Hakutulokset

  1. P

    Nytkypylly, ootko täällä???

    joo sopii, mutta palataan myöhemmin.. mukavaa viikonloppua! Venlalla oli täällä kaveri yö-kylässä ja nyt tää neiti heräs, ja tahtoo aamupalaa.. kaikki muut nukkuu vielä.. :D
  2. P

    Nytkypylly, ootko täällä???

    No kuule.. laitoin ammattitaitoni peliin, ja tuunasin sen ostamani mekon sopivaksi.. pienet kiilat kainalosaumoihin ja johan oli rinnanympärys hyvä :D Ostin kyllä sokokselta ihanan Boleron siihen mekkooni... Jos ootte täällä sit mökkeilemässä, niin sopiiko tulla sinne moikkaamaan?
  3. P

    Nytkypylly, ootko täällä???

    Huomenna on ne kaverin häät, ja tiistaina tehdään 3 päivän reissu itä-suomeen mummolaan... siinäpä kaikki suunnitelmat.. onko sulla yhtään lomaa?
  4. P

    Nytkypylly, ootko täällä???

    vaihtelu virkistää :D No rakasahommat.. ääh.. aina on jostain tai jostakin kiinni et hommat takkuaa.. tää viikko meni ku mentiin putkimiehen aikataulun mukaan.. ja nyt hommat jämähtää kun se lähtee lomalle.. ei saada valukuntoon ku ehkä viikon päästä.. :/
  5. P

    Nytkypylly, ootko täällä???

    Ai tää nikki, no katsos mä rakastuin Mari Leen esittämään kappaleeseen "rahuna tuhkatriinu" ja musta toi tuhkatriinu on niin perin naurettava sana, että rakastuin siihenkin.. (tarkoittaa tuhkimoa viroksi) :D :D :D :D :D
  6. P

    Nytkypylly, ootko täällä???

    Aivan oikein... mitäs teille??
  7. P

    Nytkypylly, ootko täällä???

    No tossa jokinaika sitten miettisin nikin vaihtoa... hih ;)
  8. P

    Nytkypylly, ootko täällä???

    arvaa kuka?? :D
  9. P

    Nytkypylly, ootko täällä???

    :wave:
  10. P

    jess! vielä kilo ja olen pudottanut

    Mulla kans viime lokakuusta lähteny nyt 10 ja 5 vielä olis tarkoitus tiputtaa. Onnea sulle!! :flower:
  11. P

    Meidän neljäs hääpäivä...

    Meidän neljännen hääpäivän mies vietti tontilla huhtikuussa aamusta yöhön asti, jos yhtään lohduttaa :) ens vuonna sit jotain extraa.
  12. P

    voinko huomen tehdä sopan,jos

    voi.
  13. P

    kumpi olis parempi uus nikki?

    Pimpero. Jouko on niin äijä :D
  14. P

    te joilla noin 200 000 euron laina,

    Lainaa 180 000 e, lyhennys 1170 e/kk, laina-aika 28 vuotta.
  15. P

    No niin, nimimerkki vaihdettu =D

    joo, musta se on vaan niin hassu sana.. :D
  16. P

    No niin, nimimerkki vaihdettu =D

    no niin tietysti.. :D
  17. P

    No niin, nimimerkki vaihdettu =D

    :headwall: no justiinsa niin.. hyvä minä.. oikeen järjen jättiläinen taas.. saakelin salapoliisit :kieh: olisitte arvailleet muuten vaan :D
  18. P

    No niin, nimimerkki vaihdettu =D

    no näinkö helppo tää nyt oli :snotty:
  19. P

    No niin, nimimerkki vaihdettu =D

    Rakastuin niin paljon Mari Leen esittämään Rahuna Tuhkatriinuun, että vaihdoin sitten nimimerkkiä kun se on niin perin huvittava ja naurettava sana :D (viroa, tarkoittaa Tuhkimoa , hih ) Kuka arvaa kuka entinen oon??? :D :D :D
  20. P

    360 000? on tavallisen lapsiperheen talon hinta.

    Meillä rakenteilla kokonais-alaltaan 183 neliön ok-talo, ja kokonaishinnaksi tulee itserakennettuna 180 000 e :) että en menis allekirjoittaa tuota hintaa... Riippuu tietty et minne rakentaa ja toki jos kultaiset ovenkahvat tahtoo, niin toki hintaa saa. =)

Yhteistyössä