Hakutulokset

  1. H

    40 + so what, wol 14 (2019)

    Oih! Aivan ihana uutinen. Tuhannesti onnea! ❤️
  2. H

    40 + so what, wol 14 (2019)

    @Untuva79, mitenkä siellä sujuu? Toivottavasti oli vain jotain harmitonta tuhrua ja raskaus jatkuisi.
  3. H

    40 + so what, wol 14 (2019)

    Vähän on tämä ketju mennyt hiljaiseksi, mutta olen tätäkin koittanut seurailla. Mitenkä siellä kierto etenee?
  4. H

    40 + so what, wol 14 (2019)

    Aktiivisissa hoidoissa yleensä noin 6 kiertoa kokeillaan letroilla ennen kuin suunnitellaan järeämpiä hoitoja. Minä olen käyttänyt letroja useamman vuoden, kun päätin niitä käyttää niin kauan kuin reseptiä uusitaan. Välillä olen joka toisella kierrolla syönyt letrokuurin ja välillä muutaman...
  5. H

    40 + so what, wol 14 (2019)

    Mä en henk. koht. luota herkkiin testeihin enää, kun oon niillä saanut vääriä plussia. Toki ne muilla toimii eri lailla. Tuo progetuki osaltaan aiheuttaa nuota raskauteen viittaavia oireita. Mä varmaan vastaavassa tilanteessa testaisin toisen merkkisellä testillä ja jos siinäkään ei plussaa näy...
  6. H

    40 + so what, wol 14 (2019)

    Oi, onnea! Tahmaisia tarrasukkia pienoiselle!
  7. H

    40 + so what, wol 14 (2019)

    Hei, tervetuloa uusille! Toivottavasti toiveenne toteutuu! Plussanneille lämpimät onnittelut ja tarrasukkia pikkuisille! Pettymyksiä kohdanneille paljon tsemppiä ja voimia tarpoa tätä suota eteenpäin! Olen pitänyt hiljaiseloa tästä ketjusta, koska mitään kerrottavaa ei ole ollut. Pelkkää...
  8. H

    40 + so what, wol 14 (2019)

    Ei siihen irtoamisen varmistamiseen taida löytyä mitään kotikonsteja. Irrotuspiikkejä määrättäessä yleensä varmistetaan ultralla follikelin/ -leiden koko, että on varmasti kypsä puhkeamaan. Jostain muistan lukeneeni, että munasolun oletetaan irronneen mikäli kierto ei veny 38 päivää pidemmäksi...
  9. H

    40 + so what, wol 14 (2019)

    Uusi kierto käynnistyi täälläkin. Kp 2 ☹️
  10. H

    40 + so what, wol 14 (2019)

    Mulla letroista tullut tuota etovaa oloa jo muutamaa päivää ennen oletettua ovista, muttei muita oireita ole ollut. Oirelista oli kyllä melkoinen, kun sitä aikoinaan lueskelin.
  11. H

    40 + so what, wol 14 (2019)

    Nyt voi varmuudella sanoa, että on meneillään kp 2. Uusi mahdollisuus jälleen.
  12. H

    40 + so what, wol 14 (2019)

    Mulla ainakin alkuun sai aikaan koko ovulaation, joka tuli kp 14. Nyttemmin, kun niitä on käyttänyt pidempään ovis tulee kp 17. En siis normaalisti ovuloi luomusti ollenkaan.
  13. H

    40 + so what, wol 14 (2019)

    @Mimmimami, onnea! Toivottavasti pikkuinen pysyy matkassa todennäköisyyksistä huolimatta. Täällä tilanne on nyt se, että vuotoa tuli paperiin pyyhkien kahteen kertaan ihan kunnolla, mutta en sitä vuodoksi nyt laske. Viime perjantaina tehty testi oli nega, joten kait se oikea vuoto sieltä on...
  14. H

    40 + so what, wol 14 (2019)

    Kp1 pyörähti alkuun vaikka dpo 7 oli nähtävissä hailakka haamun tynkä testissä. Sinänsä positiivista, kun tuollaista haamua ei ole näkynyt neljään vuoteen. Nyt uudella innolla uuteen kiertoon.
  15. H

    40 + so what, wol 14 (2019)

    Juu, liityinkin siihen hiljattain. ☺️
  16. H

    40 + so what, wol 14 (2019)

    Ei olla kokeiltu luovutetuilla soluilla, koska hoidot ovat olleet liian kalliita ja lainaa hoitoihin ei ole voitu ottaa entisten lainojen paljouden vuoksi. Ikää mulla jo 45, joten senkin vuoksi hoidot eivät ole enää ajankohtaisia. Toki nuo riidat ovat mahdollisia, mutta toisaalta eihän se...
  17. H

    40 + so what, wol 14 (2019)

    Mitäs ajatuksia teissä herättää kumppanuusvanhemmuus? Oon tässä alkanut puolivakavissani harkitsemaan asiaa. Neljään vuoteen meillä ei ole viivan viivaa näkynyt testeissä ja luulen ettei tule näkymäänkään. Sijaissynnytys ja kohdunvuokraus kun ovat Suomessa laittomia, niin taitaa halvempana...
  18. H

    40 + so what, wol 14 (2019)

    @Lallastiina, voi itku. Voimia teille!
  19. H

    40 + so what, wol 14 (2019)

    Nimimerkki (+ikä) / monesko lapsi / yritys alkanut / keinot @Hulbertiina (44 v.), 3. (miehen 1.) / aloitettu 1/2015 / Letrozole + gelee royale @tatti55 (42 v.), 3. / yritys alkanut 8/2017 / luomu @Tammityttö (43 v.), 4. / aloitettu ? / luomu @nelli5 (43 v.), 5. / aloitettu 2019 / luomu @Salli79...
  20. H

    40 + so what, wol 14 (2019)

    @Mymmeli43, lämpimät onnittelut pikkuisesta prinsessasta!

Yhteistyössä