Hakutulokset

  1. N

    Haaveena vauva 2025

    Heippa! Mä myös siirryn 2024 ryhmästä pikkuhiljaa tälle puolen, ei tule tämän vuoden puolella vauvaa tännekään. Meneillään oleva yrityskierto numero 8 jäi ovuloimattomaksi, joten seuraavan kierron ja mahdollisuuden odottelua nyt tässä, aloitin terolutit toissapäivänä seuraavan kierron...
  2. N

    Haaveena vauva 2024

    @esme94 onnea ja tarrasukkia! 😍❣️ Mä oon tykännyt pregcheckin liuskoista. Testailen alkuun 1xvrk ja oviksen lähestyessä/oireiden lisääntyessä testaan 2x vrk. Kolmessa kierrossa mulla oli käytössä clearblue dual hormone testit, joista tykkäsin kyllä, kun näyttää estrogeenin nousunkin. Mutta on...
  3. N

    Haaveena vauva 2024

    @haaveillen kiitos kysymästä ❤️ täällä alkoi sunnuntaina uusi kierto ja nyt mennään yk8. Eli tänään kp 4 menossa. Ja saa poistaa piinailijoista, jos oon vielä siellä 🙈 Tuli vähän taukoa pidettyä palstalta ja oon yrittänyt olla miettimättä koko yritystä nyt. Kuulostaa haaveillen hyvältä...
  4. N

    Haaveena vauva 2024

    Mut voi pistää piinailijoihin DPO0 ja kiertopäivät korjata, on oikeasti 11/25-28 😊 Jostain syystä yksi päivä liian vähän. Ihana pitkästä aikaa nähdä ovistesti plussa ja päästä oikeasti piinailemaan! Luulen ainakin, että ovulaatio ois nyt oikeasti tänään oireista päätellen. Alavatsaa on vihlonu...
  5. N

    Haaveena vauva 2024

    @tamuli mulla reagoi iho kiertoon, joka on tosi ärsyttävää 😑 mulla tulee oviksen aikaan ja luteaalivaiheessa finnejä. Viime kierrossa ei tullut suuremmin (en ovuloinut) ja nyt on sitten senkin edestä, joten toivon että tämä viittaisi siihen, että oikeasti ovuloin nyt 🫣 @rimpsukka84 upeat viivat...
  6. N

    Haaveena vauva 2024

    Vilasin testikuvia esikoisen raskaudesta ja 4+1 mulla on ollut testiviiva vahva, mutta ei kuitenkaan kontrolliviivan vahvuinen. Tuon jälkeen en enää tainnut joka päivä testailla, niin en osaa sanoa missä vaiheessa viivat muuttui tasavahvaksi, mutta 5+5 oon tehnyt vikana testin pois kaapista ja...
  7. N

    Haaveena vauva 2024

    Täällä myös vähän ristiriitaisia ajatuksia ja varsinkin nyt, kun tää yritys pitkittyy ja ei tiedä saako haluttua lopputulosta ja on kiertohäiriöitä. Tuon kohta 5 vuotiaan kanssa on arki jo sen verran helppoa ja yö herätyksiä harvoin, että välillä huomaa kauhistuneena ajattelevansa miten sitä...
  8. N

    Haaveena vauva 2024

    Oo päivittele miten sulla toimii, lähteekö kierto tasaantumaan! Toivottavasti olisi apuja noista 🤞 @Frija kiitos kokemuksen jakamisesta! Toivottavasti täälläkin alkais näkymään positiivisia vaikutuksia. Mä aloitin kans nyt suoraan 2tbl/pvä 😊 @tamuli jep, ne lupaukset kuulostivat oikeen hyvältä...
  9. N

    Haaveena vauva 2024

    Ja täällä starttasi Kp1! Oli taas outo kierto, mitään järkeä ei tunnu tässä kropan toiminnassa olevan 😑 ketuttaa. Mutta uusi kierto ja uusi mahdollisuus. Aloitin nyt geelee royalet, oliko täällä jollain kokemusta niistä ja millä annoksella kannattaisi syödä? Ja kantsiikohan syödä samaan...
  10. N

    Haaveena vauva 2024

    @rimpsukka84 varovaiset onnittelut ja tarrasukkia! 😍 Hyvin näkyy viiva! Päivittele miten vahvistuu❤️ Ja @tamuli onpa jännää! Toivottavasti pian tulee kunnon plusaa 😍 ja mielenkiintoista seurata miten sulla noi letrot auttaa 😊
  11. N

