Hakutulokset

  1. Salaiho

    missä kaikissa suomen kaupungeissa olet asunut?

    Jos kaupunkeja aatellaan niin oon asunut Mikkelissä ja Järvenpäässä. Sitten olen asunut Ruokolahdella myös ennen nykyistä asuinpaikkaa.
  2. Salaiho

    tylsää*Galluppia: mistä olet kotoisin?

    Mikkelistä
  3. Salaiho

    Kuva ketju: tatuoinnit

    Tuntuu tosiaan, että käytännöt vaihtelee paljon. Tuokin laitto vaan talouspaperipalan ettei kaikki veret oo paidassa :) jossai vaiheessa tuli se kauhee kutina ja ois tehny mieli raapia. Tyytyväinen kyllä tuohon kuvaan oon.
  4. Salaiho

    Kuva ketju: tatuoinnit

    tässä uusin. Kuva on otettu, kun oon saanu ottaa tatuoinnin päältä suojat pois ensimmäistä kertaa.
  5. Salaiho

    Mitäs lemmikkieläimiä perheistänne löytyy?

    meillä on viljakäärme n. 1½v, kääpiövillakoirat 3½v ja 9kk ja leopardigekko n. 3½v
  6. Salaiho

    Tarkistaako ne neuvolassa menikö tämä kesken?

    Tuollaiset mölyt voisi pitää mahassaan. Itse olen kaksi lasta menettänyt, enkä mitään solumöykkyjä ja sitä ei koskaan voi tietää olivatko viallisia vai ei.
  7. Salaiho

    Mitä ovat nämä hilseilevät läikät ihossa?

    Mulla on psoriaasis läikät just tuon näköisiä
  8. Salaiho

    Onnistuukohan Halpa-Hallissa vaihto liian pienestä haalarista isompaan?

    Pitäs onnistua, jos sulla on kuitti tallessa ja myös vaatteessa olleet laput.
  9. Salaiho

    Tarkistaako ne neuvolassa menikö tämä kesken?

    Voimia kovasti! Itellä takana kaksi keskenmenoa niin jos haluat vertaistukea laita yv:tä.
  10. Salaiho

    Koiranomistajat!

    2 kääpiövillakoiraa löytyy
  11. Salaiho

    Tilisiirron peruuttaminen / lähettäminen

    Nordean tililtä maksettessa tilisiirto pitää vahvistaa koodilla jota erikseen kysytään. Ykeensä 2-3 päivää menny, et rahat näkyy eri pankintilillä
  12. Salaiho

    Mitä hel*etin toukkia mun keittiössä on?!? :O

    voi niissä hyvinkin olla. madot vaan on alkuun niin pieniä ettei taho erottaa niitä. Ellei sitte satu aikuisia kuoriaisia löytymään
  13. Salaiho

    Mitä hel*etin toukkia mun keittiössä on?!? :O

    kasvatan niitä mun liskon ruuaks, kun lähin kauppa josta niitä saan on 60 kilsan päässä :)
  14. Salaiho

    Mitä hel*etin toukkia mun keittiössä on?!? :O

    jos sattuu et ne ois jauhopukkeja niin ne ainaki viihtyy jauhoissa ja eläinten ruuissa. en harmi kyllä tuosta kuvasta osaa varmuudella sanoa minkä nahka on. muistuttaa jonkin verran jauhopukin madon nahkaa
  15. Salaiho

    Mitä hel*etin toukkia mun keittiössä on?!? :O

    todennäkösesti on muuttunu. kasvatan ite jauhopukkeja niin niitten madot ainaki luo nahkansa ennen koteloitumista. en kyllä tiiä mistä niitä nyt sitte kannattas ettiä. toivottavasti saisit ötökät pois
  16. Salaiho

    Mitä hel*etin toukkia mun keittiössä on?!? :O

    katoin tuota kuvaa niin siinä on mun mielestä vaan ne toukan nahat
  17. Salaiho

    Mitä hel*etin toukkia mun keittiössä on?!? :O

    jauhopukin toukkakin on yks mahollisuus
  18. Salaiho

    Elukat taas kuvapinoon :D *kuva*

    muistelisin, et ku tuo kuva on otettu ni tuossa järvellä oli reilu 100 joutsenta jota koira katteli

Yhteistyössä