Hakutulokset

  1. L

    Miten tsemppaatte

    Mä sallin itselleni herkkuja.Kuten tummaa suklaata kohtuudella. Joskus voin syödä viikonloppuna pitsaa vaikka, mutta harvoin. Ja jäätelöäki kohtuudella. Sokerittomilla karkeilla herkuttelen sillon tällön. Ja sitten olen huomannut, ettei mulle enää tule kauheita mielitekoja. Mä laihutan ilman...
  2. L

    Kevyempiä/vähäkalorisempia keksejä

    Kaurakeksissä on vähän 30 ckal per keksi ja ruis digestiiveissä esim.
  3. L

    miten palkitsette itsenne?

    kampaajalla olen käynyt kun pääsin 60 luvulle. Ja sitten vaatteilla :) Ostin tosi kalliit saappaat :ashamed: ja nyt kun on melkein tavoitteessa, tuntuu, että kaikki vaatteiden ostaminen on jo palkintoa, kun saa ostaa pienempiä kokoja ja sellaset vaatteet istuu joista on ennen vaan haaaveillut :) B)
  4. L

    Callanetics...

    mulla olis se kirja, jos tahot ostaa....paa y.v.tä:)
  5. L

    MoRkKiS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ei ole pilalla! Nyt vaan jatkuu, voi kyl pari viikkoo kestää oottaa painon tippumista...riippuu missä vaiheessa laihista olet, onko jo monta kiloa tiputettu vai oletko vasta alussa.. Mä pidin mässäily viikonlopun ihan tarkotuksella kun 10 kiloa on pudonnut ja käytiin risteilyllä..Siis ihan...
  6. L

    gallup: nykyinen/tavoite painoindeksi

    aloitus 30,8 nyt 26,6 tavoite n 24
  7. L

    vlcd...hyi h****tti!

    Mä nostan hattua kaikille jotka noilla pussijutuilla laihduttaa. Multa lentäs laatta varmaan... :laugh: Kerran kokeilin sellasta miami beach pirtelö juttua.Jos joku muistaa niin sitä mainostettiin vuonna nakkisota kaunareiden mainoskatkoilla :D , eli joskus teininä kokeilin ja se oli ihan...
  8. L

    kuuskymppiseksi

    \ Olin sun asemassasi tammikuun alussa, eli painoin 77.2 ja nyt reilu kymmenen kiloa vähemmän :) Kyllä sä onnistut!
  9. L

    Atkinsin dieetti paras painoaan pudottaville naisille

    Miten paljon söitte hiilareita grammoina per päivä? Voihan esim. ketogeenista koklata viikon tai pari , jos on hiilarit olleet korkeemalla... Tsemppiä vaan ja toivottavasti jumit lakkaa, mulla ei ole jumia ollut toistaiseski..Muistakaa rasvan syönti ja veden juonti ;) Ja kantsii pitää...
  10. L

    Atkinsin dieetti paras painoaan pudottaville naisille

    Mä meinaan itse viime vuonna olin tolla dieetillä, tosin sen nimi oli vichydieetti...ja SIINÄ JUOTIIN KOLME LITRAA VICHYÄ PER PÄIVÄ..mUUTEN PÖPERÖT OLI AIKA SAMAT..TOIHAN ON MELKO RASVATON DIEETTI JA MULLA AINAKIN OLI NÄLKÄ SEN AIKANA. (Oho caps lock oli päällä) :ashamed: Kyllä siinä paino...
  11. L

    Atkinsin dieetti

    kyllä saa syödä auraa. Eikä se oo ihan justa niin tarkkaa ;)
  12. L

    Atkinsin dieetti paras painoaan pudottaville naisille

    Jos alkaa karpata, niin miksi kiusata itteään tollasella mehiläisellä. Oisit enemmin lainannu atkinsonin kirjan ja toteuttanut siitä indukstion..Ois paljon monipuolisempaa syöminen ja ei nälkää ei tarvis kärsia...*vinks'vinks* Siis vinkki...
  13. L

    Pillerit veke

    ^^ :laugh: :laugh: :laugh: Toivottavasti täällä ei käy noin..gummit käytössä ;)
  14. L

    30 v lahja

    \ Tää onkin hyvä lahja idea...siivouspalvelun hommaus suursiivoukseen :)
  15. L

    kysymys

    Syötän pelkkää pekonia.. Ei vaan, pakko oli vastata noin provosti, kun kyssäri niin provokatiivinen ;) Lapsethan on kasvuiässä ja luonnollisesti tarvii erilaisia rakennuspalikoita kropalleen. Lapsi syö ihan normaalisti, mutta toki kermaakin saa joskus ruossa tai herkkujen kanssa ja voita ja...
  16. L

    Pillerit veke

    olen ollut pari kuukautta ilman. Vaikea kuitenkin sanoa, laihtuuko vai lihooko, koska olen laihduttanut koko ajan...Mutta lisää ei ole painoa tullut ainakaan ;) IHan hyvin on pudonnut kyllä..
  17. L

    30 v lahja

    On tainnut tulla väärään paikkaan, täällä kun jutellaan laihuttamisesta ;) Mutta itse kesällä 30 täyttävänä, tahtoisin matkalahjakortin. Mikä sen parempi kimppalahja!<br><br>
  18. L

    Onnistuuko 10 kg pois kesäksi?

    Vielä mainos hillarien vähentämisen puolesta! Tammikuun alussa aloitettu karppaus ja nyt pikkasen reilu 10 kiloa poissa...En ole varsinaisesti atkinsilla, vaan ihan omalla jutulla...Hiilareita on vähennetty rutkasti ja loputkin vaihdettu parempiin ;)
  19. L

    Atkinsin dieetti paras painoaan pudottaville naisille

    kipinätär! Mä syön välillä aamuisin Sitä uotilan ruisleipää, se on tehty pelkästä kokojyvä rukiista, eli ei oo vehnää tungettu sekaan..Tälläsiä leipiä on myös pienemmillä leipomoilla......Ja rahka marjojen kans on hyvä aamiainen myös...tsemppiä!
  20. L

    NESTEENPOISTO

    ananas strongia olen syönyt joskus ennen häitä...ne ainakin oli okei.

Yhteistyössä