Hakutulokset

  1. H

    ~Elokuiset 2020~

    Laitoin kaveripyyntöä ja viestiä facessa :)
  2. H

    ~Elokuiset 2020~

    Mä olin kans ihan kunnolla viihteellä oviksen jälkeen joskus.. Mut mä kans elän siinä uskossa, että vaikuttaa vasta kun istukka alkaa toimia. Sitä ennen alkio saa ravinnon ruskuaispussista. En siis usko, että on vaikuttanu vielä siinä kohtaa :)
  3. H

    ~Elokuiset 2020~

    Mä imetän vielä esikoista, täytti 30.11. vuoden. Mulla kans alkanu sattumaan jonki verran, mutta en oikein tiedä johtuuko se tästä raskaudesta vai siitä, että tuplas yhtäkkiä imetyskerrat kun on ollu nyt tosi kipeenä rokotteiden takia (n) Koitetaan kyllä taas vähennellä ja sitä myöten lopetella...
  4. H

    ~Elokuiset 2020~

    Olipas lukemista, että sain teidät kiinni! Mulla on mennyt täälä viime päivät sairastuvalla, kun esikoinen sai hirveet oireet MPR -rokotteesta ja mies tietysti reissussa justiinsa nyt, että yksin saanut hoidella.. Vointi itellä ihan kohtalainen nyt, oon ollu kyllä tosi huonovointinen edelliseen...
  5. H

    ~Elokuiset 2020~

    Juu, tänään soitin neuvolaan ja sain ajan 13.1.2020 :LOL: Silloin ois sit viikkoja ~9+6, et ei mitenkään hirveen varhanen ensikäynti kyllä o_O Mutta eipä tuo nyt sinällään mua haittaa, eniten sitä ultraa odottaa kuitenki :)
  6. H

    ~Elokuiset 2020~

    Meillä täälä on ensimmäinen neuvolakäynti aina rv8-10, esikoisen raskaudessa oli eka käynti 9+0 ja se oli ”aikasin” kunei ollu viikoista ihan varmuutta ja seulaverikokeita ei aikasemmin saa ottaa.. Nytki odotan ensikäynnin ajottuvan sinne loppiaisen tienoille 9+ viikolle, vielä en oo soittanu...
  7. H

    ~Elokuiset 2020~

    Mä jäin ekassa raskaudessa sairaslomalle joskus rv34 supistusten takia. Ensin kirjottivat mulle äpkl saikkua kontrollikäyntiin asti (1vko), mutta kun supistukset ei kuitenkaan kypsyttäneet paikkoja niin työterveydestä piti mennä jatkot hakemaan sitte. Lähinnä siks, että on työterveyshuollon...
  8. H

    ~Elokuiset 2020~

    11.8. heidihm, 2. lapsi, SATKS
  9. H

    ~Elokuiset 2020~

    Heippa kaikki, täältä varovainen liittyminen mukaan elokuisiin! Muutaman testin oon nyt tehnyt ja aina selkeempää positiivista näyttänyt.. Nyt siis menossa jotain ~4+4, vähän riippuu mistä laskurista/sovelluksesta kattoo. Laskettu olis sitte joskus 11-12.8. paikkeilla. Esikoistytär täytti viikko...

Yhteistyössä