Hakutulokset

  1. M

    Kolmen kimppaa (1N ja 2M)!

    Tämän takia meilläkin on usein vaimoni vaki rakastaja mukana kimpassa. Vaimon kanssa ollaan jääty koukkuun kolmen kimppaan ja varsinkin 1N+2M. Nykyään vietämme aikaa paljon keskenämme matkustaen ja vain aikaa kuluttaen. Yleensä nämä tapaamiset päättyvät yhteisiin peti leikkeihin. Viikonloppuisin...
  2. M

    Kuka pertää ja ketä?

    Me aloitimme vaimoni ollessa reilu 20v seksi suhteen sinkku kaverimme kanssa. Alku oli melkein koko aikaista yhdessä oloa ja samassa,sängyssä oloa kunnes meni suurin into ja olimme vain 2-3 kertaa viikossa seksi suhteessa. Kaveri meni avioon noin 4:n vuoden kimppa seksimme aloituksen jälkeen...
  3. M

    Kumpaa nainen haluaa mieluiten?

    Minä olen halunnut vaimolleni toista miestä samaan aiķaan kanssani. Vaimoni suostui jo 6v:tta sitten kahteen mieheen. Kaverini on vieraillut ja vierailee sängyssämme melko usein eli vakituinen ja sitten on ollut 6 muuta lyhyempää suhdetta. Naisilta kysyisin kumpi mieluiten? Vaki kaveri vai eri...
  4. M

    Kumpaa nainen haluaa mieluiten?

    Minä olen halunnut vaimolleni toista miestä samaan aiķaan kanssani. Vaimoni suostui jo 6v:tta sitten kahteen mieheen. Kaverini on vieraillut ja vierailee sängyssämme melko usein eli vakituinen ja sitten on ollut 6 muuta lyhyempää suhdetta. Naisilta kysyisin kumpi mieluiten? Vaki kaveri vai eri...
  5. M

    Pisin työpäiväni!

    Olimme paikallisessa vaimoni kanssa ja tapasimme puolitutun miehen. Tulimme meille yömyssylle niin vaimoni ehdotti minulle kolmenkimppaa tämän puolitutun kanssa. Minä sitten kysymään tuleeko hän mukaan panemaan vaimoani. Vaimo jo odotteli makuuhuoneessa alasti meitä. Kohteliaisesti annamme...
  6. M

    Paljon seksiä vai hyvää seksiä? Kumman valitset?

    Jos saa paljon seksiä niin olo on tyydytetty ja raukea eli paljon seksiä niin tulee hyvä ja tyytyväinen olo.
  7. M

    Annoin vaimon maata toisen kanssa, nyt kaduttaa

    Itse olen mukana ja panen vaimoani vuorotellen vieraan/vieraiden kanssa. Meillä ei rakastella kun ollaan kimpassa vaan se on kiima panoa ja miehet vaihtuu vaimon pillussa niin kauan kuin vaimo jaksaa, vaimo saa useita pikku orgasmeja ja ison orgasmin jälkeen vaimo pyytää taukoa, itsekin kuten...
  8. M

    Annoin vaimon maata toisen kanssa, nyt kaduttaa

    Minä olen aviossa ollut 5 vuotta ja kimpassa 6 vuotta vaimon kanssa oltu 7 vuotta yhdessä. Paras ja pisimpään kaverina ollut ystäväni on pannut vaimoani koko 6 vuotta melko säännöllisesti joka toinen viikonloppu.
  9. M

    Voiko hyvää kaveria panna?

    Miten minun tapaus sitten. Haluan kimppaseksiä vaimo ja 2 miestä. Niin olen ja vaimo myöntynyt (jo 6 vuotta sitten) ottanut oman kaverin vaimoani panemaan. Ollaan pantu niin paljon kimpassa että tuntuu ihan luonnolliselta jakaa/käyttä/nauttia vaimostani yhdessä.
  10. M

    Voiko vanhempi mies haluta seksiä nuoren naisen kanssa?

    Kyllä on kiinnostuneita saat vaikka kuinka monta miestä.
  11. M

    Mieheni oudot fantasiat puistattaa :/

    Olen itse mies joka haluaa vaimoa naida toisten miesten kanssa. En kuitenkaan halua nuolla spermoja tai miesten välistä. Olemme heteroja kaikki.
  12. M

    Salasuhde

    Olemme N28v M31v. Ollaan oltu 1n+2-3m kimppaa jo 6 vuotta. Meillä on luottamus, kunnioitus, rakkaus ja seksi keskenäämme kunnossa. Me vain tykkäämme seksistä. Me toimimme yhdessä yhden tai kahden miehen kanssa kerrallaan.
  13. M

    Paljon seksiä vai hyvää seksiä? Kumman valitset?

    Olemme N28v M31v 6 vuotta aviossa. Minun mielihalusta ollaan otettu ystäväni mukaan vaimoa naimaan kimpassa kanssani. Vaimo ja myös me miehet saadaan hyvää seksiä ja paljon.

Yhteistyössä