Hakutulokset

  1. V

    Tammikuiset 2020

    Mäki oottelen faceryhmään pääsyä, siellä kivempi kirjoitella
  2. V

    Tammikuiset 2020

    @joulutoive kiitos! On kyllä niin epätodellinen olo välillä eikä meinaa millään uskoa tätä todeksi. Kohta 2v yritystä takana ja välissä yks keskenmeno. Mulla jäi kans tikut haaleammiksi mitä kontrolliviiva mut digi näytti sit 1-2vk. Tää fiilis on kyllä nii erityinen kuhan vaan kaikki menis tällä...
  3. V

    Tammikuiset 2020

    Huoh, pitkän odottelun jälkeen plussa saatu ja varovaisesti tänne hetimiten kirjoittelemaan LA olis näillä näkymin vissiin 4.1. Toivon mukaan kaikki menee hyvin. Takana keskenmeno, joka meinaa vähän kummitella taustalla.
  4. V

    Maaliskuiset 2019❤

    Mä liityin fb ryhmään mutta en tiedä onko haittaa listalle lisäämisestäkään. Mitäs siinä piti olla? Laskettu aika on suuntaa antava.. Vauhaave/6.3.19/oys?/30/2.lapsi
  5. V

    Maaliskuiset 2019❤

    Mä kans oottelen fb ryhmää..
  6. V

    Maaliskuiset 2019❤

    Tänä aamuna tuli eka oksennus kesken aamupalan syönnin. Ei malttais millään odotella neuvola-aikaa. Tässä miettiny myös tuota et kysytäänkö etukäteen kumpi tulee mutta nyt ainakin tuntuu ettei taideta kysyä.
  7. V

    Maaliskuiset 2019❤

    Nii ja viime yönä oli jonku aikaa melko kipeä koko maha kauttaaltaan. Tai kiristeli ja osittain varmaan närästikin. Pelkäsin jo, että keskenkö menee, mutta ilmeisesti voi näinkin oireilla ja silti kaikki hyvin..? Onko muilla kokemuksia?
  8. V

    Maaliskuiset 2019❤

    Iltaisin täälläki meinaa olla etovaa oloa ja autossa istuminen alkoi tehdä heti pahaa ja mahassa väänteli ja velloi niinku huvipuistossa olisi laitteissa ollut. Nyt viikkoja 5+4 jos 28. Päivän kierron mukaan laskee, mutta ei ole täysin luottamista viikkomäärään kierron heittelyn vuoksi.
  9. V

    Maaliskuiset 2019❤

    Aa okei. Kiitos!
  10. V

    Maaliskuiset 2019❤

    Kertoisko joku tyhmälle et mikä tuo lista homma on ja olen myös kiinnostunu face ryhmästä jos on tosiaan salainen..? :) @eppishoo tsemppiä! :/
  11. V

    Maaliskuiset 2019❤

    Minäki taidan uskaltautua joukkoon :) keskiviikkona sain CB viikkonäytölliseen testiin positiivisen 1-2 viikkoa, edeltävästi alkuviikosta sain markettien tikkuihin haaleita viivoja. Laskurin mukaan laskettu aika olis maaliskuun alkupuolella, kun laskee edellisistä menkoista, mutta mulla on...

Yhteistyössä