Hakutulokset

  1. I

    Helmikuiset 2024

    KUTSULINKKI ryhmään lähetetty kaikille sitä pyytäneille katsokaa yvt! 🥰
  2. I

    Helmikuiset 2024

    Lisöilen uuden viestin jos tulee uusia helmikuisia, eli minulle voi laittaa viestiä fb ryhmästä! 🥰
  3. I

    Helmikuiset 2024

    Laittakaa tosiaan yv fb ryhmästä minulle niin lisäilen 🥰
  4. I

    Helmikuiset 2024

    Pieni ryhmä paras ❤️ voidaan rajoittaa määrä täällä kuinka paljon ryhmään mahtuu. Odotusryhmät on ollu itselle ainakin kultaakin kalliimpia ❤️
  5. I

    Helmikuiset 2024

    Ihan samaa mietin. Iltaisin vain onneton ohimenevä aalto ”pahoinvointia”. Yleensä alkanut itsellä just kuudennella viikolla, ekat oksennukset 5+2 ja 5+6 välillä. Ennen oksennuksia ollut jo kunnon pahoinvoinnit ja koko raskauden ajan ollut alusta loppuun todella hankalaa.
  6. I

    Helmikuiset 2024

    Tein salaisen ja yksityisen fb ryhmän. Sitä ei löydä etsimällä eikä sisältöä tai henkilöitä näe kukaan muu, kuin ryhmäläinen. Että te ketkä olette kiinnostuneita, laittakaa täällä yksityisviestiä niin lisäilen ryhmään teidät halukkaat. ❤️
  7. I

    Helmikuiset 2024

    Minä voin perustaa, jos näyttää että muitakin halukkaita on. Samaa mietin että salainen ryhmä ja mahd. Suljettu, että saa olla rauhassa 😅!
  8. I

    Helmikuiset 2024

    Liityn tänne varovaisesti (la 8.2.)
  9. I

    Kesäkuiset 2019

    Laittakaa @saramarie lle yvtä ryhmästä! Oon niin kipeänä nyt, ettei vointi anna energiaa tähän fb hommaan yhtään. :cry:
  10. I

    Kesäkuiset 2019

    Fb ryhmään mahtuu vielä. Laittakaa yvtä ketkä oli kiinnostuneita :)
  11. I

    Kesäkuiset 2019

    @Annilia79 <3 Ja tosiaan ite käynyt varhaisultrassa ja silloin oli kuukautisista laskettuna 7+1, mutta ultra vastasi 6+2. TOSI Haalean haamun sain joskus 3+ viikolla.. se oli muistaakseni kp 27-28 kun testasin ekan kerran... yleensä kierto on luokkaa 22-32pvä joskus jopa yli 40 pvä. Muoks. Ja...
  12. I

    Kesäkuiset 2019

    @Annilia79 tervetuloa mukaan <3 kaikenmoisia tunteita ja ajatuksia raskaus herättää jokaisessa, jokainen omalla tavallaan sen kokee johtuen omasta historiasta ja elämäntilanteesta. Meitä on tässä joukossa jo monta erilaisen tien tallaajaa, ihana saada yksi uniikki nainen mukaan joukkoon(y)
  13. I

    Kesäkuiset 2019

    Laittakaa tosiaan fb ryhmään haluavat yv:tä :)!
  14. I

    Kesäkuiset 2019

    @RUSKA82 onnea ultraan! Kerroppa sit kuulumisia :love: Ja joo tuntuu että tosi moni on kokenu keskenmenon, onhan se silti suuri määrä mitä raskauksia keskeytyy ennen 12 vkoa. Niistä puhutaan aivan liian vähän ja se on valitettavasti tabu. Sit ihmiset jää yksin sen surun ja huolen keskelle...
  15. I

    Kesäkuiset 2019

    Tervetuloa kööriin @Cristal3 ! :love:
  16. I

    Kesäkuiset 2019

    @TeaTuulia Paljon haleja ja voimia <3
  17. I

    Kesäkuiset 2019

    @Tiinaliina1 taitaa olla tuttua kaikille lapsen saaneille ja odottaville nuo malttamattomuuden tunteet tasolla jos toisella :ROFLMAO: Se onkin hankalin tehtävä aina kaiken suhteen elää just tässä hetkessä, harva taitaa osata luonnostaan pysähtyä ja nautiskella just tässä ja nyt :rolleyes: Mulla...
  18. I

    Kesäkuiset 2019

    @Tiinaliina1 ei oo hätää, jos oot sairastanu vesirokon! :)
  19. I

    Kesäkuiset 2019

    Paljon tsemppiä sinne @TeaTuulia <3
  20. I

    Kesäkuiset 2019

    Loin facebookkiin ryhmän. Eli laittakaa ulle yv:tä, jos ryhmään haluaa mukaan! (Olisi mukava, jos muitakin halukkaita ylläpitäjiä olisi! :)) Ryhmä on salainen. Sitä ei siis löydä etsimällä ja ryhmään jäsenien lisäykset tapahtuu ylläpidon toimesta. Eli lisätäkseni sinut ryhmään, lähetä minulle...

Yhteistyössä