Hakutulokset

  1. K

    Toiveissa vauva 2021

    Kiitos kaikille tsempeistä! Kysyneille niin tosiaan asun Iso-Britanniassa mutta onneksi täälläkin ihan hyvät hoidot. Ja joo koepalaan seuraavaksi! Eivät suoranaisesti kieltäneet yritystä, mutta mulla on muita perussairauksia niin en usko et jaksaisin raskautta ja syöpähommia yhtä aikaa...
  2. K

    Toiveissa vauva 2021

    Minut saa poistaa kaikilta listoilta! Tulen takaisin palstalle myöhemmin toivottavasti. Seurailen kaikkien tapahtumia pahimpaan vauvakuumeeseen. Mulla on todettu syöpäsoluja papassa ja en tiedä vielä kuinka vakava tilanne on. Vauvaa ei kuitenkaan päästä vielä yrittämään. Toivotaan että...
  3. K

    Toiveissa vauva 2021

    Onneksi olkoon @Shibali ja @Vindy <3 Tarrasukkia matkaan!! Omaa napaa: täti tuli tänään kylään eli vihdoin päästään ekaan kiertoon :love: En ole aivan varma kierron pituudesta pillerien vuoksi, mutta esikoista yrittäessä tasoittui ekan pillerittömän kierron jälkeen 28 päivään. Jos en ole...
  4. K

    Toiveissa vauva 2021

    Pidin pientä taukoa palstalta, kun tuntui päivät kuluvan niin hitaasti. Eilen syötiin täällä vika e-pilleri, su tai ma kuvittelisin menkkojen tulevan. Laitan sitten tänne viestiä kun saa laittaa kiertolistalle :eek: En jaksanut kaikkia sivuja lukea, mitä jäi välistä. Mutta onnea plussanneille...
  5. K

    Toiveissa vauva 2021

    Onnea kaikille plussanneille! Ja voi onpa harmi @Persikka123 , teille toivoisi kyllä rutkasti onnea kun niin pitkään on yritetty. Nauti ihmeessä juhannuksesta, jos se vaikka edes vähän piristää :)
  6. K

    Toiveissa vauva 2021

    @Persikka123 kuvia!!! Olispa totta @Hope91 onneksi olkoon! Nyt on leffaviivojen leffaviivat!
  7. K

    Toiveissa vauva 2021

    Mua kanssa niin jännittää ja kutkuttaa kun pian jätän ehkäisyn pois! Enää yksi kierto :love: Ei millään malttaisi odottaa vaikka eihän siihen ole kuin muutama viikko. Mutta kyllä se kannattaa jo sen puolesta, että on paras mahdollinen tilanne vauvalle jos on tullakseen.
  8. K

    Toiveissa vauva 2021

    @Nokare ei kannata liikaa huolehtia. Kuitenkin mulla esim on endo ja muitakin häikkiä ja silti onnistuin tulla raskaaksi kierrossa jossa join ovulaation aikaan ja kävin parilla keikalla ja söin ihan miten sattuu. Rentouskin on tärkeää! Stressi vaikuttaa tosi paljon raskauden onnistumiseen :)
  9. K

    Toiveissa vauva 2021

    @Hopeanuoli toivottavasti on kaikki ok <3 mulla oli esikoisen raskaudessa vuotoja niin saattaa olla kaikki ihan hyvinkin. Ei kannata heittää toivoa hukkaan! Kiitos myös @pumpuli1 ja muut vastanneet. Taidan päätyä nyt siihen, että syön yhden liuskan vielä ja sitten saa tulla kun haluaa :D eli...
  10. K

    Toiveissa vauva 2021

    Tsemppiä @Kasikuus !!! <3 @pumpuli1 kyseli, joko on yritys alkanut. Eilen söin vikan e-pillerin ja nyt odotan menkat. Sitten pitäisi päättää, jätänkö heti pillerit vai syönkö yhden liuskan vielä. Ajoituksellisesti olisi parasta ettei ekasta kierrosta joka nyt alkaisi raskautuisi. Siitä...
  11. K

