Hakutulokset

  1. Pautzi-88

    Vegaani ei saa päiväkodissa ruokaa

    Näkisin kyllä että ihmiset jotka ovat pelastamassa maailmaa ajattelevat asiaa melko pitkälle. Ehkä jopa sen pienen lapsen tulevaa elämääkin, ja millanen maapallo on vaikkapa 30 vuoden päästä, kun se päiväkotilapsi on aikuinen. Onko sillä väliä?
  2. Pautzi-88

    Vegaani ei saa päiväkodissa ruokaa

    Realismilla ei ole mitään tekemistä esim. MV-lehden kaltaisen valemedioiden kanssa, jotka pyrkivat vain lietsomaan rasismia ja vihaa levittämällä valheita. Onko realismia että nämä solvaavat muita esim. "suvakkihuoraksi" ? Onko vihakirjoitus realismia? Ja mitä tulee suvaitsevuuteen, niin...
  3. Pautzi-88

    Käytätkö sukkahousuja miehesi mieliksi??

    Kyllä käytän. Ei ole kovin kohtuuton toive, ja jos niin vähästä ilahtuu niin kiva.
  4. Pautzi-88

    Vegaani ei saa päiväkodissa ruokaa

    Ne joita haukutaan "suvakiksi" ovat yleensä sivistyneitä, koulutettuja ja käyvät myös töissä ja maksavat veroja. Suvakkien haukkujat istuvat keppanabaarissa sossun tuella ja syyttävät muita oman elämänsä sössimisestä.
  5. Pautzi-88

    Vegaani ei saa päiväkodissa ruokaa

    "suvakki" sanaa käyttävät eivät ole vallan neropatteja itsekään. Yleensä syrjäytyneitä, työttömiä, matalastikoulutettuja, ei-ihan penaalin terävimpiä kyniä.
  6. Pautzi-88

    hankala isäsuhde

    Olen 29 ja isäni on 56, ja välimme ovat vaikeat. Isä käyttää alkoholia liikaa, ja hänen käytöksensä on joskus outoa ja häiritsevää minuakin kohtaan. Isä on eronnut äidistäni, ja asunut yksin 10 vuotta ja on sairaseläkkeellä. Arvelen hänen olevan hyvin yksinäinen, ja hän hakee kontaktia...
  7. Pautzi-88

    Vapaaehtoisesta lapsettomuudesta vastentahtoiseen lapsettomuuteen

    Olen ollut avioliitossa mieheni kanssa 5 vuotta, ja ikää minulla tulee tänä vuonna täyteen 30. Vuosiin en halunnut lasta, koska halusin edetä työuralla, opiskella vielä lisää ja niin edelleen, enkä tuntenut olevani kypsä lastensaantiin. Sukulaisten ja ystävien kommentit häiritsi: minun...
  8. Pautzi-88

    Mistä johtuu, että jotkut eivät liho vaikka syövät paljon?

    Mulla myös siinä mielessä onnellisesti asiat, että paino ei nouse kovin helposti vaikka olen herkkusuu ja suklaa-addikti. Laskin kerran että herkuttelupäivinä saatan syödä jopa yli 3000 kaloria, mutta en toki monena päivänä peräkkäin niin paljon. Liikuntaa harrastan, mutta en ole himoliikkuja...
  9. Pautzi-88

    Kolmekymppinen tradenomi Helsingistä. Avioliitossa, työ rahoitusalalla. Harratuksina musiikki...

    Kolmekymppinen tradenomi Helsingistä. Avioliitossa, työ rahoitusalalla. Harratuksina musiikki, kirjallisuus, liikunta.

Yhteistyössä