Hakutulokset

  1. M

    Toukokuiset 2020

    Onnea plussasta ❤️ Face ryhmään mahtuu vielä :) laita mulle tätä kautta yksityisviestiä ja kerro nimi jolla löydän sut facesta, niin lisään kaveriksi :)
  2. M

    Toukokuiset 2020

    Ryhmässä ollaan asiasta uudemman kerran keskusteltu, ja päädytty siihen, että pidetään edelleen se sama aikaraja voimassa, eli syyskuun aikana vielä pääsee mukaan ryhmään. Ymmärrän, jos jotkut haluaa ottaa varovaisemmin ja liittyä vasta sitten kun ollaan "varmemmilla vesillä", mutta samassa...
  3. M

    Toukokuiset 2020

    Kyllä me Facebookissa aika aktiivisesti keskustellaan päivittäin. Tervetuloa mukaan!
  4. M

    Toukokuiset 2020

    Salaiseen Facebook ryhmään mahtuu vielä mukaan! Porukkaa otetaan ryhmään tän kuun loppuun asti. Mulle voi tätä kautta laittaa viestiä ja kertoa nimensä jolla löytyy facesta, niin laitan kaveripyyntöä ja lisään ryhmään :)
  5. M

    Toukokuiset 2020

    Tänne on väsymys ja pahoinvointi iskenyt ihan todenteolla. Eilen menin nukkumaan kymmeneltä ja muutamalla herätyksellä selvittiin esikoisen kanssa. Aamulla mies nousi tytön kanssa, ja mä sain nukkua yhdeksään asti. Silti tuntuu että voisin nukahtaa pystyyn. Mahaan särkee epämäärisesti myös...
  6. M

    Toukokuiset 2020

    Mä laitoin nuo tiedot tonne ekaan viestiin, niin ei huku viestien joukkoon ☺️
  7. M

    Toukokuiset 2020

    Salaista Face ryhmää ei näe muut, kuin ryhmässä olevat :) voin yrittää luoda ryhmän! Mulle voi laittaa yksityisviestinä oman nimensä ja tunnusmerkkejä profiilikuvasta, niin pyydän kaveriksi (ja poistan sen jälkeen) niin pystyn lisäämään siihen ryhmään :)
  8. M

    Toukokuiset 2020

    Oi ihanaa :) näköjään jäi tulematta tohon aloitusviestiin kaikki emojit, niin näyttää tylyltä toi viesti :LOL: Mutta joo, oliskohan kiinnostusta salaiseen Face ryhmään jossain vaiheessa :) Ja jensq98, mä niin tiedän ton epätodellisen tunteen! Me yritettiin esikoista kans melkein 1,5 vuotta ja...
  9. M

    Toukokuiset 2020

    Moikka! Alkaako olla muita jotka olis plussannut toukokuulle 2020? Ite tein positiivisen testin ja laskettuaika osuisi arviolta huhti/toukokuun vaihteeseen.. Ovulaatiota en oo tikuttanut niin en tiedä milloin on tarkalleen tärpännyt:rolleyes: ihan hullua.. Onko muita? Lasketut ajat...
  10. M

    Helmikuiset 2019

    Moikka! Sunnuntaina saatu suht vahva viiva heti, vaikka ei ollut edes aamupissasta :) en voi uskoa että tää on totta, kun yli vuosi yritettiin ja epätoivo meinas jo useampaan otteeseen iskeä. Eli minäkin osallistun keskusteluun mukaan iloisin mielin! :D Onneksi olkoon kaikille plussanneille...

Yhteistyössä