Hakutulokset

  1. H

    Heinäkuiset 2019

    Juuri ja juuri heinäkuinen jos asiat hyvin menisivät! Selkää särkee mutta ei juurikaan muita oireita. Pitkä taival takana joten aika uskomatonta saada eka plussa.
  2. H

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Missä päin Viroa käytte hoidossa, saako kysyä? QUOTE="Piikkinen, post: 32070482, member: 143237"]@Pimpula76, toivotaan siis teille isokokoista vauvaa niin kilohinta vähän pienenee! :LOL: @Ramiina, kiitos "hintatiedosta", saanko vielä kysyä tarkennuksen että oliko siis noin tonnin halvempi...
  3. H

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Olispa ihanaa kulkea tämä prosessi silmät kii! On henkisesti niin raastava matka. Mietin tänään sellaista et josko suunnittelisi vapaa-ajalle mahdollisimman paljon kaikkea kivaa ja yrittäis mahdollisimman vähän viettää vapaata oman päänsä kanssa jos se vaikka vähän lieventäisi stressiä asian...
  4. H

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Jaksaisiko joku minulle vääntää rautalangasta että miten se prosessi nyt meneekään? Olimme jo suunnittelukokouksessa mutta puolet meni minulta ohi... Juutuin huolestumaan kun lääkäri totesi jotain AMH arvoistani... Minulle ollaan siis määrätty Progynova ivf kiertoa edeltävän kierron 18 päivään...
  5. H

    Kokemuksia lapsettomuusklinikoista Helsinki

    Ihanaa kuulla, olen niin tyytyväinen kun uskalsin vaihtaa klinikkaa. Koen että olen hyvissä käsissä Dextralla ja käynnit ovat jopa ihan miellyttäviä. Toisessa paikassa olin joka kerta aivan paniikissa ja pelkäsin mitä minulle sanotaan. Totuus sattuu mutta senkin voi tietysti esittää monella tavalla.
  6. H

    Kokemuksia lapsettomuusklinikoista Helsinki

    Hei! Vaikea ottaa kantaa tähän. Luulisin että kaikilla klinikoilla on kokemusta tästä asiasta. Dextrassa olen kuitenkin ollut erittäin tyytyväinen.
  7. H

    Hormonihoidot ja vaikutus vuodon määrään

    Hei, kiitos vastauksestasi! Sinullakin siis muutoksia. Hyvä tietää! Lääkekatto tulee täyteen kyllä tai näin ainakin hoitaja minulle sanoi. Riippuu varmaan vähän siitä mitä käytetään. Ehkäpä on kuitenkin fiksua aloittaa toimet ettei tarvitse hermoilla asioista.
  8. H

    Hormonihoidot ja vaikutus vuodon määrään

    Hei! Onko kenelläkään käynyt niin että kuukatisvuoto olisi vähentynyt noiden lääkitysten myötä (letrozol/ovitrelle/lugesteron). Minulla nimittäin vuoto on huomattavasti vähentynyt enkä ole varma syystä. Viimeksi kun lääkärille totesin että vuotopäivät ovat vähentyneet sanoi hän että vuodat...
  9. H

    Kokemuksia lapsettomuusklinikoista Helsinki

    Kävin Dextrassa. Ystävällinen, pieni paikka. Sain lääkäriksi Niklas S. Kohti ivf prosessia. Kiitos vinkistä! Jätän osan stressistäni nyt Dextraan.
  10. H

    Kokemuksia lapsettomuusklinikoista Helsinki

    Kiitos paljon, näin teen minäkin! Onnea kaikille ja voimia!
  11. H

    Kokemuksia lapsettomuusklinikoista Helsinki

    Kiitos vastauksestasi! Tämä taitaa olla selvä Soititteko ilmoittaaksenne edelliseen paikkaan vaihdosta muualle vai miten?Pohdin nyt vakavasti vaihtoa Dextraan! Palaute on ollut niin positiivista kaikilta!
  12. H

    Lugesterone ja kiertopäivä 1 jo ennen kuukautisia?

    Muutaman kerran on ollut välikierto lugejen jälkeen jolloin ei ole olut ultraa tai yitystäkää aikatauluongelmista johtuen. Ne kierrot jolloin poikkasen luget heti kun kuukautisten olisi pitänyt alkaa ja raskaustesti on nega niin seuraava kierto menee normaalisti. Niissä kierroissa jolloin olen...
  13. H

    Lugesterone ja kiertopäivä 1 jo ennen kuukautisia?

    Onko kenelläkään ollut sellaista kokemusta että Lugesterone olisi sekoittanut seuraavan kuukautiskierron laskun? Mietin voiko niin olla sillä loppuun syödyn lugekierron jälkeen seuraava kierto on aina sekaisin. Edellisessä kierrossa (lugekierron jälkeen) kuukautiset alkoivat 4-5 päivää liian...
  14. H

    Kokemuksia lapsettomuusklinikoista Helsinki

    Ihana kuulla! Olen taipumassa nyt samaan. Pidetään peukkuja että aikaa häneltä löytyisi vielä. ( : Onnea myös toiseen kierrokseen!
  15. H

    Kokemuksia lapsettomuusklinikoista Helsinki

    Kiitos paljon vastauksistanne! Tähän mennessä lääkärikäynnit ovat tuoneet mukanaan aikamoista ahdistusta. Tän aihealueen ympärillä kun tuntee niin paljon epävarmuutta, on aika olennaista että lääkäri ei sitä ainakaan hirveesti lisää. Etsinnässä siis empaattinen, osaava lääkäri. Kiitos vinkeistä!
  16. H

    Kokemuksia lapsettomuusklinikoista Helsinki

    Kiitos vastauksestasi! Käynpäs sivuilla katsomassa! ( :
  17. H

    Kokemuksia lapsettomuusklinikoista Helsinki

    Hei! Kysyisin päivitettyjä kokemuksia eri lapsettomuusklinikoista/ lääkäreistä Helsingissä. Mielestäni on tärkeää että hoitosuhde tuntuu hyvältä varsinkin kun stressi voi vaikuttaa onnistumiseen. Tietysti rahallakin oma osuus. Millä klinikalla olette käyneet ja millainen lääkärinne on...

Yhteistyössä