Hakutulokset

  1. L

    Toisia ns. sikiöseulonnoissa kiinni jääneitä..vol 2

    Aarni: Olin niptissä Tyksissä to 22.11. ja sain tulokset pe 30.11. Muistaakseni minulle sanottiin niin, että jos käy Tyksissä nipissä alkuviikosta (ma-ke ennen puolta päivää), tulokset voivat tulla saman viikon pe, muussa tapauksessa vasta seuraavan viikon pe. Voisiko asiaan (pidempään...
  2. L

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Lämpimät onnittelut zammakko pojan syntymän johdosta! Kerrottakoon, että olet ollut osaltasi vaikuttamassa valintaamme tämän toisen klinikan suhteen. Yritin löytää kaikkia mahdollisia kokemuksia eri klinikoista ja pohdin eri vaihtoehtoja. Tätäkin ketjua tuli selattua edes takaisin vaikka kuinka...
  3. L

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Klinikalta soitettiin. Eivät veloita mitään ja tarjoavat uutta mahdollisuutta parin kuukauden päästä. Mielestäni todella reilua ja olen positiivisesti yllättynyt tästä. Se, lähdemmekö enää yrittämään, on vielä harkinnassa. Jäi silti hyvä mieli tuosta puhelusta. Mutta sitten toinen juttu, jonka...
  4. L

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Tervehdys kaikille! Olen seuraillut tätä ketjua jo melko kauan, mutta vasta nyt rekisteröidyin. Tosin taitaa käydä niin, että ketjun seuraamiset jäävät pian historiaan sattuneesta syystä.... Kuinka yleistä mahtaa olla se, että siirtoon ei saada yhtään alkiota? Tarkoitan, että hedelmöityksen...

Yhteistyössä