Hakutulokset

  1. M

    Maaliskuiset 2021

    Täällä olisi yksi maaliskuinen lisää. Oon hetken tässä seuraillut keskustelua ja nyt päätin että kirjoitan koska kummasti sitä kaipaa vertaistukea muista samassa tilanteessa olevista :) Tämä raskaus tuli täysin yllättäin ja ei ollut mitään tietoa että missä mennään. Olen imettänyt vielä...
  2. M

    Helmikuiset 2019

    Onnea uusille :) Täällä pahoinvointi tuntuu väijyvän kokoajan nurkan takana. Vieläkään ei oo paha, mutta kokoajan huomaan että se voimistuu. Oon kuitenkin vältellyt oksentamista kun jos samalla kaavalla menee kun aiemmin niin siitä ei sitten tuu loppua ennen synnytystä :D Sormet ristissä jospa...
  3. M

    Helmikuiset 2019

    Hyvä idea! Mä nyt laitan tuon 1.2 vaikka en tiiä vielä että mikä se oikeesti on kun menkat on olleet niin epäsäännölliset. Mut ei se kauas tosta voi mennä :) Kiitos vaivannäöstä ^_^ Matruskaja / La 1.2 / Seks / 31 / kuudes
  4. M

    Helmikuiset 2019

    Täällä kans huonoa oloa ja mahan turpoamista havaittavissa. Saas nähdä kuinka kauan pysyy tämä salaisuus kun normisti oon kohtuu hoikka ja nyt tuossa alamahalla keskellä on sellainen turvotuspöhö että ei varmaa mee pitkää kun alkaa lähipiiri tuijottaa jos tää ei tasaannu :D Oksentaa ei oo vielä...
  5. M

    Helmikuiset 2019

    Heippa, täällä kans yks hätähousu :D Onnea plussaneille, meitähän on täällä jo hyvä joukko! <3 Mullakaan ei oo täyttä varmuutta lasketusta mutta oletan että menee nipinnapin Helmikuun puolelle. Tein jo viimeviikolla ekan testin kun tuli sellainen olo että nyt on jotain. Eka testi oli haalea...

Yhteistyössä