Hakutulokset

  1. Taival

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    @millionnea Paljon voimia! @nyuu Paljon voimia! Muillekkin tsemppiä omiin tilanteisiin! Mut voisi siirtää marraskuussa plussanneisiin. Tänään digi antoi tuloksen 3+. Taival 2.ICSI 2.PAS (6pv)
  2. Taival

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    @gemmy & @millionnea Tsemppiä maanantain punktioihin! @nyuu Tsemppiä punktion odotteluun! @BlackCat voimia hoidon odotteluun! @Wintersun Voimia tuloksen ja suunnittelukäynnin odotukseen! @Nomini Ihanat viivat, onnea! :love:
  3. Taival

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    @Katti75 paljon onnea plussasta! @Taigariina & @Hope76 tsemppiä piinailuun! @Nomini toivottavasti seuraava testi on plussa! @Lallastiina Tsemppiä tulevaan siirtoon! Muillekkin paljon voimia omiin tilanteisiin! Mulla on tänään menossa pp8 blaston (6pv) siirrosta. Testasin pc liuskalla...
  4. Taival

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Taas on hetki kulunut kun olen viimeksi kirjoittanut. Paljon onnea kaikille plussanneille ja tsemppiä pettymyksiä kohdanneille! Yritän taas aktivoitua ja päästä perille teidän muiden tilanteista. Itse kävin tänään siirrossa. Oli viimeinen alkio pakkasesta. Viime kierrossa tehtiin Era ja siinä...
  5. Taival

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    @Summerblues onnea! @Tuimatar Pahoittelut huonoista uutisista alkioiden suhteen :( @Wintersun Paljon tsemppiä! Niin epäreilua :cry: @adelmiina_ Meille ollaan tekemässä ERA testi tässä kierrossa. Oon ymmärtänyt että ERAn voi tehdä joko omaan kiertoon tai sitten lääkkeelliseen kiertoon...
  6. Taival

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    @hillan_kukka Meidän ERA testi tehdään Ovumialla Helsingissä. @Jantzu pahoittelut negasta ja voimia :( @AuroraK onnea hyvistä ultra kuulumisista! @daim1 Pahoittelut negasta :( @Rusakkonen tsemppiä tähän kiertoon ja painon pudotukseen :) @Katti75 Hienoa kun pakkaseen meni ainakin yksi...
  7. Taival

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    @Rusakkonen & @justhope Pahoittelut negasta :cry: @gemmy voi ei ompa turhauttavaa :( @love- Onnea!:love: Kuinka monta siirtoa teille olikaan yhteensä tehty? :) @Tuimatar Tsemppiä punktioon! @daim1 Tsemppiä ja jaksamista piinapäiviin! @Katti75 Toivottavasti saatte tuoresiirron lisäksi...
  8. Taival

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    @Rusakkonen Toivottavasti verikokeesta tulisi positiivinen tulos :love: @vipe1986 viivalle vahvistumista! @lapsettomuuta10v Toivottavasti on harmitonta vuotoa. Tsemppiä! @adelmiina_ Pahoittelut negasta :( Kumpa seuraava siirto toisi plussan! Varasin ajan ultraan kp12. Viime kierrossa...
  9. Taival

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    @Lapanen87 Onnea! @Tuimatar Mulla on molemmissa punktioissa follien ja saatujen munasolujen määrä vastannut hyvin toisiaan. Suurempi ongelma itsellä ollut, että solut on kypsyneet epätasaisesti ja osa ei ole ollut kypsiä. Pahoittelut kaikille negan testanneille! Mulla on tänään kp1. Tähän...
  10. Taival

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Oon kirjoitellut tuossa toukokuussa viimeksi. Voisin hieman päivittää omaa tilannetta ja muutenkin aktivoitua keskustelussa. Toukokuussa 2.ICSI:n tuoresiirto päättyi negaan. Klinikan kesätauon jälkeen elokuussa tehtiin PAS, joka myös nega. Nyt tilanne on siis se, että kuusi alkiota on yhteensä...
  11. Taival

