Hakutulokset

  1. Seija.waaramaa@Gmail. Com

    Mistä johtuu, että pyöreät naiset on parhaita sängyssä ?

    En kirjoita sen takia että haen täältä miestä saan niitä muutenkin mutta vastasin kysymykseen jos vihaat pulleita naisia niin se on sinun murheesi hei sun heiluvilles
  2. Seija.waaramaa@Gmail. Com

    Mistä johtuu, että pyöreät naiset on parhaita sängyssä ?

    En ole laiha olen pullukka mutta miehet tykkää pulleista naisista minulla on aika pullea perse miehet puristelee sitä sitä on hyvä heilutella
  3. Seija.waaramaa@Gmail. Com

    Paljon seksiä vai hyvää seksiä? Kumman valitset?

    Paljon olisi saatava hyvää seksiä
  4. Seija.waaramaa@Gmail. Com

    Kuinka vanhat vielä harrastaa seksiä?

    Minä olin naimisissa miehen kanssa ja meillä ei ollut seksiä 5 vuoteen nyt olen saanut seksuaalisuuteni takaisin minulla ei ole vakituista kumppania oli ihanaa kun harrasti seksiä ja sai orgasmit 5 vuoteen olen oppinut myös masturboimaan on ihanaa kun hieroo klitorista ja sillä lailla voi...
  5. Seija.waaramaa@Gmail. Com

    Kuinka vanhat vielä harrastaa seksiä?

    Ei tartte olla Dementikko jos harrastaa seksiä minä olen 68v ja olen hyvin seksuaalinen seksi maistuu ja saan hyvät orgasmit seksi kuuluu yhtä hyvin nuorille kuin vanhoillekin ei voi mitään jos haluaa seksiä minulla on kova seksi vietti
  6. Seija.waaramaa@Gmail. Com

    Miten nainen saa orgasmin?

    Minä saan orgasmin hieromalla klitorista olen 67v seksi on ihanaa tällä iällä kun mies imee klitorista saan rajut orkasmit ja päälle munaa niin päivään pelastettu myös hieroma sauvalla saa hyvät orgasmit

Yhteistyössä