Hakutulokset

  1. L

    Kokemuksia YH:äideiltä raskautumisesta!

    ...sillä aikaa vastaan ei voi taistella.Olen ollut sinänsä onnekas,sillä 13 vuotta kestäneestä liitosta siunaantui neljä lasta.Muutaman vuoden yksinhuoltajana tallanneena on jatkuvasti käynyt mielessä,että tässäkö tämä sitten oli.Ikä antaisi vielä myöten,muttei kauan,kello tikittää.Elämä rullaa...
  2. L

    yksin odottavia äitejä, joilla raskaus vasta alkumetreillä

    Kaipaisin ehkä juuri sinun neuvoasi pitkään pähkäilleessäni asiassa...Minulla neljä lasta,joiden isästä erosin puolitoista vuotta sitten.Uutta parisuhdetta ei ole vastaan kävellyt,tosin väkisin en ole mitään etsinytkään.Olisin kuitenkin halunnut vielä yhden lapsen,vaikka toki olen kiitollinen...
  3. L

    Neljäs syntyy just

    Miulla melkeinpä samankaltainen revohka! Elikkäs poitsut -98,-00,-02 ja sitten tyttönen -07 :) Lisää ois haaveissa mut saa nähdä kuinka unelmien käy,pitkä liitto kun päättyi loppuviimeeks eroon,että jostain kun löytäisin sen miehen :)
  4. L

    Oletko onnellinen?

    ...olen miekii.Tammikuussa hain eron miehestäni,joka sairastui psyykkisesti viime vuonna,tosin ensi oireet alkaneet jo varmaankin vuosia sitten.Raha-asiat ja yksin neljästä lapsesta vastuussa oleminen oli pelottava ajatus,mutta vielä kauhuleffamaisempaa olisi ollut jäädä tuleen makaamaan...
  5. L

    Kokemuksia

    Mie en oo varmaan kuukauteen tällä palstalla pyörähtäny ja paljon on sillävälin näköjään ehtiny tapahtua sekä siellä että täällä... Mie otin itteeni oikein tuimasti niskasta kiinni tossa alkusyksystä ja päätin pistää kunnolla tuulemaan!Ihan ekana marssin pankkiin anomaan vähän pätäkkää,että...
  6. L

    KROONINEN VAUVAKUUME VOL.2

    Edelleen samat sanat,työ ootte ihania!Kerrankin on porukkaa,joka aattelee elämästä ihan niinku mie!Se nyt ilmeisesti on vaa niin,ettei muut tajua tätä ku myö kroonikot vaa :) Kerhoidea ihan kiva,mutten miekää oo tutustunu siihen puoleen paremmin.Yleensä oon pyörähtäny tuolla 30-40...
  7. L

    KROONINEN VAUVAKUUME VOL.2

    Joo,toi vatsatauti on kyllä elämän pahin painajainen,ja jos kuulen et jollain on se ollut,ei meille oo asiaa viikkoon! Karseet muistot on vuosien takaisesta epidemiasta,joka iski ku salama kirkkaalta taivaalta... Ei ollu herkkua imettää ja hoitaa muutaman kuukauden ikästä vauvaa,siivota...
  8. L

    Ikäsi ja elinaikasi

    Oonhan mie aina tuntenu itteni ikäisiäni nuoremmaks ja näyttänykii ihan pennulta ( henkkareitakii kyseltii terassillakii viel 28v!!! ), mut tää testi pisti kyl paremmaks!!! Oikee ikä 33v ja oonkii nyt sitte nipinnapin 20 vee ja elinpäiviä ois niinku luvassa tonne reilu 86v saakka.Jees.
  9. L

    KROONINEN VAUVAKUUME VOL.2

    Ihana,että muitakin sekopäitä löytyy :) Välillä on tuntunu siltä,että oon ainut näillä kulmilla ja oma äitikin on välillä toppuutellut,että onko tuo lasten tehtailu nyt ihan terveellistä kropalle,vaikka mielissään onkin lapsenlapsista... Miulla siis lapset tasan 9v, 6v11kk, 4v11kk ja 1v 5kk...
  10. L

    KROONINEN VAUVAKUUME VOL.2

    Kerrankii sopiva aihe!Ite oon iät ja ajat sanonu sairastavani kroonista vauvakuumetta!Kun yhen syliinsä saa,alkaa mieli halajamaan jo seuraavaa...eikä ikinä oo tuntunu siltä,ettei enää koskaan.Ilman ehkäisyä olin exäni kanssa koko ajan ja lapsia on tullut niin kuin on tullut,keskenmenoja pari...
  11. L

    Useamman lapsen yh-äidille pientä kyselyä

    Ite erosin tammikuussa,kun mies sairastui psyykkisesti.Tätä arkea ei olisi voinut silloin yhdessä pyörittää ja tätä eroa en ole katunut hetkeäkään.Tulevaa ei kannata liikoja murehtia,sillä vasta käytäntö loppujen lopuksi osoittaa,miten kaikki alkaa sujumaan :) Jäin siis yksin neljän lapsen...
  12. L

    Kahvia vai teetä?

