Hakutulokset

  1. I

    Mä olen jumittunut Mando Diaon biisiin..

    Dancing with somebody! :heart: :xmas:
  2. I

    Mä olen jumittunut Mando Diaon biisiin..

    aina vaan uudestaan täytyy kuunnella..
  3. I

    muistellaanpa vanhoja : kuka muistaa pahviset kirjastokortit ja sen...

    :wave: Olin myös kesätöissä kirjastossa jolloin merkittiin pahville lainaajan nro.. *muistelee kaiholla*
  4. I

    Tääl oli kerran pino mis kaivattiin uusia kavereita!

    Mä kaipailisin 08 alueelta!! :wave:
  5. I

    Jos näet ihmisten p.aneskelevan uimhallissa/kylpylässä?

    Yöks.. |O :headwall: Jos oisin satavarma, et ne panee ni huutaisin ja pahasti!!
  6. I

    tuosta kurkun kurlauksesta suolavedellä.. meri vai tavis..?

    meinaa nimittäin kurkku olla vähän väliä kippeenä ni oisin kiinnostunu kokeileen!! :/ :wave:
  7. I

    millä merkillä olisi hyvä kaksiosainen talvipuku..?

    Ne on kyl kivoja, mut kaupat kaukana.. :( Minä en osaa netistä tilata vaan vaatteita pitää päästä "hypisteleen" ennen ostoa.. :o :D
  8. I

    millä merkillä olisi hyvä kaksiosainen talvipuku..?

    tulisi siis ulkoleikkeihinkin.. millä merkillä on henkselihousut 122cm asti??
  9. I

    Kumpi oli "parempaa" kangasta me&i:n vaatteissa?

    eli sen täyty varmaan olla toi sekoite! :D
  10. I

    Kumpi oli "parempaa" kangasta me&i:n vaatteissa?

    se, missä oli 100% puuvillaa vai 95% puuvillaa ja 5% lycraa?? haluaisin sellaisen jämäkämmän kankaan.. :whistle: ymmärsiköhän kukaan..? :xmas:
  11. I

    pe. ystävä hukassa pino

    :wave:
  12. I

    Myllyyn 1 viikon ikäisen kanssa?

    Tältä palstalta ei kannata tällaisia kysellä, koska harmaiden mielestä äitien ei pitäisi koskaan lähteä ostamaan mitään itselle eikä käydä missään lapsen syntymän jälkeen! :headwall:
  13. I

    Tuli mieleen tuosta kuumeesta ja ulos lähtemisestä..

    et mä olen miettinyt sitä, et uskaltaskohan sitä lähtee ulos (korkeen kuumeen jälkeen) yhden kuumeettoman sisällä olon jälkeen ni meille tulee monesti kaveri kylään lasten kans ja he ovat sairaita ja kaveri alkaa meil mittaan lapsen otsasta kuumetta, et hei, onkohan sul kuumetta, mimmonen on...
  14. I

    5-vuotiaan uhmasta..

    Musta tuntuu, et se käy iän myötä vaan hurjemmaks ja hurjemmaks.. :o :'(
  15. I

    5-vuotiaan uhmasta..

    :hug:
  16. I

    5-vuotiaan uhmasta..

    Joo, meillä ei toimi toi vieminen. Heittäytyy spagetiksi ja siin käy huonosti.. Olenkin sanonut miehelle, et viemään ei sitä lähetä, ku loukkaantuu vastaan pistäessään.. :o :headwall: :( Mut pitää koittaa tuota huomiotta jättämistä. Kokeilin sitä muuten kerran, mut on sen verran sinnikäs...
  17. I

    5-vuotiaan uhmasta..

    Eli kerro tyhmälle.. Ku lapsi sanoo esim. et ei aio mennä hampaan pesulle sanoo tyhmäks ehkä lyökin ni miten toimit??
  18. I

    5-vuotiaan uhmasta..

    Tos yhdessäkin on kasvattamista! :hug: Mut minkäs tekee, ku varmaan äidin geenit saanu raukka.. :o
  19. I

    5-vuotiaan uhmasta..

    Eli tätä ei ole vaan meillä? Mä olen ihan poikki. Aina, ku ajttelee, et uhma ei enää tästä voi rajummaksi mennä ni a´vot.. :headwall: :/
  20. I

    5-vuotiaan uhmasta..

    Taas tänään.. Aina ajattelen, et pian se menee ohi.. Kunnes taas jälleen seuraavana pvänä se alkaa.. Pienistä asioista.. Esim. suljen tv:n lapsen katseltua sitä mielestäni tarpeeksi alkaa nimittely tyhmäksi, oisin halunnut vielä katsoa, laita mulle joku filmi, sitten kieltäydyttyäni alkaa...

Yhteistyössä