Hakutulokset

  1. S

    Keskustelua PCO:sta. Ent.PCOnaiset ja Vauvakuume

    sain 3kk yrittämisen jälkeen sain avuksi vielä clomifenin ja ekasta clomikierrosta plussasin, meni kesken rv 9 ja sen jälkeen 3 clomikiertoa ilman mitään vastetta, siis follikkeli ei lähtenyt kasvaan. Sit alko menopur injektiot ja heti ekasta kierrosta plussa ja lopputulos tuhisee nyt vaunuissa...
  2. S

    Keskustelua PCO:sta. Ent.PCOnaiset ja Vauvakuume

    MOI kun teimme esikoista söin alkuun pelkää metforemia insuliiniresistenssiin kolme kuukautta ja pelkästään sillä saatiin säännölliset kuukautiset aikaan. Eli nopeeta vaikutus näkyi, vaikka diabeetikoilla kunnon tulokset näkyy vasta n 6 kk kuluttua. Itselläni on ylipainoa ja metujen...
  3. S

    Maalismussukat - syntyneet

    huomenia. En vielä tiedä kuinka aktiivisesti jatkan taaperopuolelle, kun nytkin kirjoittelu niin vähäistä. NIMI; Sane lapsen syntymäaika 10.3 Meillä otetaan edelleen kolmet päiväunet ja nukutaan kokonaiset yöt. Itse en melkein koskaan herätä nukkuvaa lasta, saa nukkua niin paljon kun...
  4. S

    Keskustelua PCO:sta. Ent.PCOnaiset ja Vauvakuume

    HEIPS Tänään se varmistui, raskaana ollaan. Testin tein aamulla ja selkeä haamuviiva siinä oli, niin ja virallinen testauspäivä olisi vasta 4 päivän kuluttua, joten kyl silloin jo kunnon viiva näkyy. Koko tän ajan on mahassa nippaillut ja ajoittain ollut pahoinvointia. Et kyl tää nyt on menoa...
  5. S

    Keskustelua PCO:sta. Ent.PCOnaiset ja Vauvakuume

    7 pistosta menopuria takana ja tuloksena 18 mm follikkeli oikeella. Pregnyl ja peiton heilutusta. Nyt sit piinaillaan kaksi viikkoa ja tunnustellaan jokaista jomotusta ja vihlontaa. Ihan alko pahoinvointi pelkästä ajatuksesta, et marraskuussa voi olla nyytti sylissä
  6. S

    Keskustelua PCO:sta. Ent.PCOnaiset ja Vauvakuume

    Nyt ne piina ajat sitten alkoi. perjantaina viimenen terolud ja menkkojen alusta 5 päivää niin alkaa menopur injektiot. Mä olen ihan täpinöissäni!!!! Kumpa kaikki menis hyvin alusta loppuun saakka. Tsempiä kaikille muillekin kuumeilijoille
  7. S

    Maalismussukat - syntyneet

    HEIPS Pikaisesti kuulumisia, kun kerrankin hetki aikaa. Poika kasvaa kovaa vauhtia. Eilen nousi ilman tukea seisomaan. Ilman tukea ei ole vielä pahemmin edes seissyt. Tukea vasten juostaan ja seiniä pitkin liikutaan. Ruoka maistuu erittäin hyvin. Itse juodaan nokkamukista. Sormiruokailu...
  8. S

    Keskustelua PCO:sta. Ent.PCOnaiset ja Vauvakuume

    Ensimmäisestä clomikierosta plussasin 2009 syksyllä, meni kesken viikolla 9. Sit olikin kolme clomikierto ilman ovulaatiota keväällä 2010. ensimmäistä menopur kerrasta heti tärpäs. Poika syntyi 3/11. sektion vuoksi olen odotellut näin pitkään kakkosen yrittämistä. Tuol ketjun alkupäässä...
  9. S

    Keskustelua PCO:sta. Ent.PCOnaiset ja Vauvakuume

    HEIPS Täällä jätetty minipillerit pois 30.11 ja menkkoja ei kuulunut, joten aloitin terolutid. Vuoden vaihteessa aloitan metformiinit ja tammikuun puolessa välissä aika TAYSin PGH:lle saamaan tukea toiseen raskauteen. Odotukset on kovat ja toivon, että hoidot tepsivät yhtä nopeeta kuin...
  10. S

    PCO, testosteroniarvot koholla, mikä hoidoksi?

    metformiini tasaa myös hormooni toimintaa ja painon pudotus. Aknen hoidatin roaccuttanilla. Liika karvotus höylällä. Lapsettomuuttani hoidettiin metformiinilla ja hormonaalisella lääkityksellä
  11. S

