Hakutulokset

  1. M

    Loppuvuoden 2018 lapsosten ketju

    Moikka! Meillä on vielä 2kk neuvolakin edessä, katotaan miten pikuinen reagoi sit ekaan rokotteeeseen, eikös se silloin tule? Meillä vauva ei hirveästi ole pulautellut, mutta röyhtäsee monesti isosti aina syönnin päälle. Pieni itkuisempi vaihe täälläkin ja sylissä haluaa ehdottomasti olla...
  2. M

    Loppuvuoden 2018 lapsosten ketju

    hei! Meillä tyttö syntyi marraskuun lopulla. on nyt siis kohta 6viikkoa. Painaa nyt 5,5kg ja on 57,5 cm. Vauva on meidän esikoinen. Moonastiina/marraskuu/ tyttö/esikoinen @Montecea Imetys lähti sairaalassa huonosti käyntiin, mutta heti kun tultiin kotiin alkoikin sujua ja nyt siis kasvanut...
  3. M

    Marraskuiset 2018

    Heiips! Paljon onnea @Sonde vauvan syntymästä!!! :) :) Mulla on niitä harjotussupistuksia ollu jo jostain puolivälistä asti. Välillä vähemmän ja välillä useasti päivässä varsinkin iltasin ja rasituksen jälkeen. Liitoskipuja ollut myös jonkin verran, mutta nekin on vähän helpottanu...
  4. M

    Marraskuiset 2018

    Heips pitkästä aikaa! Ihan on unohtunu tämä keskustelupalstan kokonaan. Mutta edelleen kiva lukea muiden kuulumisia. Tosi valittetavia ja surullisia nuo kaikkein surullisimmat uutiset mitä täältä luin :( Mulla ois vielä neljä viikkoa töitä ennen äitiyslomaa. Katoaan jaksanko loppuun asti...
  5. M

    Marraskuiset 2018

    Kiitos viestistä Sonde! Toivottavasti löydettäis rivari tai hissillinen talo. vähän mäkin mietin just tuota että hermot menee muuten roudaukseen ja varmasti uudesta arjesta haluaa mahollisimman helppoa tuommosilta osin :D
  6. M

    Marraskuiset 2018

    Heips! Toivottavasti mangolassin jalkakivut helpottuvat jo! Ja jospa muutkin saataisiin viettää mukavaa keskiraskautta. Itselläni se on onneksi toistaiseksi sujunut hyvin. Pientä kipua välillä alavatsassa, kuulemma venymistä ja liitoskipuja tms. Mutta levolla lähtevät, eivätkä ole kovin pahoja...
  7. M

    Marraskuiset 2018

    Joo mäkin väitän, että oon tuntenu jo liikkeitä!! Semmosia pieniä kutittavia tökkäsyjä Mulla kans tosi selvästi tuntuu "kova" kohta kun makaan selällään. Neuvolassa terkkari mietti, että kun se kohtu tuntuu nuin selvästi siinä pinnassa, voi olla että isäkin voi tavallista "aikasemmin" tuntea...
  8. M

    Marraskuiset 2018

    Heippa pitkästä aikaa! Kivaa lukea muiden kuulumisia, jospa kaikilla pikkuhiljaa tuo pahaolo lähtisi. Se taitaa olla hyvin perinnöllistä myös, minä, äiti eikä mummo olla lähes lainkaan kärsitty pahasta olosta Nyt helteillä kyllä hengästyttää ja pyörryttää herkästi. Pitää juoda vissyjä paljon...
  9. M

    Marraskuiset 2018

    Mulla oli se eka neuvola nyt. Nopeasti meni reipas 1,5h. Oon vaan stressannut, että kuinka terveellisesti pitää syödä ja paljonko liikkua yms. Hyvä fiilis tuli kun terkkari sano että saa syödä herkkuja melko huoletta, painon puolesta. liikunnassakin sano että oon tavallista aktiivisempi...
  10. M

    Marraskuiset 2018

    Moikka täältäkin pitkästä aikaa! Päivät menee nyt jo paljon nopeemmin ohi kun ihan alkuraskaudessa, hyvä vaan! Edelleenkään ei mikään hirveän paha olo ole vielä tullut, pientä aaltoilevaa etovaa oloa, joka lähtee yleensä syömällä aina hetkeks pois. Mulla oli viime viikolla se toinen ultra sen...
  11. M

    Marraskuiset 2018

    Mulla mielialat kyllä vaihtelee. Välillä ärsyttää kaikki, välillä taas on ihan hyvä fiilis. Itkeny oon muutaman kerran ihan hervottomasti, kun oon kuullu että joku jänis oli kuollu tai kun näin kuvan missä joku kärppä kanto suussa pientä linnunpoikasta. Rankkaa tämä tunteilu Muuten on oireet...
  12. M

    Marraskuiset 2018

    Hei! Minullakin olisi laskettu aika marraskuussa. Ensimmäistä lastani odotan ja kyseessä myös ensimmäinen raskaus. Enpä ole ennen näihin keskusteluihinkaan kirjotellu :D minä tein plussatestin 7.3 ja laskettuaika olisi ehkä 15.11. Oireita ei ole ollut ihan kamalasti. Kuitenkin rinnat...

Yhteistyössä