika surkeita välillä. Mulla kesti ikuisuus et sain niihin halpiksiin tasavahvaa viivaa vaikka toinen testi näytti viivat aika päivää sitten. Mutta ymmärrän pihistelyä, samaa itsekin tehnyt. Hyvältä muuten kuulostaa juilimiset, pidetään peukkuja <3
  14. N

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Äh, kirjoitinkin samaan aikaan tossa sulle.. Mun mielestä liian aikaista. Sain silloin viimeksi noilla päivillä kans negan ja pari päivää siitä pärähtikin plussa joten älä luovuta vielä! Mikä testi sulla käytössä?
  15. N

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    @MARIAL43 kiitos. En usko että lääkityksiä paljoa muutellaan, kun tällä kaavalla kuitenkin jo kaksi raskautta alkanut. Menkat onneksi alkoivat jo ja uusi suunnittelukäynti jo ensi viikolla. Nuo menkkakivut, mulle sanottiin että jos ne tulevat ja menevät niin silloin kyseessä olisi mahdollisesti...
  16. N

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Omia kuulumisia lyhyesti: negaksi jäi tämä yrityskerta. Seuraava siirto nyt heti perään. Alkaisipa pian menkat.
  17. N

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    @Emmelie75 voi, nyt pidetään peukkuja että kaikki hyvin. Minunkin korvaan kuulostaa hyvältä että ruskuaispussi löytyi. Ja ne menkkakivut voi todellakin olla kohdun kasvukipuja, näin minulle kerrottiin. @Mirumarumoru mitkäs viikot sulla nyt olikaan? Tsemppiä odotteluun!
  18. N

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Hei tiedoksi, sitä piikitettävää on jo saatavilla! Siihen vaan tarttee hakea erityislupaa, mutta lääkäri voi kirjoittaa sitä sulle.
  19. N

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    @Emmelie75 mulla keskenmenot siis selvisi oman klinikan ultrassa josta sain sitten lähetteen NKLlle kun olivat ns. keskeytyneitä eli eivät poistuneet itsestään. Eli tämä tieto nyt ei sinua varmaankaan auta, mutta mitä jos koittaisit soittaa sinne NKL päivystykseen ja sano että on kipuja? Kun...

Yhteistyössä