Hakutulokset

  1. M

    Helmikuiset 2019

    Onnea rust! Ihanaa! Täällä menossa 41+2 ja vähän huolettaa et joudun käynnistykseen, kun supistuksia ei ole tullut vielä ollenkaan, vain pientä kipuilua alavatsalla. Kaiken kukkuraksi tulin kipeäksi, joten kova yskä ja nuha. Kaikenlaista käynnistystä edistävää oon kokeillut, toistaiseksi...
  2. M

    Helmikuiset 2019

    Neuvolalääkäri takana. Kaikki muuten ok, tehtiin sisätutkimus ja ultra, mutta kaveri on perätilassa! Ens viikolla käännösyritys. Voi vielä spontaanistikin kääntyä. Otan spinning babies -liikkeet käyttöön. Ikävä yllätys tämä silti, on ollut sen verran vaikeita kuukausia takana, että olisin...
  3. M

    Helmikuiset 2019

    Mulla kans anopin joulupöydässä tuli jatkuvasti kommenttia, kun en syönyt hänen tekemäänsä kotijuustoa tai graavikalaa. Kun ei hänen tekemässään voi mitään olla. Ottaa päähän tollanen asenne, koska vaikka en epäile hänen ruokiaan, niin olen ihan sinut asian kanssa, että tän 9 kk jaksan vetää sen...
  4. M

    Helmikuiset 2019

    Ota ihmeessä muutama päivä vapaaksi. Ite tuskailen saman asian kanssa. Puoliso sanoi, et se on työpaikan ja kansantalouden kannalta yks ja sama, oonko vaikka kuukauden pois töitä, mut lapsen kannalta se voi olla ratkaiseva juttu Liian vähä nukkuminen altistaa mm. raskausmyrkytykselle. Ite...
  5. M

    Helmikuiset 2019

    Joudun taas olemaan pari päivää saikulla, kun en vaan nuku. Herään yleensä klo 3-4 aikaan ja sit en nukahda enää. Työ on niin hektistä, ettei sitä jaksa pidemmän päälle ilman unta. Hommat kasaantuu ja sit teen kotona niitä... 5 viikkoa joulu- ja äippälomaan, odotan. Fyysisesti on alkanut...
  6. M

    Helmikuiset 2019

    Mulla rv 27+1 ja hiljalleen alkaa olla ihana kutkutus tulevaisuuden suhteen. On ollut henkisesti todella rankka syksy monestakin syystä. Äitiyspakkaus haettiin eilen, ja kaikkea ihanaakin siellä, aivan valtavasti tavaraa! Ite en jaksa kierrellä kirppareilla niin paljon, joten tulee tarpeeseen...
  7. M

    Helmikuiset 2019

    Muakin kiinnostaa kestovaippailu, mutta omaa pyykkikonetta ei ole ja taloyhtiön koneita voi varata 2 kertaa viikossa. Tosin kyl sitä pidemmän päälle säästäisi varmaan pesukoneen hinnan. Ja jätemäärä se vasta kauhistuttaa. Mitään en ole vielä vauvalle hankkinut. Äitiyspakkaus tulee parin viikon...
  8. M

    Helmikuiset 2019

    Mua kans hikoiluttaa eri paikoista kuin ennen ja tuoksu on erilainen. Esimerkiksi rintojen alla hiki haisee tosi kummalta. Mullakin alkaa potkut tuntua jo. Nukkuminen kyljellään ei oo yhtään kivaa, ja hirvee kramppi iski oikealle rintalihakseen. Nyt sais laittaa kelaan hakemukset menemään...
  9. M

    Rv 22 ja mies haluaa erota

    Ongelmia on kyllä ollut jo aiemmin, mutta ero ei ole aiemmin noussut pöydälle. Hän on meistä ollut jopa sitoutuneempi. Nyt ongelmat ovat kärjistyneet, kun ollaan ns. tosipaikan edessä. Mentiin naimisiinkin reilu vuosi sitten, joten olen ajatellut että aika vahvalla mandaatilla ollaan yhdessä...
  10. M

