Hakutulokset

  1. S

    Lokakuiset 2019

    Meillä oli alkuviikosta varhaisultra julkisella raskauden keston määrittämiseksi. Oli tosi helpottavaa nähdä pieni oikeassa paikassa sykkeen kanssa. :love: La siirtyi 2 päivää omasta arviosta eteenpäin. Oli myös eka neuvola. Piti jo valita synnytyssairaala (voi vaihtaa vielä myöhemmin). Tuntui...
  2. S

    .

    @peanut_butter Musta toi alempi näyttää ihan lupaavalta, selvästi väriä. Ei miehelle kertominen varmasti huono idea ole. Ei nimenomaan tarvitsisi sitten tuskailla itsekseen.
  3. S

    .

    Onnea kaikki plussanneet! :) Olen käynyt edelleen lueskelemassa täällä oman plussan jälkeen. Ajattelin nyt kommentoida omia kuulumisia lyhyesti ennen kuin keskustelu siirtyy 2020 ryhmään. Kävin tänään varhaisultrassa ja löytyi alkio ja syke. :love: Mittojen mukaan viikkoja on 7+2, oma arvio...
  4. S

    Lokakuiset 2019

    Onpa surullisia uutisia @Milli-34. :cry: Voimia! ❤ @Minä32 Mulla on pysynyt huonovointisuus vain pienenä etomisena tähän asti. Tänään 7+3. Nähtävästi siis on mahdollista, että pahoinvointi iskee vielä kunnolla. Apua, en odota sitä. :LOL: Oon vähän kade alkukuun odottajille (siis la), jotka...
  5. S

    Lokakuiset 2019

    Onpa ihanaa kerrottavaa monella. :love: Täällä olot vaihtelee mutta olen onneksi säästynyt pahoinvoinnilta. Joinakin päivinä ollut kevyttä etovaa oloa. Toisaalta tulee epäilys, onkohan kaikki hyvin. :cautious: Varhaisultraa pitää odottaa vielä neljä päivää. Voi olla, ettei su-ma yönä paljon...
  6. S

    Lokakuiset 2019

    @Miina- Niin joo, oot jo niin pitkällä. :) Mähän itse asiassa pääsen varhaisultraan jo neuvolaan epäsäännöllisten menkkojen vuoksi, jotta on selvä käsitys viikoista. @Jenskuli- Toivottavasti sait hyviä uutisia ultrassa tänään. Epätietoisuus on kyllä ihan hirveää. Mulla oli viime viikon lopulla...
  7. S

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    @Nep3 Mulla ehti mennä e-pillerien lopettamisesta noin 5 kuukautta ilman menkkoja ennen kuin hakeuduin yksityiselle gynelle. Kirjoitti heti Terolutia. Olin syönyt pillereitä aika yhtäjaksoisesti yli 10 vuotta. Ylipainolla saattoi toki myös olla vaikutusta siihen, ettei kroppa lähtenyt toimimaan...
  8. S

    Lokakuiset 2019

    Onnea plussasta @Hannaah ja @Minä32! @Miina- Olen ehkä vähän pihalla kun ei ole lasta ennalta mutta miten siis pääset kurkkaamaan pientä neuvolassa useammankin kerran tässä vaiheessa? Mahtavaa tietysti. :) Jotenkin hurjaa, että teillä osalla on jo 10+! :love: Oma 6+ tuntuu vielä niiiin...
  9. S

    Lokakuiset 2019

    Onnea plussista @Milli-34 ja @Susannee! :love: Toivottavasti saatte hyviä uutisia @Emilia1987 ja @hemppa_! Täällä on edelleen oireina lähinnä vatsan nippailua, turvotusta, vatsa vähän sekaisin. Ei mitenkään pahaa väsymystä eikä vielä pahoinvointia. Päiviä arviolta 5+4 tai 5+5. Hämäävästi...
  10. S

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat syksy 2018

    @tylleröinen_21 Minut voi siirtää plussanneisiin. :love: Olin pitänyt taukoa palstalta, joten tämä ketju pääsi vähän unohtumaan. Sain plussan toissa viikolla. Viime viikonloppuna viikkodigi näytti 3+. Toivottavasti tällä kertaa kaikki menee hyvin. Ultraa saa odottaa vielä 2 viikkoa. :oops...
  11. S

