Hakutulokset

  1. D

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    @Milli-34 kiitos :love: ja harmi, että sielläkin näyttää negaa.. onneksi saitte blaston, niin sovitaan, että siitä tärppää. (Mä olin kyllä aivan varma, että teillä on pakko tärpätä jo tästä :whistle:). Joo fiilikset nyt yllättävän hyvät kaikesta huolimatta, mies on ollut niin ihana ja kyllä...
  2. D

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Poistin itseni piinailijoista.. tuhru alkoi jo perjantaina eli viikko siirrosta. Samaa kaavaa nämä tuoresiirrot, kuin aiemminkin, ettei pienintäkään yritystä kiinnittyä. Meidän yritykset mun munasoluilla oli tässä - onneksi oon aloittanut yritykset jo nuorempana, niin ei jää varaa jossitteluun...
  3. D

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Nimi #yritys aloitettu #mones lapsi #syy #mones hoito meneillään Anemonee #9/16 #1. #siittiöt nyt ainakin #2.ICSI tulossa Annimiina89 #4/16 #2. #munanjohtimet tukossa #1.IVF BlackCat #2014 #2. #siemenjohdinten tukos #1.ICSI. 2.PAS Carinem #10/16 #1. #endo #2.IVF daim1 #7/16 #1...
  4. D

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Pahoittelut @julie_ sekä @Lallastiina jos tuhru sullakin alkanut (n)@justhope ikävää, että negaa näyttää sielläkin. Tsemppiä naiset!
  5. D

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    @Milli-34 ok, joo ei ne sitten ihan niin nopeasti Kannassa näykään :) Kiitos kysymästä, sen pregnylin poistumista testasin tiistaina ja vielä häivähdys tuli testiin. En usko, että teen testejä ennen ensi viikkoa :whistle: joku noista tukilääkkeistä turvottaa (lähinnä ilmaa mahassa) ja sitten on...
  6. D

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Voi ei, oon pahoillani @Jantzu :cry:
  7. D

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    @Lallastiina kyllä siellä edelleen väriä näkyy ihan ilman tihrustamista.. toivotaan, että lähtee vahvistumaan :) noilla testeillä saa kyllä silmät niin sekaisin.. päästä puhumattakaan :LOL: @WishingUponAStar se näissä hoidoissa on, että kaikki skenaariot on mahdollisia.. ettekös siirtoon...
  8. D

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    @millionnea ollaan sitten samassa paikkaa hoidossa :) oon kyllä tykännyt ja tosiaan lääkärit ja hoitajat kaikki tosi ihania. Ja ovat ihan noilla peruskäynneillä aina kyselleet fiiliksiä ja tarjonneet myös keskusteluapua, jos sellainen olo tulee. Toivottavasti nuo ruokavaliomuutokset ja...
  9. D

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    @millionnea voin vaan kuvitella miltä on tuntunut tuo käynti. Kysyttiinkö teiltä muuten mitään, että miten olette jaksaneet ja tarvitsetteko jotain tukea hoitojen päättyessä? Mulle jäi ainakin vähän sellainen tyhjä fiilis, kun julkisen hoidot loppuivat - tässä nämä ja näin kävi. Ainoa...
  10. D

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Oi, hienoja uutisia! Onnea @Taigariina :love::love: saitko oltua testailematta ihan testipäivään asti?
  11. D

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    @Milli-34 kiitti :love: juurikin ja sitten myös muistuttaa siitä, että kuinka hyvin on asiat, kun kaikki läheiset on terveitä. Mua kohtasi tosi pysäyttävä hetki joulukuussa, kun veljelleni tuli tosi vakava sairaskohtaus ihan puskista. Tästä nyt ilmeisesti selvittiin säikähdyksellä, mutta pisti...
  12. D

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    @Milli-34 hienoa, että siirtoon pääsitte (y) lisäsin sinut myös piinalistalle.. toivottavasti sieltä saatais jatkoa helmikuun plussanneiden listalle. Jännäilyä nyt sitten vielä pari päivää niiden kolmen alkion osalta. Peukut pystyssä :love: @Lallastiina no kyllä sit ihan lupaavalta vaikuttaisi...
  13. D

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    @krokus meidän klinikalta suositeltiin, että ilta-aikaan ja vielä samaan aikaan joka päivä on hyvä (pistelin siis yleensä 21:30 aikoihin) ja jarrut myös samaan aikaan stimulaation kanssa. Jos mietityttää yhtään, niin kysy ihmeessä klinikalta neuvoa. Ei niissä käynneissä kyllä millään jää kaikki...
  14. D

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    @Elisa_maria sinut lisätty listaan :) hyvä, että ruokavalion muutos auttoi, vaikkei varsinaista diagnoosia ole tullutkaan. Ja kurjaa, että nyt kovasti yrittää se raskaus alkaa.. mä jotenkin uskon vaan edelleenkin siihen, että alkion laatu vaikuttaa eniten siihen, että alkaako raskaus/jatkuuko...
  15. D

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Nimi #yritys aloitettu #mones lapsi #syy #mones hoito meneillään Anemonee #9/16 #1. #siittiöt nyt ainakin #2.ICSI tulossa Annimiina89 #4/16 #2. #munanjohtimet tukossa #1.IVF BlackCat #2014 #2. #siemenjohdinten tukos #1.ICSI. 2.PAS Carinem #10/16 #1. #endo #2.IVF daim1 #7/16 #1...
  16. D

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    @krokus gonapeptyl ollut mullakin nyt kaikissa mukana. Ilmeisesti sillä joidenkin tutkimusten mukaan voi olla positiivinen vaikutus kiinnittymiseen ja on sanottu ettei ole haittaakaan. Valitettavaa, että teille tulee oireiluja noista - omalla kohdalla en oo kiinnittänyt huomiota, että ois tullut...
  17. D

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    @Milli-34 auts, no onneks ei sentään sitä oksutautia.. toivotaan, että näistä 8 solusta saatais mahdollisimman paras tulos ja hyvät alkiot :love: nyt vaan sit lepoa viikonloppu (y) ja ens viikolla liityt piinailijoihin mukaan!
  18. D

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    @Lallastiina haluisitko muokata mut myös piinailijoihin :) siirrettiin 2 x 3pv ja testipv 14.2. Mitään ei mennyt meilläkään pakkaseen. Oon silti tyytyväinen, että edes tällainen saldo. Toivotaan, ettei tarvii tän jälkeen enää palata miettimään hoitoja :whistle: Tsemppiä piinailijoille ja...
  19. D

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    @Lallastiina oon pahoillani.. tiedän kanssa tunteen paremmin kuin hyvin <3 Nyt tosiaan kovasti peukkuja että se siirretty tarraa kiinni. Outs @Milli-34 toivotaan, ettei tartu ja että nyt ainakin tuon punktion saisit oltua jotenkin. Tän palstan parhaus on kyllä, että kaikista skenaarioista on...
  20. D

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Voi ei @Haaveilija91, varmasti tulee teidän ja meidän monien muidenkin vuoro vielä. Sinnikkyyttä tämä vaatii ja paljon. Mäkin sain väliaikatietoa klinikalta, että vielä oli sentään nuo kaikki neljä jakautuneet 2-päiväisiksi (ei nyt vielä kerro kyllä mitään). Siirto sitten huomenna mikäli hyvin...

Yhteistyössä