Hakutulokset

  1. Keijukuningatar

    .

    Poistun listalta kokonaan. Mies taas pihtaa enkä jaksa enää. Ovulaatio päällä. Jo kolmas kerta km jälkeen kun pihtaa. Ei siinä ei seksiäkään oo ollu tänä vuonna kuin 6 kertaa. Hautaan nyt vauvahaaveet lopullisesti.
  2. Keijukuningatar

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat syksy 2018

    Poistun. Mies taas pihtaa enkä jaksa enää. Ovulaatio päällä. Jo kolmas kerta km jälkeen kun pihtaa. Ei siinä ei seksiäkään oo ollu tänä vuonna kuin 6 kertaa.
  3. Keijukuningatar

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat syksy 2018

    Meitä on täällä kirjoittelemassa: * Emppuelkku......30 v.......ya 9/17...........km 3/18 rv 12.......yk 8 km jälkeen * Minji..................33 v...... ya 8/17...........kkm 4/18 rv 7........yk 9 km jälkeen * Aileen...............32 v.......ya 10/16..........km 2/18 rv 7........yk 6 km...
  4. Keijukuningatar

    .

    Onnea plussanneet! Täällä hiljaiseloa. Kierrot reippaasti yli 40 päivää ja nyt viikon verran oli samat oireet ku kesäkuussa kesken menneessä ja oikeesti luulin olevani raskaana. Tänään kuitenkin kp1
  5. Keijukuningatar

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat syksy 2018

    Keijukuningatar...29 v.....ya 5/18.........km 12/15 rv 5, km 6/18 rv7....yk 4 km jälkeen Kierrot 45-60 päivää joten vasta yk4 kesäkuisen km jälkeen. Tänään kp1 ja luulin olevani raskaana kun oli samat oireet kun keskenmenneessä mut mitäpä tuosta:cry:
  6. Keijukuningatar

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat syksy 2018

    Toivottavasti tulee pian ovis @tylleröinen_21 ! Täällä kp12 tai jotain ja ovistestit sahaa tasavahvojen ja melkein tasavahvojen sekä selkeän negan väliä joka päivä. Mutta tuttua alkaa jo olla, luulen tapahtuvan oviksen vasta ensiviikolla.. tai sitä seuraavalla. Koska limoja ei oo eikä lämmöt...
  7. Keijukuningatar

    .

    @Siltsu olen pahoillani :cry: @W.we tsemppiä, aina välil tuntuu ettei mee nallekarkit tasan:( @rosemarie hieno +:love: Ja @Alinah92 onnea huomiseen <3 Täällä ovistestailut aloitettu eilen kp6 ja oikein musta viiva ovis+. Juu u.. tänään onneks nega, just ja just. On vaan niin sekasin kierto...
  8. Keijukuningatar

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat syksy 2018

    Vähän joo turhauttaa ja vaikka minkälaisen riidan aiheesta saa. Surullinen ja pettynyt oon. Tjottailu ois varmaa hauskaa jos olis lyhyt kierto ja paljon talletteluja :/ mut eipä oo. Missäs ne menkat, karkumatkalla?:ninja:
  9. Keijukuningatar

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat syksy 2018

    Joo kaikki macat ja royal geeleet ja mitä noita ny on on mustalla listalla ja varsinkin gynen määräämät terolutit sun muut mitä ei imettäessä voi käyttää.. eikä niin kauan apua saa kun imettää. Mielenkiinnolla googlettelin niin lugesteronia sais käyttää imettäessäkin mut kuka gyne niitä...
  10. Keijukuningatar

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat syksy 2018

    @Salty en saa apuja koska imetys. Tosin kierrot ennen lasta ja imetystä 30-69 päivää, mutta ovulaatio tapahtuu ainakin joskus, 11/2015 jälkeen 4 raskautta joista 3 km/kemiallisia. Inofolicin käyttöön otettuani menkat alko synnytyksen jälkeen ja kaksi raskautta, kierrot 40-61 päivää. Inofolic oli...
  11. Keijukuningatar

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat syksy 2018

    @Nonsk hienoa toivotaan että pysyy järkevänä kierto tai sitten tietty plussa jos tulis :love: Mä oon testaushullu, varsinkin kun kierto niin sekasin. No, eilen kp6 ja ovisplussa. Ihan musta testiviiva! Että terve. Tänään nega, mutta vain nippa nappa. Sylkiovistesti kuitenkin +. Lh ja estrogeeni...
  12. Keijukuningatar

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat syksy 2018

    @Ninnu118 jospa lähtee kierrot rullaa säännöllisesti tai sitten tietysti toivomme plussaa:love: @Noups ja @Shalley kaikkea hyvää raskauteenne:love: Omaa ).( tajusin että ainut looginen syy miksi runsaat menkat oli niukat, oli se kun vedin sitä vadelmanlehtiteetä 1-2 kuppia päivässä ovikseen...
  13. Keijukuningatar

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat syksy 2018

    Ehkä kun la on toukokuussa niin menny väärä kuukaus :love:
  14. Keijukuningatar

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat syksy 2018

    Tervetuloa @Hannaah ja @Momon ja pahoittelut km :cry: @Noups on vahvistunut! :love: vahvistuisipa lisää! Kiitos kysymästä! Täällä kp4 ja ei ikinä ole ollut näin niukat kuukautiset :/ pohdiskelin sen näin että nii ohut limakalvo ettei ihme ettei siihen mikään kiinnittynyt. Kumma vaan kun ovis...
  15. Keijukuningatar

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat syksy 2018

    @Noups ääk nään haamun!!:love: Mulla on jäänyt kommentointi, ollut niin poikki jotenkin.
  16. Keijukuningatar

    .

    Olen niin pahoillani @janskusdff :cry: En halua pelotella tai mitään @StellaMom mutta minulla kävi niin kesällä ettei testien viivat vahvistuneet ja digi näytti vielä rv5+ raskaana 1-2.. ja niillä viikolla muut sai testiin jopa 3+. Toki on niin henkilökohtaista ja ovis voi olla myöhemmmin ja...
  17. Keijukuningatar

    .

    @Miina- ja @LaTiLa molemmilla nään viivaa mutta toivottavasti vahvistuu eikä oo vain vp! Tsemmpiä kauheesti josko nyt! Täällä tänään nega, kemiallinen raskaus oli ja täti saapui äsken,kp1. Huoh. Luteaali 13 päivää.. ompa kiva että luteaali ollut 10, 16 ja nyt 13! Ihan kreisiä. No imetyshän se...
  18. Keijukuningatar

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Onnea plussista @lucille @Tiinaliina1 ja @Cristal3 :love: @Miina- nyt kyllä haamulta näyttää! <3 Jospa tällä kertaa vahvistuisi! Mitä oot ite mieltä voisko sul olla useampikin kemiallinen viime kertoina? Ja kiitos kysymästä, epätoivoista ja masentunutta kuuluu. Joka päivä testailen useasti...
  19. Keijukuningatar

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat syksy 2018

    Testejä tehty kaikkiin vuorokaudenaikoihin juomatta ja 4h pidätellen ja negaa kaikki. Tänään surkea viivanpaikka yhteen one step 10 liuskaan päiväpissasta. Pitäs arviolta viikko vielä odottaa että pääsis uuteen kiertoon. Oireet on vahvat kun on repäisykipuja, viluttaa kun lämpö jatkaa nousuaan...
  20. Keijukuningatar

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Ja älkää kysykö paljo on testejä menny en haluu ees laskee! Eka ovistestei nyt raskaustestei.. ja dpo peräti 8-9.

Yhteistyössä