    Lokakuiset 2019

    @Miina- Ihanaa! :love: Minäkin muuten laitoin fb:ssä kaveripyynnön Monalle aiemmin tänään.
  12. S

    Lokakuiset 2019

    @hemppa_ Niinhän se on, että ei auta kuin odotella. Mulla on ultra 16 päivän kuluttua ja neuvola sitten seuraavana päivänä. :love: Onhan siinä sekin, ettei varhaisultrakaan tarkoita vielä lopullista huojennusta, ett asiat menee hyvin. Vaikka voikin tuoda tiettyä mielenrauhaa. Tunnistan huolen...
  13. S

    Lokakuiset 2019

    @Emilia1987 Toivottavasti on kaikki kuitenkin hyvin huolta herättävistä merkeistä huolimatta. @hemppa_ Pääsitkö lääkäriin? Ja saitko jotain selvyyttä? @Juli87 Kiva, että olette päässeet jo ultraan :love: @Josefinaa Onnea plussasta!
  14. S

    Lokakuiset 2019

    @Beibihaaveilija Oon huomannut saman öiden osalta. Pitää olla enemmän vaatetta päällä mutta aamulla on sitten taas ihan hikinen. @lillium Tuotakin ohjetta on tullut ihmeteltyä. Mietin vaan, koskeeko sama määrä esim vihreää teetä. Kun puhutaan vaan mustasta. Ja onko se kofeiini nimenomaan ainoa...
  15. S

    Lokakuiset 2019

    Onko täällä muuten teen juojia? Olen yrittänyt ottaa selvää, mitä suosituksia sen osalta on mutta en edelleenkään ole varma. Tai yrttiteetä ei käsittääkseni ole hyvä juoda mutta entä muuten. Niin ja oletteko huomanneet palelun raskausoireena? Mulla on ollut tänään koko ajan kylmä.
  16. S

    Lokakuiset 2019

    @kuvituksia Olen tosi pahoillani teidän puolesta. :( Jaksamista! Tervetuloa @Niiann ja @Momon, onnittelut! @Beibihaaveilija Kiva, että saat ultra-ajan. Multa ei kysytty vielä neuvolaa varatessa sairaalasta. Listoille taisin sanoa Naistenklinikan mutta ei mitään hajua kumpi kannattaisi valita...
  17. S

    Lokakuiset 2019

    Mulla muuten iski tänään ekaa kertaa kauhea iltapäivä väsymys. Menin silti liikkumaan. Järkeilin että tsemppaan nyt jos kohta iskee vaikka pahoinvoinnit enkä enää jaksa tai pysty. @hemppa_ Mulla on tullut univaikeuksia. Herään yöllä klo 2-4 välillä. Ja menee sen jälkeen pyörimiseksi. Kevyt ja...
  18. S

    Lokakuiset 2019

    @~Madre~ Hyvät viivat! Mulla ei ole tullut noin vahvoja vielä Sofin herkkään eikä Pregcheckiin (vaihtumassa just 5+ viikkoon). Pari testiä siis tullut tehtyä täälläkin, kun kerran on kaapissa valmiina. :LOL: @Monka Epäilyttää silti, että Facebook menee ilmoittamaan jollekin jotakin, mitä ei...
  19. S

    Lokakuiset 2019

    Mietin pitäisikö nyt kuitenkin uskaltautua jo fb-ryhmään. Mutta olisiko mahdollista pyytää kaveriksi jotain muuta kuin Mahakasta? Jos joku haluaisi kertoa privaviestillä oikean nimensä. Mahakas ei houkuttele nyt yhtään, koska en halua mitään sellaisia kaveriehdotuksia muille. @~Madre~ Mun...
  20. S

    Lokakuiset 2019

    Kiitos @Beibihaaveilija treenikommentista! Hyvä saada tietoa eikä olla vaan omien luulojen varassa. Lueskelin aiheesta mutta esim. vatsalihasliikkeiden osalta tuntuu olevan vähän ristiriitaista viestiä. @Ipu Onpa ihanaa, että olette nähneet pienen jo ultrassa. :love: Olin varautunut menemään...

Yhteistyössä