Hakutulokset

  1. B

    Heinäkuiset 2021

    https://www.vauvatalojohanna.fi/angelsounds-kotidoppler-100b.html Mä ostin just tällä viikolla torista tämän vähän kalliimman mallin kun käytettynä löytyi hyvään hintaan. Paketti saapui rv10+4 ja sykkeet saatiin heti kuuluviin kun anturi osui mahaan. Liiankin helposti, sanon nyt, koska sitten ei...
  2. B

    Heinäkuiset 2021

    Täälläkin on koko ajan ollut ihan yhtä oireetonta, nyt 9+6, ei tunnu yhtään miltään, aivan sama olo kuin ennen plussaa. Pieni kuitenkin neljästi nähty ultrassa joten hammasta on vaan purtava ja koitettava raskauteen uskoa kunnes alkaa jotain konkreettista tapahtua (vatsa kasvaa, liikkeet tuntua...
  3. B

    Heinäkuiset 2021

    Ei ole paastoarvoja, voi syödä.
  4. B

    Heinäkuiset 2021

    Täältä tsemppiterveiset kaikille oireettomille kohtalotovereille! Huoli ja pelko on pitänyt otteessaan kun oireita ei näy ei kuulu, mutta eilen 9+2 käytiin taasen ultrassa ja saatiin kunnon jumppanäytös, uunituoreet raajat siellä heilui niin upeasti että oli kyllä äidit ylpeenä! Jospa nyyyt...
  5. B

    Heinäkuiset 2021

    Ei meillä ainakaan (tre) neuvolassa ultrata? Rv 12+ pääsee julkiselle ultraan täällä.
  6. B

    Heinäkuiset 2021

    Mekin käytiin Tampereella Sykkeessä 7+2 ja mennään uudestaan ens viikolla 9+2. On mun mielestä sen rahan arvoinen kokemus ja mielenrauha. Mulla tuntuis vielä paljon pahemmalta kkm jossa alkio on kuolleena monta viikkoa tietämättäni ja pahimmillaan vasta nt ultrassa selviäisi ettei oo ollut...
  7. B

    Heinäkuiset 2021

    Meillä oli ultra kontrolli tänään 6+5 viime viikkoisen km epäilyn takia ja kun 5+5 ei saatu sykettä kunnolla esiin. Mutta tänään siellä sitten oli vastassa vahva syke ja pituutta 0,88 senttiä eli viikkojaan vastaten! Niin helpottavaa! Alunperin olisi vähän pidemmälle haluttu ultra mutta tuon km...
  8. B

    Heinäkuiset 2021

    Täällä ei oo vieläkään tietoakaan pahoinvoinnista. Jotenkin toivoisin niitä klassisia raskausoireita... Väsymys on selvin oire tällä hetkellä ja kaataakin lähes toimintakyvyttömäksi kun tarvii sekä päiväunet että 12 h yöunet. Mut ihan tosi onko kaikilla muilla pahoinvointia jo näin pienillä...
  9. B

    Heinäkuiset 2021

    Oon pitänyt hiljaiseloa täältä tällä viikolla mutta nyt taas kurkkimassa. Mulla alkoi tiistai iltana vuoto joka yltyi keskiviikkona isoiksi hyytymiksi, isoin oli kämmenen kokoinen. Tilanne näytti täysin samalta kuin kesällä, viikkojakin tismalleen sama 5+3 silloin. Mulle tuli täys romahdus...
  10. B

    Heinäkuiset 2021

    Heinäkuiset 2021 ❤❤❤ 28.6 / Oliivi3 / 3.lapsi ( miehen 1.) 30.6 /Alinna86/3. Lapsi (miehen 1.) 3.7/ Vehkis/ 1. lapsi 4.7./Brave/1. lapsi 7.7/Lintuliini95/1.lapsi 7.7./ Mustalilja/ 1. lapsi 8.7/Sannaap123/3.lapsi Koitin napata Sannaap123:lta pudonneet takaisin mukaan. Kopioikaa aina uusin lista :)
  11. B

    Ovumia Tampere

    Täältäkin lämmin suositus tre ovumialle! Suurinta kultaa on ehdottomasti hoitajat, monta kertaa on tippa linssissä oltu kaikki kun hoitajat tulee niin lähelle ja ihon alle, tuntuu useammalla olevan omakohtaista kokemusta ja jakavat niitä ohimennen. Lääkärinä meillä K. P., joka on kyllä erikoinen...
  12. B

    Kuinka paljon kului rahaa ivf hoitoihin ennen kuin saitte lapsen?

    Meillä ei vielä voi varmaksi sanoa loppuiko rahanmeno tähän, kun vasta plussattu ja keskenmenoja on taustalla. Mutta rahaa on nyt mennyt yhteensä noin 23.000 euroa, joka sisältää 2 inseminaatiota ja 2 ivf kierrosta, joissa tehty 2 tuoresiirtoa ja 3 passia. Alkioita vielä pakkasessa 11 kpl jos...
  13. B

    Heinäkuiset 2021

    Salaiset ryhmät ei taida haulla löytyä?
  14. B

    Heinäkuiset 2021

    Jee! Mut mites sen koon sais pidettyä sitten sellaisena sopivana, saako linkin täältä sitten poistettua kun ryhmä on täynnä vai pitäiskö tehdä niin että linkin saa joltain yv:llä? Kuinkahan näitä yleensä on tehty
  15. B

    Heinäkuiset 2021

    Meillä takana kiviset hedelmöityshoidot ja keskenmenoja, ja ollaan matkan varrella päädytty kertomaan yhä useammalle läheiselle hoidoista. Eli meillä tietää perheet ja ystävät valmiiksi joten myös plussaus on kerrottu heti kaikille matkan varrella tukena olleille. Ollaan siis naispari.
  16. B

    Heinäkuiset 2021

    Mä oon liittynyt tohon yhteen ryhmään joka haulla löytyy mutta veikkaan että siitä tulee vielä jättisuuri kunhan kaikki heinäkuiset uskaltaa liittyä. Ois kiva kyllä sellainen pieni salainenkin ryhmä joka pidettäisi mukavan kokoisena ja vois jopa oppia muistamaan tyypit ja tilanteet. Onko kukaan...
  17. B

    Heinäkuiset 2021

    Jesss just näin!! Nyt voi ekan kerran huokaista helpotuksesta ja kohti seuraavia etappeja!
  18. B

    Heinäkuiset 2021

    Ihan loistava lukema tuo on! :love:
  19. B

    Heinäkuiset 2021

    Oi jännää ja hieno homma! Tulkaahan @Alinna86 ja @Vehkis kumpikin sitten kertomaan tänne hcg tulokset kun saatte ne! Kyllä se pudottaa stressiä harteilta kun luku on mallikas, toivon sitä teille molemmille! Pitääköhän se itsekin pian varata myös sitä neuvolaa, jotenkin ei meinaa tohtia kun on...
  20. B

    Heinäkuiset 2021

    Joko siellä saitte hcg lukeman tietää? Mulla tänään tosiaan 4+2 ja arvo oli 397.

Yhteistyössä