Hakutulokset

  1. N

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Ihania uutisia @kirsillevauva! Siellä on onneksi sitkeä sissi kyydissä!:barefoot: Toivotaan kovasti raskautta @MyMa :love:
  2. N

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Täällä testattu negaa. Nyt jo pp10. Saattoi olla kiinnittymisyritys tai sitten kehitys keskeytyi ekoina päivinä. Ainakin sellaiset tuntemukset oli ja kaikki oikeat tai kuvitellut oireet loppuivat pp3 maissa. Aika apea mieli ollut, nyt lähinnä tyhjä. Kohti uusia, erilaisia suunnitelmia. Taidan...
  3. N

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Pahoittelut negan saaneille! Itselläni tosiaan jo monia kokemuksia viivattomista testeistä ja pettymyksistä, mutta myös kaksi kesken mennyttä plussaakin mahtuu. useampi inseminaatio ja blastojen siirtoja yhteensä kuusi. Nyt piinailen kaikkin viimeistä eli seitsemättä pp3. En meinannut uskaltaa...
  4. N

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    @MyMa Tarroja piinailuun! Soita vaan se Ovitrellen aika..vaikka ilmeisesti ei niin väliä koska ei aikaa. Oisko aamulla kuitenkin? Itse oon ottanut Progynovat ja Terolutit kun herään, siinä voi tulla kahdenkin tunnin ero viikolla ja viikonloppuna. Illalla oon joskus unohtanut hetkeksi. ja ottanut...
  5. N

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Testit oli negat. Nyt vaan päätettävä pidänkö taukokierron vai se viimeinen yritys heti perään.. Hyvää viikonloppua!
  6. N

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    @MyMa oliko sulla tänään siirto? Toivottavasti hyvä olo siellä! @Wintersun Toivon todella, että kontrollissa kaikki hyvin ja pääsette alkuun!! @kirsillevauva teidän suunnitelmat kuulostavat hyville, seurailen nyt myös vinkistäsi muita keskusteluja (korvat höröllään) ja liityn ehkä pian...
  7. N

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    @MyMa mulla on plussat näkyneet haaleina viivoina blaston jälkeen ovistestissä oisko jo pp4 tai pp5, varhaisella raskaustestillä jo pp6. Oon noissa hommissa niin malttamaton..ja toisaalta oon halunnut tietää onko kiinnittymisyrityksiä vai ei. Ovitrellestä mulla ei varmaa tietoa, mutta...
  8. N

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Kiitos!! Mulla on muuten ollu jo puolikas dexametason viimeisten kolmen siirron kanssa. Katse eteenpän..
  9. N

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Täällä testailtu jo pari päivää..tänään pp6 ja aikainenPC täysin valkoinen. Myös ovisliuskat olleet kaikki valkoisia ja oireita ei ole. Syön silti lääkkeet pp11 saakka vaikka turhalle tuntuu. Jatko pyörii mielessä. Viimeinen oma pakkasessa, eikä uusia enää kannata tehdä. Kannattaisikohan joku...
  10. N

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Täällä tietysti kärsimätön ja pelkään hutia..vatsa vähän turposi siirron jälkeen ja samana päivänä tuntui jotain. Mutta sitten ei mitään, ei sitä tiettyä painavaa tunnetta ylempänä, mikä ollu aikaisemmissa kiinnittymisissä. Vähän menkkamaista oloa tuolla alempana. Tissit ihan pehmeet, ei yhtään...
  11. N

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Siirto suoritettu ja nyt siis piinailen huomenna ekaa päivää..:love: @kirsillevauva mulle tehtiin ns.suolahuuhtelu kohtuun ja sen tarkoitus olisi edesauttaa alkion kiinnittymistä. Tarkemmin en just nyt osaa sanoa, jotenkin ei nyt palaudu mieleen tarkemmat selvitykset. Se on tehty samalla kun...
  12. N

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Voi hitsi @justhope harmittaa sun puolesta! Sitkeyttä tämä homma vaatii ja sitä sullakin on ollut. Älä luovuta! En muista, oliko sulla jo jotain lisäjutskia, esim. scratching (suolaliuoshuuhtelu uä-yhteydessä ennen siirtoa lisää ns.kohdun vastaanottavuutta?), alkioliima, kortisonitabletit...
  13. N

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Pieni tauko takana, nyt kuitenkin jo menossa mukana kp4 ja valmistaudun seuraavaan siirtoon..Samoilla konsteilla edetään, kuin viimeksikin. Tässä välissä otettiin kilpirauhasen vasta-aineet ja pitkäaikaissokeri, molemmat arvot ok. En tiedä mitä muuta vielä testaisi..Hassua miten sitä toivookin...
  14. N

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    @Aislinn83 täällä voinnit fyysisesti ok, henkisesti vaihtelee. Pääsääntöisesti kuitenkin aika helpottanut, itku ei ole enää niin herkässä ja ajatukset tulevaan. En oikein jaksanut etsiä/en löytänyt sopivaa keskusteluketjua km-aiheesta, niimpä oon lueskellut vähän kerrassaan yhtä kuitenkin. Ehkä...
  15. N

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Toivottavasti tärppää @Aislinn83 :love: jospa ne vatsatuntemukset olis kiinnittymistä! Mulla ehkä loppui vihdoin vuoto, jospa keho normalisoituisi pian. Haluaisin uuteen siirtoon pian..vaikka tiedän hyvin että tässä voi pahimmillaan mennä kuukausia. Onko joku saanut uuden pakastesiirron suoraan...
  16. N

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    @kirsillevauva suuret pahoittelut tapahtuneesta! Onneksi saitte jo jatkosuunnitelmaa, niin surtuaan voi keskittyä uuteen. Kiinnostuksella luin teidän suunnitelmaa. Olen myös miettinyt tuota verenkiertoa ja omaa tilannetta. Eniten ajattelen itselläni, että ikä ja ne kromosomiviat, mutta toki...
  17. N

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Täällä huonoja uutisia, vatsakivut muuttuivat inhottaviksi alkuviikon aikana ja vuotokin runsastui vähän ja tiistaina oli jo verisempää. Mun pieni alkio tuli pois. Huolen takia kävin samana aamuna (ti) verikokeessa ja sain heti tiedon että S-hCG oli hyvä. Jotain kuitenkin oli pielessä, koska...
  18. N

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Kiitos onnittelijoille! Täällä kyllä todella piinaa edelleen. Ehdin jo vähän hengähtää kuluneen viikon aikana tästä asiasta, mutta sitten eilen alkoi ruskeaa tiputtelua ja näemmä jatkuu ainakin nyt aamusta vähän jo runsaampana(n). Alavatsassa myös menkkamaista tunnetta. Eihän tässä mitään voi...
  19. N

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Kiitos @millionnea 4.ivf, 1.pas, (5pv) ja plussa siis nyt toukokuussa
  20. N

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Luin pikana kirjoituksianne, palaan myöhemmin., Omaa tilannetta: sain eilen pp14 selvän plussan! Siihen saakka olo oli tosi epävarma ja luulinkin pp6-pp10, että kemiallinen koska haamuviivojen haamu näkyi ja sitten taas hävisi. Eli luovuin siinä pp9 plussan toivomisesta. Vaikka herkällä testillä...

Yhteistyössä