    Haaveena vauva 2024

    Kiitos paljon vastauksesta! 😊 Hyvä tietää, että on myös mahdollista saada ilman kaiken kattavia tutkimuksia käynniltä mukaan 😁 täytyy itsekin varailla jollekin lapsettomuushoitoihin erikoistuneelle keväämmällä aikaa ja kysellä miten omalla kohdalla voitais edetä. Toivottavasti siellä ovis...
  12. N

    Haaveena vauva 2024

    Täältäkin onnittelut kaikille plussanneille 😍❤ @aida91 , @sarlei ja @ykslokki oli ainakin! Tsemppiä kovasti sarlei sinne hcg nousu pohdintoihin! ❤️ Toivottavasti pian viivan vahvistuminen ottaisi hyvää spurttia! @tamuli saitko siis ihan perus gyne käynniltä letrot? Tehdäänkö seuranta ultria...
  13. N

    Haaveena vauva 2024

    @muumimamma__ onnea!! 😍❣️ Tänne voi päivittää kp1 ja poistaa piinalistalta! Pettymys tuli käsiteltyä tiputteluvuodon ja nega testien myötä. Helpotus, et kierto alkoi, kun luteaali päätti pidentyä päivällä ja ehdin jo pelkäämään jotain mega pitkää kiertoa taas. Mut josko toi luteaalin...
  14. N

    Haaveena vauva 2024

    Tiputteluvuodosta. Mulla oli ekalla yritystaipaleella tiputtelua ennen menkkoja, en nyt muista kuinka monta päivää mut varmaan jotain 3-4pvää ennen menkkoja. Onnistuin kuitenkin raskautumaan kolme kertaa. Ekassa raskaudessa tiputtelu jatkui plussan jälkeen ja se meni varhaisessa vaiheessa...
  15. N

    Haaveena vauva 2024

    Voi kiitos kysymästä 🥰 Täällä on tiputtu kovaa ja korkealta 😔 mulla alkoi taas dpo8 illalla menkkoja edeltävä tuhruvuoto, tosi haaleana. Eilen dpo9 tuli jopa kertaalleen kirkasta verta pyyhkiessä ja nyt on ollu välillä sellasta ruskeaa tuhrua. Tein eilen rfsu herkän (koska en malttanut olla...
  16. N

    Haaveena vauva 2024

    Mä kans kävin eilen ostaa kaupasta testejä jemmaan ja jouduin taistelee testaushimoa vastaan 🙈 miks ees ostin niitä polttelee tonne kaappiin 🤦🏼‍♀️ tää on kyl kamalaa, miten täs pystyy olla testaamatta sinne sunnuntaihin saakka ainakin. Mulla nyt dpo6.
  17. N

    Haaveena vauva 2024

    Mulla sama fiilis, ei jaksais niitä haamuja yrittää tiirailla ja elätellä viivanpaikoista turhia toiveita. Vaan et sit ku testais niin se olis joko tai tulos selkeesti. Koitan kans testailla siel dpo10 alkaen aikaisintaan. Katotaan miten meidän käy mihin asti maltetaan🙈
  18. N

    Haaveena vauva 2024

    Oi ihanaa, se on kyllä aina kiva jos on kanssa piinailjoita niin voidaan jännätä sit yhdessä! 😍 Toivotaan onnellista loppua meidän piinapäiville! 🤭 Oliko @rimpsukka84 kans just ovulaatio?
  19. N

    Haaveena vauva 2024

    @idapieni mäkin nään haalean viivan! 😍 Varovaiset onnittelut ja tarrasukkia ❣️ Ja @__PikkuMyy__ kans varovaiset onnittelut, selkeä plussa! 😍 Täällä päästään kans piinailemaan, tänään DPO0! Eilen aamulla tuli vahvin ovisplussa koskaan testiin ja nyt aamuyöllä oli niin kovat alavatsan ja koko...
  20. N

    Haaveena vauva 2024

    Täällä on kp11 ja cb testi vilkuttaa hymynaamaa tokaa päivää 🤩 jos menee samalla tavalla, kuin viime kierto, niin ovis ois kp13 eli ylihuomenna. Toivottavasti ovis tapahtuisi ja tärppäisikin 🤞

Yhteistyössä