    Ehdottomasti teetä!Se on niitä pieniä suuria iloja!Kunnon haudutettua poroteetä.Ja englantilaisittain oikein mustana ja vahvana,suosikkini ovat IRISH BREAKFAST TEA ja ENGLISH BREAKFAST TEA.Aromatisoiduista sekoituksista pidän Sadepäivän Ilosta.Vihreää teetä olen opetellut juomaan viime...
  13. L

    Ootteko vaaleita ja viileitä vai tummia ja tulisia??

    Täällä JONKIN SORTIN PUNAPÄÄ :) Tosin viime aikoina oon saanu todella tummanruskean hiusvärin tarttumaan,ettei tule oranssia vivahdetta läpi...Olen rauhallinen kuin viilipytty,mutta sitten joskus harvoin kun on sanottavaa,sanon kyllä suoraan!!! Kotiäippänä on hurahtanu neljän lapsen kanssa 9...
  14. L

    25 vanhemisen merkkiä

    Paikkansa pitää!!! Paitsi että miulla ei oo yhtään kasvia eikä koiraa,allerginen kun oon :) Enkäs muuten oo nuorempanakaan keikkunu aamuun asti,kun oon aina ollu aamuvirkku ja sisäinen kello herättää klo 6-6:30,mistä on kyllä kummasti hyötyä pikkulasten äitinä!!! Ehkä odotin useampaa kohtaa...
  15. L

    Ketä täällä vielä käy?

    Miekii kurkkaan ehkä kerran viikossa,mikä täällä meininki :) Ja näpyttelen jotakin jos ja kun siltä tuntuu.Talvella olin ehkä useemmin mukana,kun erosin ja jäin yksin lasten kanssa,niin tuntui että täällä sai ainakin jutella aikuisten kanssa.Kuopuskin pysyi silloin vielä suht aloillaan... Nyt...
  16. L

    Jokos on aloitettu kutominen

    Tuli tuossa taannoin neulottua parit myssyt ja tumput kaverin tuoreelle vaaville,syyhytti niin päästä väsäämään jotain suloista!!!Ja nyt on menossa omalle nuorimmaiselle tumput,myssy on jo valmis ja sitten ois vielä vuorossa isompi neuletakki ja pöksyt,kun viime keväiset alkaa olla aikas...
  17. L

    Kiireellistä apua kaivataan,laki tietoa avoero huoltajuuskiista

    Minäkin katkaisen nyt viimeisetkin napanuoran rippeet!Turhaa on meinaan aikuista ihmistä paapoa.Se nyt vaan on niin että EI TOISTA VOI KUKAAN TEHDÄ ONNELLISEKSI,KUIN IHMINEN IHAN ITSE. Hain tänään oikeusaputoimistosta kakkosvaiheen hakemuksen ja se sitten käräjäoikeuteen.Pankissa kävin...
  18. L

    Kiireellistä apua kaivataan,laki tietoa avoero huoltajuuskiista

    Aika yksin olenkin tän mielenterveysasian kanssa ollut...avioerojahan maailmassa riittää,tosin ei niistäkään lähipiirissä kauheesti kokemusta,puhumattakaan tällaisista ongelmista. Pelkkä ero vielä kuulostaisi paljon helpommalta,mutta raskainta tosiaan on ollut se kaikki sonta,jonka niskaani...
  19. L

    Kiireellistä apua kaivataan,laki tietoa avoero huoltajuuskiista

    Meillä mies sairastui henkisesti viime vuonna.Otti aikansa kunnes tajusin,ettei kyse ollut kiusanteosta,kun hän alisti,vähätteli,halveksui ja nimitteli,haahuili illat ties missä ja kohteli lapsiakin miten huvitti.Tuli tosiaan aika,jolloin saattoi vaan istua ja tuijotella tyhjyyteen. Suuremmat...
  20. L

    tapaamissopimuksen vaikeus..

    Niin...että mitä pienempi lapsi kyseessä,sitä parempi tavata useammin ja lyhyemmän aikaa kerralla.Ja meillä kyllä toimii näiden isompienkin kanssa.

Yhteistyössä