Hakutulokset

  1. H

    Joulukuiset 2022 ❄️💓

    Itellä pahoinvointia esiintyy tosi vähän. Välillä tuntuu, että kuvittelen vaan sen pahan olon, tai että niskat olisi niin jumissa että on ällötys olo 😅 Illemmasta tuntuu olevan vähän voimakkaampaa äklötystä, onneksi ruoka maistuu 😊 Paljon uusia tullut kirjoittelemaan, kaikille onnea ja tervetuloa 😊
  2. H

    Joulukuiset 2022 ❄️💓

    Tein äsken vielä viikkodigin niin tuli 3+. Tänää taitaa olla 5+4. Tää vähän rauhotti mieltä, kun edelleen todella oireetonta 😄 Tervetuloa uusille 😊
  3. H

    Joulukuiset 2022 ❄️💓

    Mulla 28.4. eka neuvola 😊 @Minnie88 ompa ikävää, että tullut ikäviä reaktioita sun raskauteen. Itse kun on innoissaan niin toivoisi saavan tukea ja onnitteluja 😕
  4. H

    Joulukuiset 2022 ❄️💓

    Mä kerroin vaan mun siskolle. Haluan pitää vielä omana salaisuutena, mies olisi varmaan valmiimpi kertomaan heti kaikille 😅 Mulla kyllä viimosimmatkin etovat olot kaikonnut. Vähän epäilyttää miten tässä käy, vaikka ihan normaalia vissiin tällainen täysi oireettomuuskin 😅 @kippocampus Sellainen...
  5. H

    Joulukuiset 2022 ❄️💓

    Olen pahoillani😪 paljon voimia❤️
  6. H

    Joulukuiset 2022 ❄️💓

    @mamma41 Hyvä,että varasit hcg-mittaukseen ajan, niin saat selvyyttä. Toivottavasti kaikki on kuten pitää 😊 @tuuli1 mietin myös, että facebook-ryhmä olisi myös kiva! Täällä edelleen oireetonta. Ehkä haen kans digitestin, jos se antais jotain mielenrauhaa.
  7. H

    Joulukuiset 2022 ❄️💓

    Testailin ekana one stepin liuskoilla ja niihin tuli vaan just ja just näkyvää. Sitten tein PC:llä kp 30 (kierto yleensä 28-33), niin siihen tuli heti selkeä viiva 😊 Mä meinaan kans varmaan varata varhaisultran parin viikon päähän!
  8. H

    Joulukuiset 2022 ❄️💓

    Mulla on kyllä niin oireetonta oloa 😄 ensimmäisessä raskaudessa oli selkeitä oireita (janoa, lämpöä, verenmaku suussa, pahaolo, rintojen viiltokipua ynm.) , mutta nyt ei muuta kun pientä pahaaoloa ja sekin tuntuu mielikuvituksen tuotokselta 😅 Mites muilla menee? 😊
  9. H

    Joulukuiset 2022 ❄️💓

    Minä kanssa varovaisesti tänne liityn! Tänään tehty haalea positiivinen ja kuukautiset myöhässä nyt lyhyimmän kierron mukaan 2 päivää. La olisi 6.12. 🥰 Tämä olisi meidän toinen lapsi. Esikoinen on syntunyt 1/20, ja ilman ehkäisyä oltu sieltä asti ja enemmän yritetty nyt vuoden verran tätä toista 😊
  10. H

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.5

    No tänään tein PC:n liuskan, tuli tällänen. Antaaks nää paljon virheellistä posia?
  11. H

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.5

    Joo, nää tuntuu olevan aika surkeita testejä. Löyty kaapista niin testailin pois. Pitää käydä joku toinen ostamassa, jos ei menkat ala.
  12. H

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.5

    Joo, mun mielestä oviskipuja voi olla useampana päivänä 😊 ja jos sait testiin selkeän positiivisen tuloksen, niin luottaisin siihen!
  13. H

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.5

    Minä täällä jälleen taas samojen Onestep testien kanssa. Näättekö mitään? Ylempää kuvaa muokkasin, niin ihan kuin siinä vähän punertaisi. Voipi olla, että taas vaan viivanpaikkoja. Ylempi liuska eilen illalta, ja alempi tänä aamuna.
  14. H

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.5

    Okei, hyvä tietää! Pitää jättää ostamatta jatkossa näitä testejä!
  15. H

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.5

    Joo, voisi olla hyvä testaa jollain muulla! 😊
  16. H

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.5

    Niimpä, ja tosiaan koko testi käyttäyty oudosti ☹️, noh, tänään tai huomenna viimeistään pitäisi vuodon alkaa.
  17. H

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.5

    Oi, selkeä plussa, onnea 🥰
  18. H

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.5

    Nyt aamupissasta testattu one step 25 herkkyydellä. Taas olisin näkeväni jotain, mutta testi käyttäyty hiukan oudosti, ihan kuin tuo toinen viiva olisi kulkenut vasemmalta oikeelle, ja sitten hävis. Nyt kuivuneena ei näy enää mitään.
  19. H

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.5

    Joo, mustaki tuntuu että sitä vaa toivoo näkevänsä. @Tiutau13 mä kans yleensä testaan pc:n liuskoilla, mutta viimeset 2 pakkausta olleet viallisia, niin päädyin kokeilemaan näitä 😅 Selkeesti viiva näkyy, mutta en osaa sanoa punertaako, toivottavasti illalla jo selkeämpi värin kanssa 😊
  20. H

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.5

    @Tiutau13 selkeesti näkyy viivat 🥰 Onnea! Mie eilen tein one stepin herkän, ja ihan kun olisi taas jotai viivaa tullut. Tänään päiväpissasta täysin valkoinen 25 herkkyyden one step. Toki vasta dpo11, mutta saapi nähä🙄 ylempi siis eilinen, alempi tänään.

Yhteistyössä