Hakutulokset

  1. K

    .

    Heips! Kierukka poistettu heinäkuun alussa. Nyt kp 3 :) ei tietoa edelleen kierron pituudesta. Aiemmin ollut 25-28 pv. :)
  2. K

    Heippa!

    Heippa! Mahtuuko mukaan... Olen 4 lapsen äiti. Pojat 2004, 2007, 2009 ja tyttö 2011. Viimeistä raskaudesta jo hieman aikaa. Alkaa tuntua, että nyt jos koskaan vielä pieni vauveli. Kierukka poistettu nyt kuun alusta ja saa nähä miten käy... Olen 40 vakkari töissä lähihoitajana, mies myös...
  3. K

    iltatähtikö vielä

    Heippa! Liityn porukkaan mukaan. Olen 4 lapsen äiti, täytän tänä vuonna 40. Lapset 2004 poika, 2007 poika, 2009 poika ja 2011 tyttö. Haaveissa viides vauveli. Töissä olen kolmivuorossa lähihoitajana vakkaripaikalla. Mies on 48 ja töissä maatalouslomittajana. Perheeseen kuuluu myös...
  4. K

    Heippa!

    Heippa! Liityn porukkaan mukaan. Olen 4 lapsen äiti, täytän tänä vuonna 40. Lapset 2004 poika, 2007 poika, 2009 poika ja 2011 tyttö. Haaveissa viides vauveli. Töissä olen kolmivuorossa lähihoitajana vakkaripaikalla. Mies on 48 ja töissä maatalouslomittajana. Perheeseen kuuluu myös...
  5. K

    .

    Heippa! Liityn porukkaan mukaan. Olen 4 lapsen äiti, täytän tänä vuonna 40. Lapset 2004 poika, 2007 poika, 2009 poika ja 2011 tyttö. Haaveissa viides vauveli. Töissä olen kolmivuorossa lähihoitajana vakkaripaikalla. Mies on 48 ja töissä maatalouslomittajana. Perheeseen kuuluu myös...
  6. K

    Ranskalaiset on natseja

    Meillä asuu kaks Ranskalaista! :D
  7. K

    Onhan tää touhua!

    Ei kaikkien tarvi haluta lapsia! Ja jos ei saa niin ei saa! Mut kakki varmasti pitäis olla tervetulleita sivule :)
  8. K

    Onhan tää touhua!

    No kaikki on äitejä tai isejä tai tulevia...tai lapsen menettäneitä. Tuntuu vaan ihan tyhmälle tulla sivuille ku ei oikeesti kukaan vastaa :O No ehkäpä tämä oli nyt nähty...
  9. K

    Onhan tää touhua!

    Jokuhan tässä mättää...on äitejä ja lapsia ja kaikki eri tilanteissa, mut jotain nyt on...
  10. K

    Onhan tää touhua!

    Palsta muuttunut aivan täysin...kaikki vaan valittaa kaikesta! Tuntuu et keskusteluissa on kaikki nuoria teiniäitejä. Joo ehkä tämä " vanha" vauvakuumeilija voi keskustella ihan yksinään. Myöskin osastolla vauva haaveissa, vai mikä nyt olikaan!
  11. K

    Joku palstamammoista hiukka riehunut kotona

    Meitä on täällä aika monta mammaa, jos riehutaan enempi joskus vähempi ja jotkut ei koskaan! Asiaton viesti tai tieto!
  12. K

    Tiistaina aika ...

    Ikä tulee mun mielestä nyt vastaan, jos ei nyt ei enää koskaan. Täytän tänä vuonna 40. Lapsia neljä <3 <3 <3 <3
  13. K

    Vesirokko teinillä?

    Voi tulla erittäin rajuna se tauti! Tuttavaperheen poika joutui sairaalahoitoon, kova kuume viikon ja rakkuloita täynnä koko poika. Rakkuloita myös silmissä.
  14. K

    Tiistaina aika ...

    Tiistaina aika kierukan poistoon :) Jos kerran vielä :D

Yhteistyössä