Hakutulokset

  1. janskusdff

    .

    Mut voi ottaa pois listalta, ei muuta kuin kohti uusia pettymyksiä ja ens vuoden puolelle kun kerännyt itsensä. Tiputtelu alkoi nuoremman leikkauksen jälkeen eli stressi vei ne pois. Onneksi pian vielä lääkäri ketä ultraa ja katotaan vielä tarkemmin onko ny si kumminkaan kaikki kunnossa... :(
  2. janskusdff

    .

    @minttu-82 en ole uskaltanut sen viimeisen negan jälkeen :unsure: Nyt kyllä vähän kipee alavatsa että jospa ne menkat sieltä si kumminkin alkaa :poop: Minulla on maanantaina nuorimmaiseni 3v menee leikkaukseen jos vaan sen takia myöhästyy :unsure: kun stressaan. Kyllä sit testaan jos ei...
  3. janskusdff

    .

    Teinpä tänään testin mutta oli joku virheellinen erä koska kaksi viivaa tuli mutta toinen jäi sen max viivan ylle... Että huomenna uus yritys jos menkat ei ala :D:D Aattelin inffoo tänne että en siis tiedä vieläkään
  4. janskusdff

    .

    @minttu-82 pari päivää sit testi ole nega :d tänään pitäis menkat alkaa jos ei ala teen huomenna :)
  5. janskusdff

    .

    Onnea plussanneille :love: Ja pahoittelut uuteen kiertoon joutuneille :poop: Tänään raskaustesti nega, ei kyllä vielä myöhässä ole. :cautious: Lääkärissä kävin tänään ja laitto lähetteen vielä gynelle. Sieltä tulee sit lähete. Kaikki labrat oli ok. (n)
  6. janskusdff

    .

    @Hemppanen entiedä, ei ole ollut kiinnittymiskipuja edellisissä raskauksissa niin en tiedä miltä kuuluis tuntua o_O Nyt vähän jo ruvennut helpottamaan mutta kovempia kipuja kuin yleensä ollut
  7. janskusdff

    .

    Pahoittelut kaikille uusista kierroista :poop::notworthy: @Wintersun oon nii onnellinen sun puolesta! Ihana juttu että vihdoi puhtaat (y):love: Täällä dpo 5? menossa ja tänään siis oikeasti maailman kauheimmat kivut alavatsalla. Alkoi kesken työpäivän ja kestänyt 6 tuntia, kahden panadolin...
  8. janskusdff

    .

    @hitvetti Täälläkin ois mahdollisuus jouluvauvaan, laskettu ois 20.12 jos tärppi kävisi. Mutta usko jo mennyt koko touhuun :poop::poop:
  9. janskusdff

    .

    @hitvetti munki silmiin tuo on hyvin selvä viiva :) tarrasukkia! Itse varasin nyt lääkäri aikaa, 9.4 pääsee lääkärille ja katotaan jos rupeis tutkimaan :)
  10. janskusdff

    .

    Kiitos kaikille tsempeistä, otan yhteyttä nyt kyllä eteenpäin että sais selvityksen asiaan :) Olisi kiva tietää että ei vikoja ole, ja jos semmonen on ni se korjattaisiin. :) @peanut_butter voi kun ois päättyny teillä hyvin :( Toivottavasti uusi kierto alkaa pian! Ja kiitos tsempeistä :)
  11. janskusdff

    .

    @Wintersun okei eli voi hakeutua jo aikaa varailemaan. Pitää selvitellä mistä täällä varataan aikaa, ois kiva että alkais selvittelemään asiaa. Ennen ei oikein kantaa ottaneet vaikka keskenmenoja on ollut ja kohdunulkoinen. Kun olivat sitä mieltä että kun kaksi lasta minulla jo ettei vikaa...
  12. janskusdff

    .

    Vihdoin uusi kierto alkoi! Oon niin helpottunut, oli ovis sit myöhästynyt oisko muutto stressit aiheuttanut sen. Mutta vielä ois yksi mahdollisuus tämän vuoden vauvaan ja saisi vielä saman lasketun kuin isoveljensä 3 vuotta sitten :D Sitä myös tajusi että vuosi tässä yritetty.. Milloin hoitoon...
  13. janskusdff

    .

    @Wintersun en oo muilla tehnyt ja tänään aattelinkin mennä apteekkiin ja tehdä huomenna aamusta apteekin raskaustestin, ois kiva että edes uus kierto alkais jos ei muuta.
  14. janskusdff

    .

    @frisof ei ole ! Lämmöt edelleen 37,5 aamulla ja jatkuva pissahätä. Rfsu liuska antoi edelleen jonkinlaisen viivanpaikan. Alkaa tuskastuttaan tämä. Eilen kaupassa käydessä meinas oksennus lentää kun testejä ostin niin kiltti vanha pariskunta onnitteli ja päästi edelle :D:D
  15. janskusdff

    .

    @vuuti @Wintersun Ei ole varmuutta koska ovistestejä en tässä kierrossa tehnyt. Mutta flon mukaan se olisi nyt dpo 14, oisko ovis sitten kumminkin myöhästynyt. Menkat eivät ole alkaneet sikäli se ihmetyttää koska ehkäsyn lopetuksen jälkeen eli yli vuoteen ei ole ylittänyt 28 päivää o_O
  16. janskusdff

    .

    Onko jollain näyttänyt testit plussaa vasta myöhemmin? Siis mun kellontarkka kiertoni on nyt myöhässä ja ei menkat ala, mutta viivanpaikkaa vaan testi näyttää :poop: Alkaa ärsyttää ku ei menkat ala et pääsis yrittään ees, jos ny ei oo tärpännyt. Lämmöt ei oo laskenu, 37,7 aamulämpö ja etova olo...
  17. janskusdff

    .

    @peanut_butter hienostu näyttäis vahvistuvan :) varovaiset onnittelut! ja pahoittelut uuteen kiertoon joutuneille! Itsellä ei ole vielä menkat alkaneet ja tein puolen tunnin pidätyksen jälkeen viivanpaikan. Ikinä ei menkat kyllä myöhästy korkeintaa ajoissa tulevat. Etovaa oloa ja lämmöt...
  18. janskusdff

    .

    @peanut_butter hmm ei oikeastaan ole huomannut muuta poikkeavaa, ainoastaan oon ollu itkuherkempi :D Tiedä sitten voiko sen oireeksi laskea, mutta lämmöt huitelee kuume lukemissa ja väsyttää :D Ei vaan viitsi innostua jos tää joku hormooni sekaannus vaan taas :ROFLMAO:
  19. janskusdff

    .

    Onnea plussanneille :):love: Itse en ole vielä uskaltautunut testaamaan, jos huomenna aamulla ellei vuoto ala :whistle: Lämmöt oli tänä aamuna 38,0 & ihan terve olo:whistle:
  20. janskusdff

    .

    Tsemppiä uusiin kiertoon joutuneille! :poop: Täällä ollut vähän hiljaiseloa kun tehtiin muutto viime viikonloppuna, joten touhutessa mennyt. Joten nyt vähän ärsyttää kun ainoat peiton heiluttelut osuivat dpo -5 & dpo -3 :poop: Eli voi jo luovuttaa :cry:

Yhteistyössä