Hakutulokset

  1. M

    Syyskuiset 2022 🍁🧡

    Pari hiljaisempaa päivää takana täällä, oon ollut töissä illat ja aamupäivät mennyt lasten kanssa ja väsymyksen kourissa. 😅 pahoinvointi tulee aaltoina, jos vähänkin syömisestä pidempi aika. Väsymys on aivan kamalaa ja palelen herkästi. Tänään siis 5+3, vajaa kolme viikkoa varhaisultraan...
  2. M

    Syyskuiset 2022 🍁🧡

    Mulla on kolmas rokote 3.2. ja varhaisultra 2.2., mietin että olisiko pitänyt mennä ultraan vasta tuon rokotteen jälkeen, mutta menee aika pitkälle. Vähän jännittää kyllä se rokotus, mutta suositus on nyt rokottautua vaikka raskaana, joten luotan siihen. Mulla on ollut kans pahoinvointia...
  3. M

    Syyskuiset 2022 🍁🧡

    Mut voi lisätä listaan myös! 29v, 3.lapsi, La tällä hetkellä 13.9. ja KHKS sairaalana 😌
  4. M

    Syyskuiset 2022 🍁🧡

    Mä tein nyt vielä aamulla sen viikkonäytöllisen testin ja se näytti hyvin selvästi raskaana 2-3 viikkoa, tänään olisi menkoista laskettuna siis 4+2. Varasin eilen varhaisultran Lahteen 2.2., päästään katsomaan onko siellä masussa oikeasti joku 🤭 Ja mulle sopii suljettu Facebook-ryhmä, tai...
  5. M

    Syyskuiset 2022 🍁🧡

    Hei! Vähän vielä oudot fiilikset, plussasin just äsken 😁 meille tulossa siis 3.lapsi, vanhemmat tyttö 12/18 ja poika 11/20 🥰 Palaan kirjoittamaan hetken päästä kun tää olo vähän tasaantuu 🤭
  6. M

    Joulukuiset 2020

    Heippa! Laittelin myös viestiä Facebook-ryhmästä yksityisesti Tein kolmisen viikkoa sitten positiivisen raskaustestin, lasketun ajan piti olla 29.11., tänään käytiin varhaisultrassa ja laskettu aika siirtyi muutaman päivän, ollen nyt 2.12. Olis kiva päästä tutustumaan teihin lisää fb-ryhmässä
  7. M

    Marraskuiset 2020

    @Röllineito laitoin sulle yksityisviestiä Facebook ryhmästä.
  8. M

    Marraskuiset 2020

    Hei! Tein viikko sitten positiivisen raskaustestin, laskettu aika olisi siis 29.11. Keneen otan yhteyttä facebookin ryhmää ajatellen?
  9. M

    Joulukuiset 2018

    Heippa! Osaisiko joku teistä auttaa, kun haluaisin joulukuisten facebook-ryhmään jos sellainen on olemassa? Olen ollut marraskuisissa tähän asti, mutta tänään ultrassa varmistui laskettuaika joulukuulle.
  10. M

    Marraskuiset 2018

    Täällä olis myös yksi innokas facebook-ryhmään! :D:D
  11. M

    Marraskuiset 2018

    Heippa! Mä liityn tänne seuraan, tein torstaina plussatestin ja näillä näkymin la 25.11. Varasin just ensimmäisen neuvola-ajan 24.4 tiistaille. Jännittää ihan kamalasti ja nyt mietin että miten jaksan odotella tonne asti. Onko teillä hyviä kokemuksia alkuraskauden uä:stä? Kannattaako varata ja...

Yhteistyössä