    Toiveissa vauva 2021

    @Shibali toivottavasti vahvistuu!! @Enerisa3 Itseasiassa nyt kun sanoit, niin mulla oli raskaana tuollaista pitkin raskautta! Tiedä sitten onko oikeasti yleinen oire. Siitä en osaa sanoa. Toivottavasti olisi;) Omaa napaa: onko kenelläkään miestä, jota pelottaa seksi raskausaikana? Mun mies...
  12. K

    Toiveissa vauva 2021

    Onnea plussanneille taas ja pahoittelut km saaneille! Kirjoittelen tänne enemmän, kunhan yritys alkaa tämän liuskan jälkeen. Itseä jotenkin kummallisesti ahdistaa, kun meillä on käytännössä 2-3 kiertoa aikaa onnistua tai sitten menee ensi vuodelle. Mulla on siis tulossa opiskelupätkä muualla...
  13. K

    Toiveissa vauva 2021

    Ymmärrän! Mulla esikoisen kanssa tuli kahdet menkat ihan miten sattuu ja sitten tasoittui ja nappasi :) pitää yrittää ottaa rauhassa haha
  14. K

    Toiveissa vauva 2021

    Me otetaan rennosti ovisten suhteen! Jos näyttää, ettei ala kuulua niin sitten otetaan tikutukset käyttöön :) miten teillä @pumpuli1 ? Hauskaa, kun joku vähän samassa tilanteessa!
  15. K

    Toiveissa vauva 2021

    Tännehän on hulluna tullut viestejä! Onnea plussanneille ja plussatuulia uuteen kiertoon joutuneille :) Mulla alkaa jännitys tiivistyä jo. Kolme viikkoa enää e-pillereitä ja sitten menkat väliin ja yritys saa alkaa! Hui että! Välillä iskee melkein paniikki, että mitä sitä on tässä tekemässä...
  16. K

    Toiveissa vauva 2021

    Kiertohommat osaa kyllä olla outoja! Tein negatiivisen raskaustestin juuri eli vissiin tässä omituisessa vuodossa ja oireissa on kyse jostain muusta. Jos tulee ideoita niin laitelkaa toki!
  17. K

    Toiveissa vauva 2021

    Oma napailua paniikissa ennenkuin luen viestit ja vastailen: Mulla oli hyvin runsaat menkat 27.4.-1.5. Olen e-pillereillä kun aloitetaan yritys kesällä ja menkat olivat muutaman päivän myöhässä (yleensä aina samana päivänä alkavat pillereillä ollessa). En missannut pillereitä, mutta olin...
  18. K

    Toiveissa vauva 2021

    Onko täällä muuten ketään, jotka toivovat toista lasta tai muistavat, miltä tuntuu toivoa toista? Itseä pelottaa hirveästi kummalliset asiat. Että mies ei jaksa toista vauva-aikaa, vaikka meillä on todella hyvin asiat nyt. Tai ettei rakkaalle esikoiselle jää tarpeeksi aikaa. Lisäksi mietityttää...
  19. K

    Toiveissa vauva 2021

    Mä en tupakoi kanssa, mutta mies polttaa. Eikä helpolla siitä luovu, sillä tykkää siitä. Joskus puhuu lopettamisesta rahanmenon vuoksi, mutta terveyssyyt eivät miehellä mieltä paina, vaikka niitä välillä otankin esille. En jaksa nalkuttaa kuitenkaan, kun erilaiset tupakat ja sikarit yms. ovat...
  20. K

    Toiveissa vauva 2021

    Onneksi olkoon plussista täällä <3 Piinailijoille paljon plussatuulia myös! Mulla tuli täti tänään aamulla kylään eli varmaan kyse oli stressistä niinkuin mies meinasi. Toisaalta helpottunut olo, kun parempi hetki olisi parin kuukauden päästä. Ja toisaalta taas surettaa, kun ehdin jo miettiä...

Yhteistyössä