    ❃ Kauan plussaa odottaneet (vuosi →) ❃

    @Jennipä Ihanaa, onnea! :love::love: @-dino- Pahoittelut negasta :( Onneksi sinäkin pääset tulevassa kierrossa siirtoon! @Tuimatar Toivottavasti hoidon aloitus heti onnistuu :) Mä en myöskään oikeestaan ole valmistautunut mitenkään kumpaankaan ICSiin. Yrittänyt elää mahdollisimman...
  12. Taival

    ❃ Kauan plussaa odottaneet (vuosi →) ❃

    @-dino- Mulle ehdotettiin luonnolliseen kiertoon siirtoa, mutta itse vaadin lääkkeellisen kierron. Ekassa ICSI:ssä tehtiin yksi PAS omaan kiertoon, toista PASia yritettiin kolme kuukautta saada omaan kiertoon, mutta aina osu viikonloppuun siirtopäivä. Kyllästyin lopulta ja vaadin loput kaksi...
  13. Taival

    ❃ Kauan plussaa odottaneet (vuosi →) ❃

    @Charlotte82 Onnea! :love: @aavalvar Onnea! :love: @-dino- Ollaan varmaan melko samassa aikataulussa, toivottavasti päästään piinailemaan yhdessä :) Tehdäänkö sulle siirto omaan luonnolliseen kiertoon? Tsemppiä kaikille omiin tilanteisiin! Itse olen pitänyt vähän taukoa keskusteluista...
  14. Taival

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Pahoittelut kaikille negan saaneille ja tsemppiä piinailijoille!
  15. Taival

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Minut voi varmastikkin poistaa piinailijoista. Vuoto alkoi eilen pp10/dpo15 lugejen läpi. Ja testi nega. Tämä oli viides siirto ja pakkaseen jäi kaksi blastoa. Viljely vaiheessa biologi kertoi, että meidän alkioissa oli 2-solu vaiheessa monitumaisuutta. Sanoi kuitenkin, että ei olisi siitä...
  16. Taival

    ❃ Kauan plussaa odottaneet (vuosi →) ❃

    @-dino- voi ei kun vain yksi alkio selvisi sulatuksesta :( Toivottavasti tämä tarttuu lujasti kiinni ja se viisi päiväinen jää vielä odottelemaan! @Tuimatar Toivottavasti selkäkipu pian helpottaa! Mulla alkoi eilen lugejen läpi vuoto :cry: Tein vielä testin kun eilen pp10/dpo15, mutta ihan...
  17. Taival

    ❃ Kauan plussaa odottaneet (vuosi →) ❃

    @-dino- Mahtavaa että pääsette siirtoon! :) @Charlotte82 Voi ei :cry: Toivottavasti koti pelastuu. Tsemppiä ja voimia! @Nonsk Hienoja tuloksia! :) Mulla on ollut todella oireettomat piinapäivät. Ja oon useampana päivänä testannut ja kaikki negaa :cry: Näyttää siltä, että ei vieläkään ole...
  18. Taival

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    @atvk87 Pahoittelut negasta :( Toivottavasti uusi siirto onnistuu seuraavaan kiertoon! @Maravilla Tsemppiä piinapäiviin :) @-dino- Tsemppiä huomiseen siirtoon :) Minä oon tässä useampana päivänä uittanut tikkuja, mutta negaa kaikki. Nyt on pp8, niin luulen että tämä oli tässä. :( Nyt...
  19. Taival

    ❃ Kauan plussaa odottaneet (vuosi →) ❃

    @Fritang Hienoa, että ovis tuli! Tsemppiä piinapäiviin :) @ananasbananas Pahoittelut negasta. Toivottavasti menkat alkaisi pian, tietenkin parempi jos testi vielä plussaksi muuttuisi! @Tuimatar Ikävä kuulla ettei mennyt niinkuin piti :( Tsemppiä! Mulla oli tosiaan keskiviikkona punktio...
  20. Taival

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    @BabyMaybe Toivottavasti pääsette siirtoon! @Ron_Da Tsemppiä piinailuun :) @atvk87 Tsemppiä piinapäiviin :) Muillekkin tsemppiä omiin tilanteisiin :) Minulla oli keskiviikkona tämän toisen ICSI:n punktio ja neljä alkiota saatiin aikaiseksi. Tehtiin pitkä viljely ja tänään kävin hakemassa...

Yhteistyössä