Hakutulokset

  1. P

    Haaveena vauva 2022

    Ihanaa ja oikein paljon onnea @minttuni ja @Irtokehys! <3
  2. P

    Haaveena vauva 2022

    @minttuni mää uskalsin testata yhdeksän päivää siirron jälkeen ekan kerran ja silloin testi näytti tältä. Mulla oli oireena yöllinen heräily ja valvominen (unettomuus), mutta ei muuta. https://aijaa.com/RH2qxN
  3. P

    Marraskuiset 2021

    Keski-Suomesta ollaan. Verikokeet on otettu kaks ja puol viikkoa ennen ultraa.
  4. P

    Marraskuiset 2021

    Täällä NT- ultra takana ja kaikki hyvin! Saatiin samalla kertaa kuulla myös riskiluvut, joissa ei ollu mitään hälyttävää :)
  5. P

    Haaveena vauva 2022

    @minttuni Tsemppiä huomiseen! Toivon koko sydämmmestäni, että saatte tällä yhdellä kertaa monta alkiota pakkaseen ja oikein priima yksilön vielä tuoresiirtoon. Oot ollu monesti ajatuksissa! :) Meillä puolestaan on huomenna nt-ultra ja jännittää sikana.
  6. P

    Marraskuiset 2021

    Hyvin täällä menee :) Nyt on 10+4, edelleen täysin oireetonta, mikä tietysti vähän huolettaa. Viime viikolla kävin ekassa neuvolassa ja sielläkin onneksi ultrattiin ja saatiin pikkunen nähdä. Oli huima ero varhaisultraa verrattuna, vaikka meidän paikkakunnan ultralaitteet eivät niin uusia ole...
  7. P

    Haaveena vauva 2022

    @Sinisilmät Tsemppiä paranemiseen! Toivotaan, et leikkaukselta vältytään. Kylläpä voi olla "huonoa tuuria", et tuollaista sattuu. :( Mua lääkäri joskus lohdutteli, et tilastojen valossa pakastealkio siirrot onnistuu todennäköisemmin, kuin tuoresiirrot. Toivon koko sydämmmestäni, että saatte...
  8. P

    Haaveena vauva 2022

    @Sinisilmät Olipas surkeita uutisia sinulla :( Toivottavasti se yksi munasolu hedelmöityi täydellisesti ja pääsette siirtoon, kun eihän siihen loppujen lopuksi kuin yksi tarvita. <3 Miten sä muuten voit ton keräyksen jälkeen, kun kuitenkin monta kerättiin? Onko siirto varmaa vai onko hyperin...
  9. P

    Toiveissa vauva 2021

    @Sinisilmät Tsemppiä keräykseen! Itselle keräyskokemus ei ollut mitenkään paha, henkilökunta oli mukavaa ja huolehti hyvin, sekä lääkkeet hyvät. Pari kipeämpää nipistystä tuntui. Mehän ei silloin päästy tuoresiirtoon hyper riskin takia, vaikka oma olo olikin kokoajan ihan hyvä. Mutta luotin...
  10. P

    Toiveissa vauva 2021

    Täältä plussanneista tilanne päivitystä. Tänään oli varhaisultra ja niin vaan siellä lujasti sykkivä sydän näkyi ja pienen pieni vauvan alkumme. Tänään rv 7 +2. Olo on kyllä niin huojentunut ja onnellinen, mutta ei tätä oikein voi vielä edes käsittää. Niin paljon on vastoinkäymisiä meillä...
  11. P

    Marraskuiset 2021

    Ultrassa käyty ja pieni sydän siellä vimmatusti jyskytti. Tänään rv 7+2, aika mielettömältä tuntuu kaikkien vastoinkäymisten jälkeen :)
  12. P

    Marraskuiset 2021

    @irisu Tervetuloa mukaan ja onnea! Täälläkin kauan toivottu raskaus aluillaan, melkein neljä vuotta yritystä takana ja ivf:n avulla nyt raskauduttu. Meillä ultra ensi keskiviikkona, oireita on tosi vähän ja se huolettaakin.
  13. P

    Toiveissa vauva 2021

    Hyvä, et pistäminen on sujunut hyvin! :) Fyremadelista sen verran, että itsekkin hieman panikoin sen pistämistä ja googlettelin kokemuksia, joka oli ainakin omalta osaltani virhe. Mua ei ainakaan pistäminen sattunut. Kunnon ote mahamakkarasta ja neula napakasti sisään sekä rauhallinen ruiskun...
  14. P

    Marraskuiset 2021

    Olipas ihana lukea monen iloiset ultra kuulumiset. :) Onko täällä muita joilla olis uniongelmia? Siis mua kyllä väsyttää ja iltasin meenki aikasin nukkuun, kun niin poikki, mut sit herään noin neljän tunnin kuluttua ja loppu yö sit meneekin pyöriessä. :/ Aamut ja päivät sit silmät ristissä...
  15. P

    Marraskuiset 2021

    @IinesAnkka82 Voimia ja jaksamisia! <3 Kyllä elämä on välillä niin epäreilua! Itselläkin sama pelko, ettei kohdusta mitään elävää löydy. Ens viikolla ultra.
  16. P

    Marraskuiset 2021

    Kiitos. :) Kyllä tuntuu et aika oikein matelee, kun malttamattomana odottaa vaan ultraa, jotta sais jonkinlaista varmistusta siitä, että jotain mun sisällä kasvaa. En oikein oo uskaltanu vielä riemuita tästä raskaudesta oman taustani takia, vaikka mieli on nyt jotenkin levollinen ja varma siitä...
  17. P

    Marraskuiset 2021

    Heippa kaikille! Ehkäpä uskallaudun mukaan. Ensimmäisen positiivisen testin tein jo toissa viikolla. Esikoista odotetaan ja mää oon 28 -vuotias. Takana on neljä vuotta yritystä joista 2,5 vuotta hoitojen kanssa. Matkalle on mahtunut pari keskenmenoa ja yksi kohdunulkoinen, jonka seurauksena...
  18. P

    Toiveissa vauva 2021

    Jeij! Onnittelu puhelu vastaanotettu, hcg oli noussut hienosti, oli jotain päälle 400 ja 300 olis riittäny "norminousuun". Ehkäpä mun nimen eteen uskaltaa nyt laittaa plussan. :) Jään kyllä vielä tänne seurailemaan, varhaisultra varattiin pääsiäisen jälkeiselle viikolle. Nyt pitää jännityksellä...
  19. P

    Toiveissa vauva 2021

    @sabs mahtava viiva sulla! Onnea vielä kerran! :love: @Lilaaa Onnea myös sinne! On. Tänään pitäis soitella perjantain verikokeen tuloksista. Jännittää! Näin viime yönä levotonta unta, jossa tiesin itse olevani vahvasti raskaana, mutta lääkäri väitti että näin ei ole. Toivottavasti ei ollu...
  20. P

    Toiveissa vauva 2021

    @toivojatintti Hieno viiva ja saa innostua! Onnea! :love: @minttuni Meilläkään mitään syytä lapsettomuudelle ei oo löytynyt. Tsemppiä tulevaan! Oon usein pohtinut, että auttaisiko se tilannetta, jos jokin syy olisi. Toisaalta kun syytä ei ole, niin toivoakin on.. Toki meillä jotain yrityksiä...

Yhteistyössä