Hakutulokset

  1. M

    ~*~ Tammikuun Vauvat 2012 tammikuussa ~*~ <3 MEIDÄN KUU <3

    Potra poika syntyi 15.1 (rv 40+3) klo 03.30 mitoin 3990g ja 51,5cm. Synnytyskertomusta laittelen myöhemmin... Tänään kotiuduttiin ja nyt ihmetellään miten suloinen voi oma pieni nyytti olla :heart:
  2. M

    ~*~ Tammikuun Vauvat 2012 tammikuussa ~*~ <3 MEIDÄN KUU <3

    Heipsan :wave: Täältä taas yksi laiska kirjoittelija huikkailee :) Edelleenkin joka päivä käyn lukemassa mutta en vaan oo jaksanut kirjoitella :ashamed: Oikein Paljon Onnea kaikille vauvansa saaneille!!! :flower: Täällä on jakauduttu jo ihan urakalla :D Minä se pyörin vielä yhdessä koossa...
  3. M

    ~*~ Tammikuun Vauvat 2012 marraskuussa ~*~

    Inkalilla: Ei mullekaan se seksi siinä oo se pääasia vaan se et tuntee itsensä halutuksi ja naiseksi.. Läheisyyttä ja hellyyttä kaipaan eniten :ashamed: Sitä tuntee itsensä jotenkin "vastenmieliseksi" kun toista ei kiinnosta yhtään... Ja sit kumminkin "hoitelee" itsensä säännöllisesti : / Ja...
  4. M

    ~*~ Tammikuun Vauvat 2012 marraskuussa ~*~

    Inkalilla: Mä niin tiedän mistä puhut! Meillä ihan sama tilanne ja alkaa jo pikkuhiljaa ottaa ihan tosissaan pattiin...:headwall: Tuntee itsensä niin jotenkin, en osaa ees selittää : / Nimim. viimeksi kolme kk:tta sitten "saanut"
  5. M

    ~*~ Tammikuun Vauvat 2012 marraskuussa ~*~

    Heippa mammat :wave: Täältä taas yksi laiska kirjoittelija ilmoittautuu... Joka päivä tulee kyllä luettua moneenkin otteeseen teitin juttuja mut ei oo vaan saanut aikaiseksi taas kirjoitettua mittään :ashamed: Puzzlelle kovasti tsemppiä! Toivottavasti kaikki sujuu toivotulla tavalla...
  6. M

    Tammikuun Vauvat 2012 lokakuussa

    Heippa :wave: Mulla oli tänään nvla+lekuri käynti ja kaikki oli oikein hyvin. Sain maanantaisen sokerirasituksenkin tulokset: paasto oli 4,5, 1h arvo 5,4 ja 2h arvo 5,6... eli hyvät oli arvot =) Painoa oonkin saanut jo 8kg yhteensä...kääk :O Nyt oli 738g/viikkoa kohden tullut...
  7. M

    ~*~ Tammikuun Vauvat 2012 syyskuussa ~*~

    Heippa. Mulle tuli tänään ilmoitus et äippäpakkaus postissa... täytyykin lähteä hakemaan et pääsee hypistelemään =) Tosi nopeeta toimintaa kyllä Kelalla kerrankin täytyy sanoa... Eilen tuli päätökset postissa ja tänään paketti ja mä siis jätin hakemukset 13.9.... Et melko nopsaan :D Mamu 24+0
  8. M

    Tammikuun Vauvat 2012 elokuussa

    Heippa :wave: Tuli sitten tänään pyörähdettyä ultrassa =) Kaikki oli ok kaverilla ja painoakin 333g... Sukupuoltakin kysyttiin ja sehän oli ihan selvä eli POIKA :D Näytteli kyllä niin auliisti jalkoväliään ettei jäänyt sukupuoli epäselväksi :laugh: Saatiin kuvakin vielä todisteeksi...
  9. M

    Tammikuun Vauvat 2012 elokuussa

    Raparperitaivaalle oli vastaus tarkoitettu :D
  10. M

    Tammikuun Vauvat 2012 elokuussa

    Heipparallaa :) Mua kiinnostaisi! Oon niin tumpelo tossa neulomisessa vaikka kovasti haluisin itse jotain vauvalle väkertää... :whistle: Joten jos intoa ja jaksuja riittää "ostaisin" mielelläni! Tiistaina ois ultra et sen jälkeen jos tietäisi kumpaa väriä tulis tilaukseen :D Mamu 20+3
  11. M

