Hakutulokset

  1. P

    Haaveena vauva 2020

    Hei! Päivittelen tänne omat kuulumiset nyt Eli tänään tein positiivisen testin,joten mut voi ottaa pois listoilta ja siirryn täältä varovasti sitten jossakin vaiheessa odottajiin! Tsemppiä kaikille ja plussatuulia:love::love: Seurailen muiden kuulumisia täällä taustalla!:love:
  2. P

    Haaveena vauva 2020

    @Karvakorvat Voi ei. Pahoittelut:(
  3. P

    Haaveena vauva 2020

    @StellaMom Voi ei, voimia ja jaksamista surunne keskelle:cry:
  4. P

    Haaveena vauva 2020

    Tänään piti kuukautisten alkaa,mutta ei ole minkäänlaisia kuukautisiin viittaavia oireita. Ärsyttävää. Kroppa aivan sekaisin:mad:
  5. P

    Haaveena vauva 2020

    pahoittelut sinulle ja voimia:cry:
  6. P

    Haaveena vauva 2020

    Voin jakaa nämä sun ajatukset,täällä nyt alkaa yk4..Negaa näytti testi tänään ja huomiseksi odotan kuukautisia. Niin kamala harmitus päällä vaikka sitä tietää,että monet yrittänyt pidempään. Sitä vaan on itse niin malttamaton.. Itsekin yrittänyt olla rennosti ja ajatella,että kyllä se plussa...
  7. P

    Haaveena vauva 2020

    Voih. Tsemppiä kovasti sulle,on kurjaa elää epätietoisuudessa. Toivotaan että pikkuinen olisi siellä missä kuuluu:love:
  8. P

    Haaveena vauva 2020

    Onnea tasapuolisesti kaikille plussanneille:love: Täällä itse piinailen tai oikeastaan odotan kuukautisten saapumista. Mitään oireita ei ole. Ei edes kuukautisten alkamiseen viittaavia. Kuukautisten pitäisi alkaa maanantaina Flown mukaan joten katsotaan kuinka käy.
  9. P

    Haaveena vauva 2020

    Nyt on oikein selkeä plussa! Onnea,onnea!:love:
  10. P

    Haaveena vauva 2020

    Kiertoni on niin sekasin,että varmaan viimesimmän ”vuodosta” lasketun mukaan täällä meneillään KP26,eli papuma KP26
  11. P

    Haaveena vauva 2020

    plussalta näyttäisi! onnittelut:love:
  12. P

    Haaveena vauva 2020

    Heippa jälleen! Täällä jäänyt työkiireiden takia ketju vähemmälle lukemiselle mutta nyt otin pienen hetken itselleni ja selailin ketjun. Kierto mulla ihan sekaisin,menkat tulee ja menee miten sattuu,nyt kuitenkin viimeimmästä vuodosta laskettuna varmaankin joku kp25. Dpo:sta ei ole tällä...
  13. P

    Haaveena vauva 2020

    Toivotan sulle tsemppiä ja tärppionnea!:) Itsellä myös oli kaikenmoisia tuntemuksia edellisissä kierroissa,testit kuitenkin negaa..Katsotaan kuinka käy tämän seuraavan kierron kanssa.
  14. P

    Haaveena vauva 2020

    Onneksi olkoon!:) Kierukan poistatin 7/19,yritys aloitettu heti ja kierto ollut sekaisin siitä saakka kun kierukka poistettiin,pohdinkin sen vuoksi milloin mahtaa tasoittua. Raastavaa kun kierto sekaisin eikä pysty kiertoa seuraamaan normaalisti ja stressaa sitten sitäo_O
  15. P

    Haaveena vauva 2020

    mutta mulla olis kysymys niille joilla on ollut kierukka: kuinka kauan on mennyt teidän kiertonne palautumiseen ja kuinka nopeasti olette tulleet raskaaksi kierukan poiston jälkeen?
  16. P

    Haaveena vauva 2020

    Mulla myös tuommosia kipuiluja,tulee ihmeellisiä vihlasuja. Toivottavasti saat vastauksen pian,on tää kyllä sellasta piinailua! Hirveen paljon tsemppiä:)
  17. P

    Haaveena vauva 2020

    Mä liityn piinailojoihin,tosin mun kierto on nyt vähän sekasin tämän ihmeellisen välivuotelun takia,mutta jos edellisistä kunnon kuukautisista katsotaan niin tänään olisi noin dpo11. eli papuma ja dpo11 :D
  18. P

    Haaveena vauva 2020

    Onko sulla ilmennyt minkäänlaisia kipuja sen tuhruilun aikana? Mulla ihmeellistä tuikkailevaa kipua molemmin puolin..Testiä meinaan tehdä tässä lähipäivinä mikäli ei kunnon vuoto ala. Salaa kyllä toivon että liittyisi raskauteen:rolleyes:
  19. P

    Haaveena vauva 2020

    moikka! Saako täällä kysyä tämmöistä,kun mulla on tämän viikon tullut ihmeellistä vuotoa,alkoi siis maanantaina. Vuotoa on välillä tullut ruskeaa,välillä veristä,todella niukkaa siis kylläkin,ei ollenkaan samanlaista kuin kuukautiseni tavallisesti ja tuota vuotoa tulee siis oikeastaan vain...

Yhteistyössä