Hakutulokset

  1. J

    Helmikuiset 2022

    Nyt faceryhmä on täysi! Meitä on siellä kohta 37hlö joten ajateltiin pitää se määrä siinä. Tsemppiä kaikille loppuraskauteen ja synnytykseen <3 minä häivyn täältä kokonaan ja jatkan facessa höpöttelyä!
  2. J

    Helmikuiset 2022

    Hei laita mulle yksärillä nimes ja tuntomerkit :)
  3. J

    Helmikuiset 2022

    viestiä mulle vaan suoraan
  4. J

    Helmikuiset 2022

    mahtuu, laita mulle yksärillä nimes ja profiilikuvasta tunnisteet :)
  5. J

    Helmikuiset 2022

    pääsitkö ?
  6. J

    Helmikuiset 2022

    Laita mulle profiilikuvasta tuntomerkit ja nimesi niin lisään!
  7. J

    Helmikuiset 2022

    saitko kutsun face ryhmään jo?
  8. J

    Helmikuiset 2022

    en ota :)otam vasta synnytyksen jälkeen tai imetyksen lopetettua!
  9. J

    Helmikuiset 2022

    Hyvää kuuluu! Tänää nt-ultra ohi ja 3päivällä siirtyi laskettu. Tammikuinen tulossa. Siellä se möllötti ja riehui mahassa <3 etovuus on kadonnu kyllä mutta kaikkia ihme ruokahimoja iskenyt! Nyt kun ultrassa kaikki meni hyvin niin olen aktiivisempi facessa.
  10. J

    Helmikuiset 2022

    Heipähei, joo tosiaan olen todella huono täällä kaksplussan puolella. Ryhmässä tällä hetkellä on 30hlö ja 5 vielä otetaan mukaan. Eli tilaa on. Mulle saa laittaa yksärillä liittymispyyntöä mutta vastaus tulee 1-2pv kuluessa kun muistan käydä katsomassa tämän. Facessa on kaksi ylläpitäjää minun...
  11. J

    Helmikuiset 2022

    mahtuuuuu!! :)
  12. J

    Helmikuiset 2022

    Facessa nyt 27 joten mahtuu vielä :) mulle yksäriä vaan sitten ku tuntuu siltä. Siirryn varmaa kokonaa nt:n jälkee facen puolelle!
  13. J

    Helmikuiset 2022

    Täällähän on hiljaista. Muistutan että fb ryhmään mahtuu mukaan! 23hlö kasassa ja siellä ollaan hieman aktiivisempia kuin täällä. Pistäkääs minulle yksärillä tietonne ja tulkaa mukaan :love:
  14. J

    Helmikuiset 2022

    Täällä ultrassa käyty ja laskettu on sama mitä laskinkin. Siellä se sintin sydän löi ja 7+6 tänää :love:
  15. J

    Helmikuiset 2022

    voihan se olla pienempi mitä oletit :) kun oli kuitenkin siellä sykkeineen <3
  16. J

    Helmikuiset 2022

    kyllä sinne mahtuu hyvin vielä mukaan :D
  17. J

    Helmikuiset 2022

    Heippa kaikki! Olen itse todella surkea kaksplussan käyttäjä ja kun vielä tällä puhelimella tää on aivan sekava :D siksi kannustan liittymään faceen. Syy miksi tein tämän on yksityinen faceryhmä. Joten nt-ultran jälkeen lopetan täällä käymisen :) Tällä hetkellä ryhmässä on 22 jäsentä joten vielä...
  18. J

    Helmikuiset 2022

    Huikeat 19 jäsentä facessa! Pistäkää yksärillä tuntomerkit ja nimenne niin pääsette ryhmään mukaan. Tarkoitus olisi pitää ryhmä n. 30hlö kokoisena :)
  19. J

    Helmikuiset 2022

    Kai ne näki sikiön?
  20. J

    Helmikuiset 2022

    tiedätkö ku en itsekkää Osaa laittaa yritän viellä!

Yhteistyössä