    Tammikuun Vauvat 2012 elokuussa

    Heippa taas pitkästä aikaa :wave: Oon ahkerasti taustaillut ja lukenut juttujanne mutta toi kommentointi on tosiaan jäänyt vähemmälle... Mutta täällä edelleen ollaan =) Kovasti voimia Fanttelille :hug: Mulla olis se Rakenneultra 30.8.... Jännittää jo vähän... kova hinku nähdä pikkuinen ja...
  12. M

    ~*~*~ Tammkuun Vauvat 2012 heinäkuussa ~*~*~

    Onnea kaikille hyvistä ultrakuulumisista :flower: Ja heti omaa napaa :ashamed: Eli mulla oli np-ultra myös eilen ja kaikki on hyvin vauvelilla =) turvotusta oli 1,1 mm ja mittaa päästä peppuun 59mm... Seula näytti suhdelukua 1:7500 ja joka on kuulemma täysin normaali. Ultraaja laskikin...
  13. M

    ~*~ Tammikuun Vauvat 2012 kesäkuussa ~*~

    Heippa leidit :wave: Meikäläinen alkaa pikkuhiljaa toipumaan pahoinvoinnista, luojan kiitos... :D Nyt alkaa olo olla aika normaali.. väsymys nyt vieläkin painaa mutta muuten... Täällähän on taas tekstiä niin pirusti etten jaksa ruveta kommentoimaan :ashamed: Oon muutenkin ollut niin...
  14. M

    ~*~ Tammikuun Vauvat 2012 kesäkuussa ~*~

    Heippa naiset :wave: Tulin taas nopesti piipahtamaan täällä ja tekstiä on niin paljon etten jaksanut edes lukea :ashamed: Jospa tästä pääsisi taas kärryille näistä teidän jutuista... Joten todennäköisesti multa on mennyt taas ohi vaikka mitä juttuja ja uutisia :whistle: Oon tosiaan vieläkin...
  15. M

    ~*~ Tammikuun Vauvat 2012 kesäkuussa ~*~

    Heippa kaikki uudet ja vanhat masunkasvattajat :wave: Suuret pahoittelut kaikille keskenmenon kokeneille :hug: Ja sitten omaa napailua... En ole jaksanut käydä koneella moneen päivään ja sen sitten huomasinkin ton tekstin määrästä mitä oli tullut :) Uusiakin tullu hirmuinen määrä taas...
  16. M

    Tammikuu 2012, onko vielä muita?!?

    Kiitos kun viitsit päivittää =) En mä oo aikaisemmin sitä pyytänyt vaihtamaan ja tekstiä tosiaan tuntuu tulevan tasaiseen tahtiin ... ei meinaa itsekään pysyä kärryillä ;)
  17. M

    Tammikuu 2012, onko vielä muita?!?

    Heippa :wave: Onnea Lilliputti3 kaksosista :heart: :hug: Joukosta tippuneille Tervetuloa Uudet :flower: Voi Jul... :hug: Nyt mullakin on alkanut olla tätä etovaa oloa aamusta iltaan :x Nälkä olis mutta mitään ei tee mieli syödä.. hajut käy nokkaan ja hyi hitto grillattu makkara :x kaikki...
  18. M

    Haavevauvat todeksi 2011-2012

    Kaverilla kova meno päällä :laugh: En ees muista enää miltä toi tuntuu....:)
  19. M

    Tammikuu 2012, onko vielä muita?!?

    Täällä alkoi eilen kurkku tulla kipeeksi ja nyt sen on sellainen et tuntuu kun nielis haarukoita... yö meni huonosti kurkkukivun takia, ei saanu nukuttua kun nieleminen tekee niin kipeetä varsinkin kun suu kuivuu... ja sit tietty toi meidän kuopus 3,5vee änkes viereen joten oli aika ahdastakin...
  20. M

    Haavevauvat todeksi 2011-2012

    Onnittelut Jomille :flower: Täällä on alettu kärsiä pahoinvoinnista... lievästä vielä mutta todennäköisesti tää alkaa pikkuhiljaa tästä pahenemaan :whistle: Rinnatkin alkaneet kipeytyä vihdoin.. Ja nyt varmaan iskee joku kevätflussa kun kurkku on pirun kipeä. Oon muutenkin ollut hirveen...

Yhteistyössä