Hakutulokset

  1. K

    Marraskuiset 2018

    Moikka. Kiireistä aikaa ollut jotenkin. Tuntuu, että syyskuu on kalenterissa ihan täys, mutta sit onkin yhtäkkiä ihan tyhjää. Mä oon ollut aika kipeenä, kauheet liitoskivut vaivannut heinäkuulta asti, lantio oikeen napsuu menemään, inhottavalta tuntuu ja liikkuminen välillä vaikeeta. Pari...
  2. K

    Marraskuiset 2018

    Huhhuh. Mites muut jakselee helteellä? Ei sais valittaa, mutta...vähän tuskallista meinaa olla. Mietin, et onneks ei oo loppuraskaus ihan vielä, kuulemma tuskallista tämmösillä ilmoilla... :D Mä jouduin töistä saikulle, kun mun alaselkä ei meinaa kestää. Välillä todella kivulias, ei aina meinaa...
  3. K

    Marraskuiset 2018

    Jaahas. Meillä oli tänään rakenneultra, kaikki kunnossa. Pieni poika siellä köllötteli. Ihana, imeskeli varpaitaan. Nyt vaan kasvetaan ja odotellaan, painoarvio oli tänään 391 grammaa eli siro tyyppi kuulemma mut näihin viikkoihin normaali (21+2). Ostin eilen ensimmäiset vaatteet vauvalle, kun...
  4. K

    Marraskuiset 2018

    Tänne ei ihmeitä, vatsa alkaa kasvaa. Onneks ei oo nyt muutamaan viikkoon töitä, oon välttynyt edelleen kertomasta omasta tilastani siellä. Väsymys on alkanut tuleen takas, johan oli pari viikkoa tuossa että olin oikein energinen. Pahoinvointia ei oo enää ollenkaan ollut, mutta närästystä...
  5. K

    Marraskuiset 2018

    Me käytiin kans eilen lääkärineuvolassa. Se oli kyllä oikeestaan aika hauskaa. Se mun omalääkäri oli semmonen rempsee ja huumorintajunen tyyppi. Mulla on sydämessä ollut jo aiemmin todettu läppävuoto, niin sain sit lähetteen sydämen ultraankin, että nyt voidaan kontrolloida senkin tilanne näin...
  6. K

    Marraskuiset 2018

    Täällä viikot 13+0 tänään. Viime viikon maanantaina kävin toista kertaa neuvolassa, siellä jo kuunneltiin sydänäänet. Huikee tunne kyllä, kun ensimmäisen kerran kuulee.. Sain myös peruutusajan ultraan, ja pääsin jo tänään. Kaikki hyvin, sikiö vastas 12+6 viikkoja, joten la pysyy ennallaan. Nyt...
  7. K

    Marraskuiset 2018

    Moikka kaikille. Ilmoittaudun nyt joukkoon, oon täällä käynyt välillä kaikessa hiljaisuudessa lueskelemassa ja ajattelin, että kai minäkin listalle tuun. Plussa tuli 9.3. Ennen sitä ei mitään oireita. Menneinä viikkoina on ollut hirveetä väsymystä ja todella vaihtelevaa pahoinvointia. Jotkut...

Yhteistyössä