    Rv 22 ja mies haluaa erota

    Olen raskausviikolla 22 ja mies ilmoitti, ettei ole tyytyväinen parisuhteeseemme ja näkee eron parhaaksi ratkaisuksi myös lapsen kannalta. On totta, että olemme riidelleet paljon ja sen on muututtava. Olemme olleet 10 v. yhdessä ja lapsi oli yhdessä suunniteltu. Olen ollut koko raskausajan vähän...
  11. M

    Helmikuiset 2019

    Olipas tänään päivä. Jouduin töissä väkivaltatilanteeseen, jossa olisin voinut saada iskuja mahaan. Mitään vahinkoa ei tapahtunut, mutta tilanne oli tosi uhkaava. On mennyt koko ilta tästä säikähdyksestä toipuessa. Esimiehelle kerroin tilanteen ja tein turvallisuusuhkailmoituksen. Ajattelin...
  12. M

    Helmikuiset 2019

    Mulla on fiilis tytöstä, mutta sukupuolella ei tietenkään ole väliä. Ei aiota kertoa kenellekään sitä, vaikka rakenneultrassa selviäisi. Kammottaa ajatus pikkuäijä- tai prinsessapuheista. En halua, että lapsi joutuu kasvamaan mihinkään malliin, vaan ihan ihmiseksi. Katotaan kerrotaanko...
  13. M

    Helmikuiset 2019

    Miten teillä menee? Mulla on ylihuomenna rakenneultra. Alkoi jännittää, et mitä jos kaikki ei olekaan ok... No, turha murehtia etukäteen. Liikkeitä ei vieläkään oikein tunnu. Verenpaine oli tänään 65/90. Ehkä sekin vaikuttaa väsymykseen.
  14. M

    Helmikuiset 2019

    Tuntuuko teillä liikkeet? Mulla on rv 19+2 menossa eikä mitään tunnu. Onneks pääsee ens viikolla ultraan! Vatsa hiljalleen alkaa kasvaa ja näkyä.
  15. M

    Helmikuiset 2019

    Äskdn yritin vetää urheilucollegea päälle, mut on kyl tullut niin pieneksi, et piti mennä puolison kaapille. Että ehkä sitä sit näkyykin jo, ei vaan ite tajua. Vatsa tuntuu tosi piukealta ja kovalta muutenkin kuin alavatsalta. Niin outoa ja hurjaa ekakertalaiselle!
  16. M

    Helmikuiset 2019

    Mulla vatsa ei kovin paljon vielä näy, en tiedä tajuaako, että oon raskaana, jos ei tiedä. Töissä ajattelin kertoa lokakuussa, esimiehelle kerroin jo. Paljonko teillä on tullut painoa? Mulla noin 3 kg ja viikkoja nyt 18+4.
  17. M

    Helmikuiset 2019

    Joo tuskin pienistä määristä on haittaa, ehkä sitä itekin vois joskus salmiakkia napsia :)
  18. M

    Helmikuiset 2019

    Mun tekis mieli salmiakkia ja lakua, mut en oo kyl uskaltanut syödä, kun ovat kiellettyjä. Kala maistuis sushina, mut sekin on pannassa. Vegesusheja oon kyl syönyt.
  19. M

    Helmikuiset 2019

    Mä en ole liikkeitä tuntenut vielä ollenkaan, tai ainakaan en ole tunnistanut liikkeiksi. Mulla on istukka edessä, joten se voi vaimentaa. Viikkoja on 18+2, eli pitäs hiljalleen alkaa tuntua. Rakenneultraan reilut 2 viikkoa, en malttais odotella.
  20. M

    Helmikuiset 2019

    Olen myös käynyt pari kertaa hierojalla ja saanut ihanasti apua selkäjumeihin. Ruokahimoista en oikein voi puhua, mut mulle maistuu tietynlaiset voileivät ja kalaa on tosi vaikea syödä, vaikka tiedän et se ois tosi hyväksi nyt. Janottaa paljon enemmän kuin yleensä ja mehua tekee mieli, vaikken...

Yhteistyössä