Hakutulokset

  1. S

    Helmikuiset 2019

    Onnittelut kaikille vauvoista Meillä kävi sitten niin että kun laskettu aika ohitettiin, lääkäri oli sitä mieltä että sektio on parempi vaihtoehto kuin perätilasynnytys. Ristiriitaisin tuntein mentiin aamulla sairaalaan. Toisaalta ilo siitä että tiesi pian näkevänsä pienokaisen, toisaalta pelko...
  2. S

    Helmikuiset 2019

    Onnittelut rust vauvasta! Aika hurjalta kuulostaa että lähetetään vielä tossa vaiheessa takasin kotiin. Mutta hienosti sujui lopulta ja nyt on palkinto sylissä :love: Meillä näyttäisi olevan tulossa perätila synnytys. Vauvaa ei saatu käännettyä. Lantio kuvattiin ja vauvan kokoarvion perusteella...
  3. S

    Helmikuiset 2019

    Täällä vauva nakottaa vielä pää ylöspäin. 35+4. Reilu viikon päästä yritetään varmaankin kääntää. Voi kun kääntyisi nyt itse ennen sitä. Pitää koittaa kaikki vippaskonstit jos jostain apua olisi.
  4. S

    Helmikuiset 2019

    Täällä taitaa vauva olla vielä pystypäin. Ollut nyt lähes samassa asennossa viikon tai pari. Potkut osuu vasemmalle alas ja pää tuntuu oikealla ylhäällä. Viikko 31. Sisko sai vauvan peppu edellä viikolla 37. Toivotaan että tämä vielä päättäisi kääntyä. Muuten kyllä vaikuttaa toimeliaalta. Potkii...
  5. S

    Helmikuiset 2019

    Meille on alkanut kans pikkuhiljaa kertyä tarvikkeita. Pinnasänky, vaunut, syöttötuoli ja vaatteita on löytynyt käytettynä muutamalla kympillä. Vielä puuttuu turvakaukalo ja hoitopöytä ainakin. Aiemmin ajattelin että haluan äitiyspakkauksen, mutta nyt en ole enää niin varma. Vai ottaako sen 170€...
  6. S

    Helmikuiset 2019

    Oletteko miettineet kestovaippailua? Me vähän harkitaan sitä, mutta en tiedä sitten onko liian vaivalloista :poop: Onko teillä kokemuksia aikaisempien lasten kanssa?
  7. S

    Helmikuiset 2019

    Nyt on rakenneultrassa käyty. Kaikki näytti olevan kohdallaan (y) Oli kovin liikkuvaisella tuulella ja ei saatu selville odotetaanko tyttöä vai poikaa. Ensimmäiset liikkeet tuntui pienenä hipsutteluna vko 17. Selvemmin ja päivittäin vko 19 alkaen. Ja nyt vko 21 juuri tuntui ekan kerran mahan...
  8. S

    Helmikuiset 2019

    Wautsi :rolleyes: innolla jo odotan että liikkeitä alkais tuntuun. Ei vielä tunnu mitään, nyt 16 vko täynnä. Eilen sain nähdä ultrassa pikaisesti että vauva siellä potkotteli ja heilutteli päätään. Yksityiskohtia ei valitettavasti nähty kun ultrattiin vähän muuta asiaa kuin vauvaa. Rakenneultraa...
  9. S

    Helmikuiset 2019

    Mulla on myös ollut vähän selkäkipua. Reipas kävely tuntuu auttavan siihen. Selkä saa liikettä ja verenkierto paranee. Ja onneksi töissä meillä on taukohuoneessa sohva, johon voi heittää hetkeksi selälleen. Se tuleekin tarpeeseen kun on koko päivän seisaallaan töissä. Pahoinvointi on vähän...
  10. S

    Helmikuiset 2019

    Nyt on nt ultrassa käyty ja saatiin mukaan hieno 3D kuva pienokaisesta. :love: Aivan ihanaa! Kaikki näytti olevan masussa mallillaan. Nyt alkaa tuleva isukkikin lämmetä ajatukselle uudesta perheenjäsenestä.;)
  11. S

    Helmikuiset 2019

    Oi ihanaa :love: saitte nähdä pikkuisenne. Onnittelut! Se on varmasti ihmeellinen hetki :rolleyes: Sanottiinko siinä heti ultratessa että kaikki on kunnossa vai tuleeko siitä jotain raporttia vielä jälkikäteen?
  12. S

    Helmikuiset 2019

    Täällä viikko 11 juuri pyörähti käyntiin. Otin kiitollisena vastaan siskon antamat mamma housut ja hameen :D nyt jo. Ei kestänyt kiristäviä vaatteita näillä helteillä. Mulla kiusana ummetus, joka on häiritsevin raskausoireista tällä hetkellä :mad: Myös rytmihäiriöitä on iltaisin nukkumaan...
  13. S

    Helmikuiset 2019

    Kiva kuulla että teillä kuitenkin kaikki hyvin :) Varmaan täälläkin kun vuoto on pysynyt tosi niukkana eikä ole kovia kipujakaan. Pientä nipistelyä tuntuu ja menkkakipua lievempää jomottelua. Pysytään myönteisellä mielellä (y)
  14. S

    Helmikuiset 2019

    Täällä 9. viikko juuri pyörähti käyntiin ja alkoi tiputteluvuoto. Toivottavasti jotain harmitonta sorttia. Laskin että just nyt mulla olis menkat jos kierrot olis jatkunut entiseen malliin. Neuvolassa sanottiin että alkuraskauden niukasta vuodosta ei tarvi olla huolissaan mutta tottakai sitä...
  15. S

    Helmikuiset 2019

    Jihuu! Ultrassa näkyi tänään pikkuinen sydämen alku sykkimässä kohdussa. Nyt on yksi jännitettävä asia vähemmän. Tuli heti paljon todellisemmaksi koko juttu. Mulla myös väsymystä ja loma menossa. Lepolomana tämä menee. Saa nähdä miten töissä jaksaa sitten. Tyypin koko oli 5,5mm ja vastaa...
  16. S

    Helmikuiset 2019

    Huomenna pitäis mennä varhaisultraan. Jännittää että onko tyyppi oikeassa paikassa ja löytyykö syke. Mulla kanssa on nyt pahoinvointi tullut mukaan menoon. Kylläkin vähän kummallisesti vain iltaisin. Aamulla on ihan hyvä olo ja kova nälkä ja jano. Mutta illalla alkaa kuvottaa eikä mikään maistu...
  17. S

    Helmikuiset 2019

    Täällä taas yksi toiveikas odottaja ilmoittautuu. Meitä onkin jo iso parvi kasassa. Onnittelut kaikille vauvamasuille. Ihmeissäni olen koko asiasta kun tuota ikääkin on jo jokunen vuosi karttunut. Mutta onnellinen olo ja toivotaan että homma sujuisi hyvin loppuun asti Sennu mama/40/27.2./1.

Yhteistyössä