Hakutulokset

  1. quinque

    Haaveena vauva 2020

    Hei kaikki! Tuolta joulukuisista tulin kyselemään, haluaako joku ovistestejä? :) Löytyi kaapista avaamaton paketti cb:n digitaalisia ovistestejä, joissa on päiväys 30.9. Vielä ehtis käyttää siis :) Jäi itellä toinen paketti käyttämättä, kun maaliskuussa tärppäsi. Mukaan tulis vielä neljä...
  2. quinque

    Joulukuiset 2019

    Sosiaalisin syin tehtävän keskeytyksen raja on se 12 viikkoa, mutta lääketieteellisistä syistä voidaan tehdä myöhemminkin.
  3. quinque

    Joulukuiset 2019

    Mulla taas on väsymys alkanut vähän helpottaa (nyt h11+0). Senkin edestä kyllä sitten hengästyttää!
  4. quinque

    Joulukuiset 2019

    Mä olin ensin ajatellut, että kerron vasta joskus raskauden puolivälissä, mutta taidan kuitenkin kertoa jo aiemmin, jottei tule ansionmenetystä neuvola- ja ultrakäynneistä. Nt-ultra on kolmen viikon päästä, joten taidan kertoa tällä tai ens viikolla, miten nyt saan esimiehen kiinni :) Aloitin...
  5. quinque

    Haaveena vauva 2020

    @Wintersun Tulin vaan sun kuulumisia kurkkimaan, ja voi pahus mikä hidaste taas osunut matkalle :unsure: Mutta se on nimenomaan hidaste, ei este! Loppusuoralla kuitenkin jo ootte, ja kesän jälkeen pääsette hoitoihin :love: Tsemppiä!
  6. quinque

    Joulukuiset 2019

    @minttu-82 Tsemppiä tuon pahoinvoinnin ja oksentelun kanssa! Toivottavasti alkais edes vähän helpottamaan pian. Paljon sulla nyt onkaan viikkoja? @UniQuePopPy Tuo on kyllä niin hauska ilmiö, kun koirat (tai muut lemmikit) alkaa ihan eri tavalla seurata raskaana olevaa :LOL: Jotenkin niin...
  7. quinque

    Joulukuiset 2019

    @minttu-82 Mäkään en ole fb-ryhmässä, enkä kyllä oo vielä varma aionko liittyäkään. Käytän fb:tä niin vähän :)
  8. quinque

    Joulukuiset 2019

    Ratsastus myös kuuluu tärinän takia niihin lajeihin, joita ei suositella raskausaikana harrastettavan :)
  9. quinque

    Joulukuiset 2019

    Mä oon menossa ens viikolla, silloin on h8+0.
  10. quinque

    Joulukuiset 2019

    Voi @Pompulam , pahoittelut ja kovasti voimia :cry:
  11. quinque

    Joulukuiset 2019

    @Karvakorvat Voimia :unsure:
  12. quinque

    Rinnasta tulee maitoa :o

    Toivottavasti sitten kuitenkin olisi plussasta johtuvaa, jos sitä toivotte (y) Vaikka kyllä sitä eritystä voi olla vielä kuusi vuotta imetyksen jälkeen. Mutta hyvähän se on käydä lääkärissä hakemassa varmistusta asialle.
  13. quinque

    Rinnasta tulee maitoa :o

    Kuinka pitkä aika sulla on edellisestä raskaudesta ja imetyksestä? Sitä maidon näköistä nestettä voi tulla vielä vuosiakin imetyksen lopettamisen jälkeen, etenkin puristaessa.
  14. quinque

    .

    @Maya123 Voi ei :cry: Voimia!
  15. quinque

    Joulukuiset 2019

    @Auringonvalo Onnea plussasta ja tervetuloa mukaan! :)
  16. quinque

    Joulukuiset 2019

    @Pilvinentaivas Onneksi ei oo isommin vuotanut! Toivotaan hyviä ultrakuulumisia <3
  17. quinque

    .

    @Maya123 Onnea plussasta! :love:
  18. quinque

    Joulukuiset 2019

    @Pilvinentaivas Voi kurjuus :unsure: Kovasti tsemppiä raastavaan tilanteeseen! @Emppuelkku Onnea hyvistä ultrakuulumisista! :love: Tuskinpa la tuosta enää hirveästi muuttuu, kun se on nyt mitat ottamalla määritetty. Toki neuvola voi silti itsepintaisesti haluta pysyä siinä kuukautisten mukaan...
  19. quinque

    Joulukuiset 2019

    @Pilvinentaivas Toivottavasti vuoto on harmitonta! Etköhän tosiaan noilla oireilla pääse ultraan. Kovasti tsemppiä! @ewww Tervetuloa mukaan, lisäsin sut listalle :)
  20. quinque

    Joulukuiset 2019

    @Karvakorvat Mäkin soitin perjantaina neuvolaan ja sain ekan ajan vappuaatolle :) @Emppuelkku Tsemppiä flunssan selättämiseen! Ja jotenkin kyllä niin osuvaa, että just nyt alkaa hampaat oikutella :LOL: Mulla piti olla viisaudenhampaan poisto ens viikolla, olin jonottanut siihen puoli vuotta...

Yhteistyössä