    Maalismussukat - syntyneet

    MOI Tiinelille valtavasti onnea ja myös Devilille, jos oikein muistan, niin sielläkin oli uusi tulokas tuloillaan. Meillä on aika tammikuun puolessa välissä lapsettomuuspolille ja alkaa pikkukakkosen yrittäminen. Mulla on ihan järkyttävä vauva kuume. Mies näkee unta toisesta pojasta ja mä...
  12. S

    Maalismussukat - syntyneet

    neuvola kuulumisia 8kk ikää, 9005g (7910g) 72,6 cm (70,5cm). Lähete silmapolille saatiin, kun oikea silmä vieläkin karsastaa sisäänpäin. Varmaan tammikuussa päästään sit silmälääkärin pakeille. Kaikki oli muuten kunnossa. Se mikä mua ihmetyttää, niin esikoinen kyseessä. Mamma ollut...
  13. S

    Maalismussukat - syntyneet

    Huomenta Puuhellassa tuli, puuro tulossa ja pannukahvia nautiskellen alkaa pakkasSunnuntai (-6) Meillä ainakan vauvantahtisuus ei ole menoa haitannut ollenkaan. Poika nukkuu reissussa, siirtymä ajat tai lähdetään kun on heräännyt, ei eletä kellon tarkasti, mutta vauvan mukaan. Mun...
  14. S

    Maalismussukat - syntyneet

    FA Pojan oma valinta. Musta on väärin koettaa toista väkisin pitää hereillä, simahtaa saman tien kun vuoteeseen vie. Klo 5 noustaan kaikki leikkiin pojan kanssa ja mä tulen oleen töistä kotona 15.30. Uskon et kun poika vanhenee, niin unirytmikin muuttuu, toivon ainakin. Itekään en tykkää...
  15. S

    Maalismussukat - syntyneet

    se uniaika oli siinä korjaus listalla, mitä en sit ehtinyt siis 1830-19 menee nukkuun. ELi aikasin meillä mennään nukkuun, joskus jopa klo 18. Nyt isä laitto pojan nukkuun. koko päivän kitissy ja nukkunut huonosti ja mä olen ihan poikki. ELi meillä toi perheen yhteinen aika illasta on vähäistä...
  16. S

    Maalismussukat - syntyneet

    Olen kadonnut uuden kodin ihanuuteen. isänpäivä Tein kortin vaarille, papalle ja miehelle(pojan jalankuva). Miehen toive oli lepposaa kotona oloa ja tuoretta pullaa ja niin tehtiin. vauvan puhe uusia äänteitä tullut paljon, e,ee, ei, vau va, ai, oo ihanaa kuunneltavaa ja päristelyn...
  17. S

    Maalismussukat - syntyneet

    sisustus: Me tykätään väreistä ja aikas värikästä täällä onkin. yksi huone kirkkaan vihreä, sit kanervan värinen ja kirkkaan sininen. Itse ostelen pikkuhiljaa "laatu" tavaraa, kuten iittalaa, marimekkoa jne. mut ihan tokmanninkin tavaraa löytyy. Mä inhoan sinistä väriä, mut tällä hetkellä mun...
  18. S

    Maalismussukat - syntyneet

    Ehtoota äiti ja isä kutsutaan meillä tai sit mamma ja iskä. mä inhoon isi sanaa. jotenkin lässyn lässyn sana musta. täällä päin käytössä issee ja kans ihan ällö sana. potta ajattelin aloittaa kun poika jo niin hyvin istuu. pari kertaa olen laittanut ja kauhea huuto tulee. eli ei vielä...
  19. S

    Maalismussukat - syntyneet

    Iltaa, jos ehtisi jotain raapustaa vauvan paraskaveri leluissa ei erikoista suosikkia, mut serkustaan tykkää kovasti. ihana parivaljakko kun poika 7 kk ja serkku 9kk. touhuavat yhdessä vaikka mitä. ihanaa seurattavaa. päiväunet edelleen otetaan 4 kertaa päivässä. aina vaunuissa ulkona...
  20. S

    Maalismussukat - syntyneet

    huomenia Täällä alkaa vihosta viimein ripuli olla ohi. kuumetta oli onneksi vain 3 päivää, mut ripulia 8 päivää ja edelleen löysää. Muuton keskellä mihelle nousi 38 asteen kuume ja minäkin puoli kuntoinne. Ei menoa haitannut, nyt ollaan uudessa osoitteessa ja edelleen hommaa vielä vaikka...

Yhteistyössä